Gå til innhold

Hvor homoseksuell er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg og. Men det skrives dy, såvidt jeg vet.

Åkke som, det er visst IKEA det er snakk om. :-)

hehe.....DY, do yourself.....det må jo bety noe helt annet

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• Cirkel

4

• Sofline

3

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

hehe.....DY, do yourself.....det må jo bety noe helt annet

LOL :-)

Skrevet

33 %.

Sist jeg tok en sånn test var jeg godt over 50 % homse, så det går den rette veien.

Gratulerer! :-)

Skrevet

Vel... Jeg er "a happy and well adjusted hetero babe" - selv om jeg scora 46% gay...

;-)

Gjest muskieren
Skrevet

VanVITTIG lite homoseksuell. Trenger ikke ta testen en gang. Derimot regner jeg med at alarm"bjellene" ringler ganske kraftig når det gjelder enkelte av de andre "kara" her inne. Ta det til seg den som vil.

Skrevet

Vel... Jeg er "a happy and well adjusted hetero babe" - selv om jeg scora 46% gay...

;-)

Det aller beste i følge testen er visst å score 50%. :-)

Skrevet

"Carma is 43% gay!

Congratulations! You've scored right in the middle and are a happy and well adjusted hetero babe!"

Skrevet

Jeg fikk 36%.

"You're a straight-laced girlie girl with just a hint of your butch side sometimes popping out!"

Gjest Halling
Skrevet

20 % gay, a walking talking girly girl :-)

Superfeminin?

Skrevet

46%

Ble nesten litt skuffet jeg...:o) trodde jeg var mer fleksibel enn som så. Men resultatet kan ha blitt påvirket av at jeg er elendig i engesk og i tillegg veldig forlsket i min svært så maskuline mann.

Skrevet

Nei, farge hår heter dy.

Uansett - jeg svarte riktig - jeg hadde både farget håret og skrudd sammen et IKEA-møbel selv - derfor jeg ble nesten litt traktorlesbe - for søte heterofile damer skal vel ikk klare noe...*dåååN'

Skrevet

Uansett - jeg svarte riktig - jeg hadde både farget håret og skrudd sammen et IKEA-møbel selv - derfor jeg ble nesten litt traktorlesbe - for søte heterofile damer skal vel ikk klare noe...*dåååN'

Jeg OG!

*breibeint high five*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...