Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkja... Det er ferie, typen stakk akkurat på guttehyttetur, og jeg skal være alene hjemme i helga.

Nå sitter jeg fortsatt i nattkjolen (!), skulle dusjet og lagd middag, men har mer lyst til å dole eller lese i boka mi... :)

Sulten er jeg også... Og bortskjemt etter fire dager på hytta med mamma som kokk. Vurderer å ringe etter takeaway, men det fordrer at jeg dusjer først. Gidder ikke å møte pizzaduden i døra med fett hår og nattkjole kl. 17.00 liksom. :)

Og da var vi tilbake til utgangspunktet...

Noen energiske dolere som vil sparke meg i gang? :)

Skrevet

Overhode ikke. Synes du skal ringe etter take-away og møte budet i døra iført nattkjole jeg - kanskje blir det noe mer og?! ;o)

Skrevet
  Lillemus skrev (På 12.8.2005 den 15.02):

Overhode ikke. Synes du skal ringe etter take-away og møte budet i døra iført nattkjole jeg - kanskje blir det noe mer og?! ;o)

*knegg*

Føler meg ekstremt sexy nå ja, har ikke dusja på over et døgn, håret står til alle kanter og leggene er fine og tørre og ubarberte. Men kanskje pizzabud liker sånt? :)

Skrevet
  Freya skrev (På 12.8.2005 den 15.12):

*knegg*

Føler meg ekstremt sexy nå ja, har ikke dusja på over et døgn, håret står til alle kanter og leggene er fine og tørre og ubarberte. Men kanskje pizzabud liker sånt? :)

Jeg tror ikke menn ser så mye på hårsveisen om de ser ei dame i nattkjole... Med mindre den ser ut som denne kanskje:

http://www.proide.no/bilder/Oman_undertoy.jpg

Har du denne derimot trenger du ikke bekymre deg for sveisen:

http://www.vareshop.no/butikk/images/shop26/R175.jpg

;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, samme som meg. Er så lat at jeg knapt klarer å gjøre noe som helst annet enn å benke meg foran tv'n med et stort glass Farris og Sopranos.

Men jeg nyter det med god samvittighet. :)

Skrevet
  Lillemus skrev (På 12.8.2005 den 15.23):

Jeg tror ikke menn ser så mye på hårsveisen om de ser ei dame i nattkjole... Med mindre den ser ut som denne kanskje:

;o)

*flire*

Den ligner absolutt mest på den siste enn den første, ja! :)

Men det hjalp å skrive sutreinnlegg, nå har jeg jaggu meg allerede dusjet og middagen er i ovnen (grandiosa, excellent hjemmealenekosemat).

Har tatt på langbukser og håret er inntullet i et håndkle, så kanskje det ikke var så dumt å ringe den pizzamannen likevel... *fnis*

Skrevet
  ShitDiddelyDo skrev (På 12.8.2005 den 15.27):

Hehe, samme som meg. Er så lat at jeg knapt klarer å gjøre noe som helst annet enn å benke meg foran tv'n med et stort glass Farris og Sopranos.

Men jeg nyter det med god samvittighet. :)

Nå har jeg dusja og satt i gang en grandis i ovnen, så alt er bare velstand i heimen! :)

Inviterer du på filmkveld snart eller? Nå hadde passet bra, f.eks. :)

Skrevet
  Lillemus skrev (På 12.8.2005 den 15.23):

;o)

Hehe :)

Jeg fant en annen en, men det var kanskje damen inni kjolen som gjorde den fin? ;)

http://img28.photobucket.com/albums/v84/Bean-box/Fanfic/Return%20to%20Middle%20Earth/pagina%207/p4p1puff.jpg

Gjest Halling
Skrevet
  Mary Poppins skrev (På 12.8.2005 den 15.31):

Hehe :)

Jeg fant en annen en, men det var kanskje damen inni kjolen som gjorde den fin? ;)

http://img28.photobucket.com/albums/v84/Bean-box/Fanfic/Return%20to%20Middle%20Earth/pagina%207/p4p1puff.jpg

I mina unga da'r var vi og skulle kjøpe nattkjole til damen, og så på flere. Jeg sa til eskpeditrusen at vi måtte ha sengeforlegger som matchet, da den ville 90% av tiden ligge ved siden av den på gulvet i en krøll.

ShitDiddelyDo
Skrevet
  Freya skrev (På 12.8.2005 den 15.29):

Nå har jeg dusja og satt i gang en grandis i ovnen, så alt er bare velstand i heimen! :)

Inviterer du på filmkveld snart eller? Nå hadde passet bra, f.eks. :)

Det er bare å ta med en pizza og komme.

For lat til å bestille. :)

Rart hvor ufattelig lat man blir når man kan. :)

Skrevet

Kos deg heller ;)

Jeg er ikke så energisk ikveld, jeg heller .Det er fredagslatskapen som er igang, hehe. :-D

Ikveld skal jeg leie film og kose meg med vin og snacks.

Skrevet
  Halling skrev (På 12.8.2005 den 15.35):

I mina unga da'r var vi og skulle kjøpe nattkjole til damen, og så på flere. Jeg sa til eskpeditrusen at vi måtte ha sengeforlegger som matchet, da den ville 90% av tiden ligge ved siden av den på gulvet i en krøll.

hehe ;)

Men det er faktisk sant det, nattkjolen er som regel noe jeg bruker når jeg går fra badet og inn til sengen, også ender den opp på gulvet, og der ligger den til dagen etter. Altså har jeg den på meg 2 minutter hver kveld. Ganske komisk med tanke på at jeg har en del nattkjoler som er ganske dyre, også bruker jeg dem i kun 2 min før den skal av igjen? hehe ganske tullete.

Men nå har jo det forandret seg da, så det er iallefall en positiv ting å si om min nye singeltilværelse - jeg får mye mer bruk for disse nattkjolene. ;)

Skrevet
  amber sun skrev (På 12.8.2005 den 16.06):

Kos deg heller ;)

Jeg er ikke så energisk ikveld, jeg heller .Det er fredagslatskapen som er igang, hehe. :-D

Ikveld skal jeg leie film og kose meg med vin og snacks.

Koser meg veldig med pizza, cola og dol, jeg! Er forøvrig nydusja også, så nå er jeg bare happyhappy. :)

Skrevet
  ShitDiddelyDo skrev (På 12.8.2005 den 15.59):

Det er bare å ta med en pizza og komme.

For lat til å bestille. :)

Rart hvor ufattelig lat man blir når man kan. :)

Jeg vet det... :)

Skrevet

Hehe.. Jeg har det også som deg noen ganger når kjæresten drar, men en dusj kvikker jo alltid opp. :-)

Og hvis du ikke gidder å gå ut av nattkjolen: be budet legge maten på dørmatta og stikk noen sedler ut gjennom dørsprekken.

Skrevet
  Sofline skrev (På 12.8.2005 den 16.19):

Hehe.. Jeg har det også som deg noen ganger når kjæresten drar, men en dusj kvikker jo alltid opp. :-)

Og hvis du ikke gidder å gå ut av nattkjolen: be budet legge maten på dørmatta og stikk noen sedler ut gjennom dørsprekken.

Hehe...

Nå er det for seint, jeg har allerede dusja og spist. Så nå skal jeg bare kose meg! :)

Gjest Halling
Skrevet
  Mary Poppins skrev (På 12.8.2005 den 16.09):

hehe ;)

Men det er faktisk sant det, nattkjolen er som regel noe jeg bruker når jeg går fra badet og inn til sengen, også ender den opp på gulvet, og der ligger den til dagen etter. Altså har jeg den på meg 2 minutter hver kveld. Ganske komisk med tanke på at jeg har en del nattkjoler som er ganske dyre, også bruker jeg dem i kun 2 min før den skal av igjen? hehe ganske tullete.

Men nå har jo det forandret seg da, så det er iallefall en positiv ting å si om min nye singeltilværelse - jeg får mye mer bruk for disse nattkjolene. ;)

Ikke noe er så galt at det ikke er godt for noe.

Skrevet
  Halling skrev (På 12.8.2005 den 15.35):

Ekspeditrusen... he, he, tilfeldig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...