Gå til innhold

Tips til samleie-stillinger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

5

• Lillemus

4

• kvinnen20

4

• amber sun

3

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Den er da ikke vanskelig, bare man er myk nok til å gå ut i "damespagaten". :-)

"......................................"

Jo,ærlig talt..:-o Holder man den der i mere en ca 5 sekunder tipper jeg en blir relativt av i hofta..Var det ikke meningen at sex skulle være gøy? Aldri i livet, sier jeg til den der!

:-)

Jo,ærlig talt..:-o Holder man den der i mere en ca 5 sekunder tipper jeg en blir relativt av i hofta..Var det ikke meningen at sex skulle være gøy? Aldri i livet, sier jeg til den der!

:-)

Man må jo være i stand til å holde stillingen uten ubehag. Hvis ikke så prøver man ikke :-)

Men den typen posisjon (vinkelen på kvinnens ben) gir en ganske spesiell stramming av muskler etc., som kan være ganske så morsom :-)

"................................"

Annonse

Det eneste man egentlig trenger er varianter av misjonær, bakfra og hun på topp.

Krydrer man med litt god, gammel 69, er det vel strengt tatt ikke flere muligheter.

Fantasi er et fint dyr.

Jammen om du ikke har rett!

Og med så få grunnposisjoner, så må blir livet litt kjedeligere ved å

kutte ut en av dem.

Annonse

Gjest M.Angelica

Hva er vanskelig da? Hvis hun klarer å stå slik, med benet støttet på skulderen hans, så er det jo bare å peise på? Blir nok slitsomt i lengden, men :-)

"..................................."

Hallo!?!? Prøvd å lagt foten på skuldra til en person som er høyere en deg og samtidig hatt sex?

Jeg får foten knapt opp over knehøyde, langt mindre på skuldra til en som er 36cm høyere enn meg! (Typen) ;)

Gjest M.Angelica

ja, ikke sant vel... et litt hardt støt, så detter de sikkert som tømmer, begge to!

hvis det skal være sånn som mange av de stillingene i senga, må jeg påstå at de parene har veldig lite å gjøre på. tenk så sexy en føler seg når en krøller seg på det viset...

men noen av de tror jeg at jeg kunne gjort etter jeg har vært på trening, for å strekke godt ut...

"ja, ikke sant vel... et litt hardt støt, så detter de sikkert som tømmer, begge to!"

He he..ser for meg at hun detter baklengs, men med føttene fortstat i samme stilling! *au*

"hvis det skal være sånn som mange av de stillingene i senga, må jeg påstå at de parene har veldig lite å gjøre på. tenk så sexy en føler seg når en krøller seg på det viset.."

Det må være en form for sex for slangemennesker ;)

"men noen av de tror jeg at jeg kunne gjort etter jeg har vært på trening, for å strekke godt ut..."

He he..jeg og mine fotballbein er det nok lite håp for ;)

Hallo!?!? Prøvd å lagt foten på skuldra til en person som er høyere en deg og samtidig hatt sex?

Jeg får foten knapt opp over knehøyde, langt mindre på skuldra til en som er 36cm høyere enn meg! (Typen) ;)

Ah - men jeg er sikker på at jeg presiserte at det ikke var noe problem HVIS man kunne gå lett ut i "damespagaten"... :-)

"..................................."

Jammen om du ikke har rett!

Og med så få grunnposisjoner, så må blir livet litt kjedeligere ved å

kutte ut en av dem.

"Og med så få grunnposisjoner"

Det er ikke så mange andre "grunnposisjoner" enn de tre. De aller fleste sstillingsvarianter kan like godt defineres som en variant av de tre som noe annet.

"....................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...