Gå til innhold

Tips til samleie-stillinger

Anbefalte innlegg

Gjest et par i sin beste alder :-)

Vi er et par som har "grodd litt fast" i to stillinger, nemlig bakfra og at hun sitter oppå. Vi elsker de stillingene, men har lyst å prøve andre. Misjonær blir for kjedelig for oss, og sidelengs får vi kanpt til...

Er det noen som har tiås om stillinger? Finns det bilder av stillinger på nett?

Håper på gode tips ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193983-tips-til-samleie-stillinger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

5

• Lillemus

4

• kvinnen20

4

• amber sun

3

Mest aktive i denne tråden

er du mann, kommer du nok til å få en ny opplevelse når du prøver den stillingen jeg skal forklare her.

kjæresten min synes det kan være litebitt vondt, men orgasmen varer lengre og er sterkere når han får det i denne stillingen.

du ligger på rygg og dama sitter øverst, bare hun snur seg 180grader rundt. altså hun ser på tærne dine istedenfor fjeset ditt, er du med?

det finnes flere "delstillinger" i denne stillingen, slik at dere kan få det til å ikke bli vondt for mannen.

men pass på, det er litt lett at penis detter ut, og at den "knekker" når hun setter seg ned.

lykke til

Annonse

Gjest M.Angelica
  Lillemus skrev (På 12.8.2005 den 19.39):

*Hehe* Der var det mange jeg ikke hadde hatt sjangs til å få til du! :o)

He he..samme her!

Sjekke denne da; http://www.erotikknett.no/ssi_update/stillingsgalleriet.php?text=kvinnen%20m%E5%20jo%20v%E6re%20skikkelig%20myk%20for%20%E5%20greie%20den%20stillingen,%20noe%20som%20forverer%20sakenJeg%20synes%20denne%20stillingen%20er%20en%20fryd%20%E5%20gjennomf%F8re,%20heldigvis%20g%E5r%20jenta%20mi%20p%E5%20rytmisk%20sportsgymnastikk%20og%20er%20myk.&file=../stillings_galleriet/big/077.jpg

Får vanlig døde, til noe sånt?

Det var jeg som sendte den linken...ser ut som jeg har sovna på tastaturet da jeg skrev under med nick! *merkelig*

M.Angelica skrev (På 12.8.2005 den 20.04):

Det var bl.a. den jeg siktet til ja...

Med mine eks-bekkenløsningshofter hadde ikke det der vært mulig overhode...

Gjest M.Angelica
  Lillemus skrev (På 12.8.2005 den 20.17):

Det var bl.a. den jeg siktet til ja...

Med mine eks-bekkenløsningshofter hadde ikke det der vært mulig overhode...

hehe..med mine stive bein hadde jeg nok aldri kunne gått tilbake til normal stilling.. Måtte i såfall ha knekt beina tilbake igjen ;)

M.Angelica skrev (På 12.8.2005 den 20.18):

hehe..med mine stive bein hadde jeg nok aldri kunne gått tilbake til normal stilling.. Måtte i såfall ha knekt beina tilbake igjen ;)

Alt tester man nå ut for dere også - joda, jeg får foten en meter i været (prøvde på en stol!), men da er det verken sexy eller behagelig... ;o)

Gjest M.Angelica
  Lillemus skrev (På 12.8.2005 den 20.46):

Alt tester man nå ut for dere også - joda, jeg får foten en meter i været (prøvde på en stol!), men da er det verken sexy eller behagelig... ;o)

He he..steike!! Men du klarte det jo da! ;)

Men vi som er så lav..det blir jo litt rart i forhold til høyden til mannen uansett. Må vi i tillegg ha på sinnsykt høye hæler, eller stå på en stol samtidig?

Disse stillingene gjør jo sex til en extrem sport!!

kvinnen20 skrev (På 12.8.2005 den 17.47):

er du mann, kommer du nok til å få en ny opplevelse når du prøver den stillingen jeg skal forklare her.

kjæresten min synes det kan være litebitt vondt, men orgasmen varer lengre og er sterkere når han får det i denne stillingen.

du ligger på rygg og dama sitter øverst, bare hun snur seg 180grader rundt. altså hun ser på tærne dine istedenfor fjeset ditt, er du med?

det finnes flere "delstillinger" i denne stillingen, slik at dere kan få det til å ikke bli vondt for mannen.

men pass på, det er litt lett at penis detter ut, og at den "knekker" når hun setter seg ned.

lykke til

"Reverse cowgirl", på fagspråket. ;)

Annonse

M.Angelica skrev (På 12.8.2005 den 22.53):

He he..steike!! Men du klarte det jo da! ;)

Men vi som er så lav..det blir jo litt rart i forhold til høyden til mannen uansett. Må vi i tillegg ha på sinnsykt høye hæler, eller stå på en stol samtidig?

Disse stillingene gjør jo sex til en extrem sport!!

Men som jeg sa - jeg hadde ikke kunnet pule i den stillingen! :o) Og det hadde vel tatt 10 sekunder før jeg hadde fått krampe i låret tenker jeg og hadde jeg vært nødt til å stå i 20 seklunde så hadde jeg vel endt på sykehuset!

Nei, holder meg til liggende eller sittende sex jeg.

ja, ikke sant vel... et litt hardt støt, så detter de sikkert som tømmer, begge to!

hvis det skal være sånn som mange av de stillingene i senga, må jeg påstå at de parene har veldig lite å gjøre på. tenk så sexy en føler seg når en krøller seg på det viset...

men noen av de tror jeg at jeg kunne gjort etter jeg har vært på trening, for å strekke godt ut...

Lillemus skrev (På 13.8.2005 den 5.56):

Men som jeg sa - jeg hadde ikke kunnet pule i den stillingen! :o) Og det hadde vel tatt 10 sekunder før jeg hadde fått krampe i låret tenker jeg og hadde jeg vært nødt til å stå i 20 seklunde så hadde jeg vel endt på sykehuset!

Nei, holder meg til liggende eller sittende sex jeg.

Liggende eller sittende?

Går jo an å være i stående stilling uten å gå til sånne ekstreme stillinger som den der, da. ;)

hehe, er det du som er dvfdftgfd når du skriver anonymt på dette forumet, altså M.Angelica?

;-P

Den er da ikke vanskelig, bare man er myk nok til å gå ut i "damespagaten". :-)

"......................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...