Gjest hvor finne? Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jeg er altså litt grønn,men finner ikke galleriet her på dol 0 Siter
amber sun Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Galleriet er ikke offentlig her på dol. Det fungerer sånn at de som har vært aktive på dol eller ranglere en stund kan sende inn bilde av seg selv til bassisten, og så får de tilgang til galleriet hvor de kan se andre dolere. En må ha passord for å komme inn på siden, og linken skal ikke legges ut på dol. 0 Siter
Freya Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Send en mail til bassisten (husker ikke mailadressen) hvor du sender med et bilde av deg selv og hvilket passord du vil bruke. Du må også ha vært en forholdsvis fast bruker med et fast nick. 0 Siter
carma Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 DOL-galleriet drives ikke av doktoronline.no, men av en bruker her. For å få tilgang må du sende inn bilde av deg selv til bassisten alfakrøll timekillers.net Hvis du søker på "DOL-galleriet" på søkesiden får du sikkert ørten tråder med mer info. 0 Siter
carma Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Ja, og du må altså ha et fast registrert nick som har vært i aktivt bruk. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Hvis ikke vi får se deg, få ikke du se oss! ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Galleriet er ikke offentlig her på dol. Det fungerer sånn at de som har vært aktive på dol eller ranglere en stund kan sende inn bilde av seg selv til bassisten, og så får de tilgang til galleriet hvor de kan se andre dolere. En må ha passord for å komme inn på siden, og linken skal ikke legges ut på dol. Jeg har tenkt mange ganer om jeg kanskje skulle ha fått sendt avgårde ett bilde.... Jeg har vel vært aktiv bruker lenge nok nå, eller? Men så var det og finne ett bilde en er sånn passe godkjent av meg selv da ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jeg har tenkt mange ganer om jeg kanskje skulle ha fått sendt avgårde ett bilde.... Jeg har vel vært aktiv bruker lenge nok nå, eller? Men så var det og finne ett bilde en er sånn passe godkjent av meg selv da ;-) Du er aktiv nok du, Shira Gjør det da vel - der er så gøy å kunne se alle som er i galleriet, det er blitt 167 bilder der ser jeg nå når jeg sjekket :-D 0 Siter
Gjest Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Du er aktiv nok du, Shira Gjør det da vel - der er så gøy å kunne se alle som er i galleriet, det er blitt 167 bilder der ser jeg nå når jeg sjekket :-D Er jeg aktiv nok, da? Har også vurdert det. Må man bare sende bilde, eller er det andre opplysninger også som trengs? 0 Siter
amber sun Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Er jeg aktiv nok, da? Har også vurdert det. Må man bare sende bilde, eller er det andre opplysninger også som trengs? hehe du får sikkert tilgang du også, Lolanda. Du sender bilde av deg selv, nicket ditt og et passord du vil bruke. *kjempespent på Lolanda!* 0 Siter
Gjest Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 hehe du får sikkert tilgang du også, Lolanda. Du sender bilde av deg selv, nicket ditt og et passord du vil bruke. *kjempespent på Lolanda!* Da gjør jeg det, da *kjempespent jeg også* 0 Siter
amber sun Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Da gjør jeg det, da *kjempespent jeg også* Si fra når du er inne, da! :-D 0 Siter
Gjest Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Si fra når du er inne, da! :-D Skal gjøre det 0 Siter
Gjest Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Si fra når du er inne, da! :-D Det gikk kjapt! Nå er jeg inne 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Det gikk kjapt! Nå er jeg inne Jeg også..! Der fikk jeg byttet bilde..Dæggern, han er rask! :-) Kult! 0 Siter
amber sun Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Det gikk kjapt! Nå er jeg inne Heisan ja, det gikk raskt Så gøy å se deg også! :-D 0 Siter
amber sun Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jeg også..! Der fikk jeg byttet bilde..Dæggern, han er rask! :-) Kult! Det gikk raskt ja! Det var jo et dritstilig bilde forresten, laguna! Og du sier du ikke er fin på bilder? Var jo kjempelekkert dette her jo! Gøy å bytte ut når man har hatt det samme så lenge :-D 0 Siter
carma Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Det gikk kjapt! Nå er jeg inne Det kan ha noe med at Bassistenten til Basse har hatt en finger med i spillet... ;-p 0 Siter
amber sun Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Det kan ha noe med at Bassistenten til Basse har hatt en finger med i spillet... ;-p Hurra for carma, bassistinnen! ;-D 0 Siter
amber sun Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Det kan ha noe med at Bassistenten til Basse har hatt en finger med i spillet... ;-p Nei, bassistenten var det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.