Gå til innhold

Hvor finner man galleriet og hvordan få tilgang?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Ja takk, send over! :-)

Tror jeg må tenke litt mer over den andre saken...

Og..Siden det er to stykker på begge bildene..Det er han som finnes på begge..Men det regner jeg egentlig med at du fant ut av..;-)

Kjekk sant?

:-)

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

12

• amber sun

8

• Gemini

6

• Freya

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mail sendt! :-)

Thx, og mail returnert :-)

Neste må jo bli å få sendt over musikkvideoen ;-)

*just kidding*

Skrevet

Og..Siden det er to stykker på begge bildene..Det er han som finnes på begge..Men det regner jeg egentlig med at du fant ut av..;-)

Kjekk sant?

:-)

Veldig kjekk!!! Var vel ikke så veldig i tvil om hvem det var nei... hihi

laguna1365380434
Skrevet

Veldig kjekk!!! Var vel ikke så veldig i tvil om hvem det var nei... hihi

Sant? :-) Veldig fornøyd med å ha funnet ham!

Mailen din har ikke tikket inn riktig enda forresten..Epostprogrammet mitt treiger seg nemlig..Har jeg funnet ut maange ganger..Jeg bare vet jeg har fått mail(f.eks hvis jeg har sendt noe fra nettet til meg selv..- sånn for å ha det..;-)) også tar det en halvtime før den dukker opp.

Alltid døvt!

Skrevet

Sant? :-) Veldig fornøyd med å ha funnet ham!

Mailen din har ikke tikket inn riktig enda forresten..Epostprogrammet mitt treiger seg nemlig..Har jeg funnet ut maange ganger..Jeg bare vet jeg har fått mail(f.eks hvis jeg har sendt noe fra nettet til meg selv..- sånn for å ha det..;-)) også tar det en halvtime før den dukker opp.

Alltid døvt!

Har du ikke en knapp i mailprogrammet ditt som heter "send og motta" eller noe sånt da?

Eller er det kanskje bare internettleverandøren din som er en smule treig kanskje? En aldri så liten flaskehals?

Sånn er det i alle fall ofte på jobben min, ganske kjipt...

Gjest Shira12
Skrevet

Du er aktiv nok du, Shira :)

Gjør det da vel - der er så gøy å kunne se alle som er i galleriet, det er blitt 167 bilder der ser jeg nå når jeg sjekket :-D

Jeg får ta ett bilde, eller lete frem ett.

Er jo moro og se hvordan dolerene er, har jo laget meg ett bilde oppi hodet av de forskjellige, artig og se om jeg er helt på bærtur eller ikke.

Gjest Shira12
Skrevet

Du er aktiv nok du, Shira :)

Gjør det da vel - der er så gøy å kunne se alle som er i galleriet, det er blitt 167 bilder der ser jeg nå når jeg sjekket :-D

Tror jeg må få tatt ett bilde jeg, det eneste jeg fann på maskina nå, var ett av meg i bunad.

Og det var tatt etter 4 timers bruk av den varme og tunge bunaden, holdt styr på ørten unger, pratet med ørten gamle slektninger jeg knapt nok kjenner, så jeg ser ut som jeg er klar til og fly i strupen på fotografen ;-)

Skal be samboeren om og knipse litt når han kommer hjem fra blåtur *og her sitter jeg og er bare bittelitt sjalu på han*

Gjest Halling
Skrevet

"hvor finne?"

Skjønte du ikke det? :-p

Jeg skjønner ALT. Unntatt meningen med livet.

Skrevet

DOL-galleriet drives ikke av doktoronline.no, men av en bruker her.

For å få tilgang må du sende inn bilde av deg selv til bassisten alfakrøll timekillers.net

Hvis du søker på "DOL-galleriet" på søkesiden får du sikkert ørten tråder med mer info.

Da har jeg sendt mail til bassisten. Med bilde. Håper jeg snart får svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...