Gå til innhold

Hvor finner man galleriet og hvordan få tilgang?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Det gikk raskt ja!

Det var jo et dritstilig bilde forresten, laguna! Og du sier du ikke er fin på bilder? Var jo kjempelekkert dette her jo!

Gøy å bytte ut når man har hatt det samme så lenge :-D

Takker så mye! :-)

Det var litt bdere, selvom jeg gjør rare ting med henda, det er i forbindelse med en musikkvideo..- Og det eneste andre jeg har tilgjengelig på maskinen

Gøy åfå byttet ut det gamle..Og snilt av bassisten å være så kjapp!

:-)

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

12

• amber sun

8

• Gemini

6

• Freya

5

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Det kan ha noe med at Bassistenten til Basse har hatt en finger med i spillet... ;-p

"bassistenten" *lol*

Du var bra rask! Takk for at du byttet mitt også, regner med det var du som gjorde det også da?

Kult!

Skrevet

Det var litt bdere, selvom jeg gjør rare ting med henda, det er i forbindelse med en musikkvideo..- Og det eneste andre jeg har tilgjengelig på maskinen

Fint bilde! Jeg blir litt misunnelig, altså! ;)

Skrevet

"bassistenten" *lol*

Du var bra rask! Takk for at du byttet mitt også, regner med det var du som gjorde det også da?

Kult!

Hehe. Nei, jeg bare sladret ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Fint bilde! Jeg blir litt misunnelig, altså! ;)

Du har jo et kjempefint bilde der inne..Og slett ingenting å være missunnelig på hvertfall..

laguna1365380434
Skrevet

Hehe. Nei, jeg bare sladret ;-)

Ah, men takk for det! :-)

Og hils fyren din og si at han er beundringsverdig rask tilå fikse ting da, det settes pris på!

Skrevet

Ah, men takk for det! :-)

Og hils fyren din og si at han er beundringsverdig rask tilå fikse ting da, det settes pris på!

Nuvel. det er vel ikkje akkurat alltid det da... Du hadde nok berre flaks!

Men takk for gode ord! ;-)

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig...

Hvilken musikkvideo har du vært involvert i?

og en annen ting er at jeg har stått utenfor dette galleriet, og ikke følt det helt store savnet i og med at jeg hadde truffet så mange gamle dolere, men nå er det stadig flere nye som kommer på galleriet... Får kanskje vurdere et bilde der jeg også...

Skrevet

Du har jo et kjempefint bilde der inne..Og slett ingenting å være missunnelig på hvertfall..

JO - nemlig at du greier å sminke sotede øyne og ikke jeg. Hehe. :)

laguna1365380434
Skrevet

Nuvel. det er vel ikkje akkurat alltid det da... Du hadde nok berre flaks!

Men takk for gode ord! ;-)

Jeg synes du var svinerask forrige gang også jeg..Og å få løst slik en dilleting og så fort - og på fredagkveld - det er neggu ikke dårlig!

Takk&bukk!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det gikk kjapt!

Nå er jeg inne :D

Artig å se deg!! =)

laguna1365380434
Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig...

Hvilken musikkvideo har du vært involvert i?

og en annen ting er at jeg har stått utenfor dette galleriet, og ikke følt det helt store savnet i og med at jeg hadde truffet så mange gamle dolere, men nå er det stadig flere nye som kommer på galleriet... Får kanskje vurdere et bilde der jeg også...

Gjør det davel! Jeg synes hvertfall det er kjempegøy å kikke..Få noen ansikter på nickene..:-)

Den musikkvideoen var bare noe jeg hjalp en venn med..Ikke så veldig spennende..Og bildet var det eneste jeg har tilgjengelig påmaskinen i tillegg til det som var på galleriet fra før..- som var gresselig.

laguna1365380434
Skrevet

JO - nemlig at du greier å sminke sotede øyne og ikke jeg. Hehe. :)

hehe..Det klarer du nok! Blir sikkert så fint så..:-)

Dessuten har jo du tydeligvis nydelige øyne som det er.

Skrevet

Gjør det davel! Jeg synes hvertfall det er kjempegøy å kikke..Få noen ansikter på nickene..:-)

Den musikkvideoen var bare noe jeg hjalp en venn med..Ikke så veldig spennende..Og bildet var det eneste jeg har tilgjengelig påmaskinen i tillegg til det som var på galleriet fra før..- som var gresselig.

Send meg begge to til meg på mail da, så skal jeg uttale meg om den saken ;-)

Skrevet

hehe..Det klarer du nok! Blir sikkert så fint så..:-)

Dessuten har jo du tydeligvis nydelige øyne som det er.

Tusen takk! :)

Må jo teoretisk legge inn et nytt bilde nå snart, for jeg har jo klipt meg allerede! Men jeg har planer om å klippe meg litt til, så jeg får vel vente litt. :)

laguna1365380434
Skrevet

Send meg begge to til meg på mail da, så skal jeg uttale meg om den saken ;-)

Kan du ikke komme inn i galleriet da? ;-) Jeg kunne maile deg det som er der,men det andre har jeg ikke mer..(heldigvis!;-))

Men vet du hva jeg KAN maile deg? Jeg har fått masse bilder av amerikanerewn min! Du kan få se så kjekk han er! Hvis du vil.

Skrevet

Kan du ikke komme inn i galleriet da? ;-) Jeg kunne maile deg det som er der,men det andre har jeg ikke mer..(heldigvis!;-))

Men vet du hva jeg KAN maile deg? Jeg har fått masse bilder av amerikanerewn min! Du kan få se så kjekk han er! Hvis du vil.

Ja takk, send over! :-)

Tror jeg må tenke litt mer over den andre saken...

laguna1365380434
Skrevet

Ja takk, send over! :-)

Tror jeg må tenke litt mer over den andre saken...

Mail sendt! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...