Gå til innhold

Når sæden renner ut igjen...

Anbefalte innlegg

Gjest litt uerfaren
Skrevet

Hei,

Er ei ganske fersk-i-gamet-jente når det gjelder samleie..og har derfor noen spørsmål.

Jeg blir så usikker på hva jeg skal gjøre når sæden renner ut igjen? det føles jo ekkelt å ligge med papir mellom bena for å ikke grise til lakenet...og går jeg på toalettet for å tisse like etterpå, så renner det jo ned på lårene...

Er det noen som har tips til hva man bør gjøre - og at det samtidig fortsatt kan være litt romantisk i sengen?

Hilsen uerfaren

Skrevet

Det du sliter med sliter nok de aller fleste yngre med.

Man skal liksom alltid ha det "romantisk" rundt seg.

Vi litt gamlere og gråere vi tar det med humor og som en av de vanligste ting vi da ;)

Ha en toalettrull ved sengen, eller et håndkle/klut og krøll det mellom bena. Slik kan du jo ligge litt mens dere prater og koser litt.

Når du går på do så holder du helt enkelt papiret/håndklet på plass til du sitter på ringen :)

Hva annet du kan gjøre aner jeg ikke, tviler sterkt på at knipemusklene kan trenes så godt at dette tynnflytende ikke kan renne ut.

Ta det med humor og behandle det hverdagslig er nok beste råd jeg kan gi deg.

Gjest underrberger
Skrevet

Når ble litt sæd på lakenet det samme som "grise det til"?

Skrevet

Jeg tar som regel trusa eller en sokk som ligger og slenger mellom beina og holder det der mens jeg tripper ut på badet og tisser og vasker meg. Hvis det ikke ligger noen brukendes klær i nærheten, kniper jeg det jeg kan og tripper ut på badet (om å gjøre å ta små korte skritt mens en kniper :-) )

Det er sikkert lurt å ha en rull med dopapir stående ved senga, men det får jeg aldri satt inn...

Det er jo helt naturlig at sæden renner ut igjen. Hvis en ikke tørker seg, tisser og vasker seg, blir en jo liggende i "klisset" og det er ikke så deilig, synes jeg :-)

Skrevet

Det er bare å gå ut på badet mens du holder under med hånda eller papir eller noe, går på do og vasker deg, så kan du gå tilbake til sengen og være romantisk hvis du vil :)

Ikke noen big deal å gjøre det, men det er kanskje noe en blir mer vant med å gjøre når en har vært i gamet en stund.? (og kanskje ikke er så opptatt av å være romantisk..?)

Uansett, det er ikke mye romantisk å ligge på klissete laken ihvertfall. :)

Skrevet

Gjør det noe med flekker på lakenet da?

Flekker på lakenet er vel ikke så delikat neste dag, da. Så må man skifte laken hele tiden, det er kjedelig.

Kjipe greier å legge seg i en seng med flekker på lakenet...

laguna1365380434
Skrevet

Flekker på lakenet er vel ikke så delikat neste dag, da. Så må man skifte laken hele tiden, det er kjedelig.

Der legger du typen..;-) Det sier seg selv..

Skrevet

Da sender man kjæresten ut på badet etter et håndkle! :o)

Dessuten er man jo så klart hos ham så det er hans oppgave å skifte på senga til neste gang og vaske sengetøyet. *Forønøyd*

Skrevet

Det har jeg aldri brydd meg om, for litt renner jo alltid ut, selv om man prøver å redde det med papir eller en gammel t-skjorte.

Skrevet

Ha noen små vaskekluter liggende ved senga, så kan du putte en mellom bena og ha den der til du skal på do. Går jo an å ha den der hele natta også.

Dette blir du nok vandt til. Men med kondom slpper du problemet da...

Skrevet

Jeg sørger for å ha en truse og et truseinnlegg i nærheten som jeg smetter på meg etterpå.

Skrevet

Jeg legger meg alltid litt på siden rett etterpå jeg, for da renner det ikke ut med en gang etter samleiet. Så tusler jeg ut på badet når han holder på å sovne (det tar jo bare noen få minutter!) hehe. Og vips, ikke noe flekk eller dam på lakenet.

Skrevet

Jeg blir alltid veldig våt, så jeg og kjæresten må tørke oss begge to etter samleie uansett hvor/om han kommer. Hvis han har kommet på magen min, tørker vi bort det også med en papirrull eller gammel t-skjorte (alt etter hva som er lettest tilgjengelig) før vi legger oss ned igjen for å kose :) Hvis han har kommet inni meg, så gjør vi det samme tørkeritualet, før jeg tusler på do etterhvert for å tømme ut sæden han har lagt igjen inni meg. Må bruke knipemusklene for å få det ut, hvis jeg ikke gjør det, kan det lekke litt og litt hele dagen/natten og det vil man jo ikke.

Forøvrig bør jenter alltid gå på do etter sex fordi det er sunt for bakteriefloraen eller noe sånt (reduserer sjansen for urinveisinfeksjoner o.l.). Jeg har aldri sett doturen/tørkinga som ødeleggende for stemningen, men en praktisk nødvendighet for å slappe av ordentlig etterpå, enten det har vært en kjæreste eller en one-night-stand.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvis du kniper igjen så renner ikke sæden nedover lårene dine når du går på do. :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg blir alltid veldig våt, så jeg og kjæresten må tørke oss begge to etter samleie uansett hvor/om han kommer. Hvis han har kommet på magen min, tørker vi bort det også med en papirrull eller gammel t-skjorte (alt etter hva som er lettest tilgjengelig) før vi legger oss ned igjen for å kose :) Hvis han har kommet inni meg, så gjør vi det samme tørkeritualet, før jeg tusler på do etterhvert for å tømme ut sæden han har lagt igjen inni meg. Må bruke knipemusklene for å få det ut, hvis jeg ikke gjør det, kan det lekke litt og litt hele dagen/natten og det vil man jo ikke.

Forøvrig bør jenter alltid gå på do etter sex fordi det er sunt for bakteriefloraen eller noe sånt (reduserer sjansen for urinveisinfeksjoner o.l.). Jeg har aldri sett doturen/tørkinga som ødeleggende for stemningen, men en praktisk nødvendighet for å slappe av ordentlig etterpå, enten det har vært en kjæreste eller en one-night-stand.

spring rett på do!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...