Gå til innhold

Proaktiv - krem for kviser

Anbefalte innlegg

Gjest "lett påvirket"
Skrevet

Har sett det på Tv-shop. Noen som har prøvd?

Skrevet

Jeg har selv aldri vært plaget med noe særlig kviser, men kusinen min hadde veldig problemhud en periode, nå er hun blitt heeeelt fin etter å ha brukt dette proactive greiene.

Hun har ikke brukt andre medikamenter eller kremer enn den, etter hva jeg vet.

Etter å ha sett hvor bra hun ble har jeg stor tro på disse produktene.

Gjest "lett påvirket"
Skrevet

Jeg har selv aldri vært plaget med noe særlig kviser, men kusinen min hadde veldig problemhud en periode, nå er hun blitt heeeelt fin etter å ha brukt dette proactive greiene.

Hun har ikke brukt andre medikamenter eller kremer enn den, etter hva jeg vet.

Etter å ha sett hvor bra hun ble har jeg stor tro på disse produktene.

Oj. Bestilte hun den på Tv-shop eller kan man kjøpe det en annen plass også? Hvor langt tid tok det før hun ble bra igjen, vet du det?

Skrevet

Oj. Bestilte hun den på Tv-shop eller kan man kjøpe det en annen plass også? Hvor langt tid tok det før hun ble bra igjen, vet du det?

akkurat hvor hun bestilte det vet jeg desverre ikke.

Det tok ikke lang tid før det ble bra, jeg pleier å se henne med jevne mellomrom og plutselig en dag var hun blitt helt fin, jeg ble så overrasket at jeg ikke kunne unngå å spørre hvordan hun hadde fått til dette.

lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...