Gå til innhold

Apropos galleriet..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Hvordan får jeg byttet ut det heslige bildet mitt..? Jeg ser noen av dere har byttet..

Må jeg plage bassisten da, eller kan jeg gjøre det selv med ett eller annet magisk håndgrep jeg ikke har funnet ut av?

:-)

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

22

• flisa

9

• amber sun

5

• sheba

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du må nok sende inn bildet du vil bytte i til bassisten. :)

*spent på nytt bilde av laguna*

:-D

Skrevet

Tror du må torturere bassisten med glødende jern under tåneglene, ja. ;)

laguna1365380434
Skrevet

Du må nok sende inn bildet du vil bytte i til bassisten. :)

*spent på nytt bilde av laguna*

Jeg kan jo ikke HA det bildet jeg har..Problemet er at jeg har det med å se mystisk&rar ut på ALLE bilder..Jeg får se hva jeg finner..;-)

Du ser jo forresten ut som den baben der inne du da..:-)

laguna1365380434
Skrevet

Tror du må torturere bassisten med glødende jern under tåneglene, ja. ;)

Da plager jeg bassisten. Håper han gidder! :-)

Skrevet

Jeg kan jo ikke HA det bildet jeg har..Problemet er at jeg har det med å se mystisk&rar ut på ALLE bilder..Jeg får se hva jeg finner..;-)

Syns du det?

Takk takk, alltid hyggelig å høre sånt.

Men er det ikke ofte sånn at man blir rar på bilder? Jeg syns alltid jeg må lete gjennom noen bilder før jeg finner noen jeg liker.

Skrevet

Det var jammen på tide, ligner deg ikke i det hele tatt selv om jeg kan ane at det er deg ;o)

laguna1365380434
Skrevet

Syns du det?

Men er det ikke ofte sånn at man blir rar på bilder? Jeg syns alltid jeg må lete gjennom noen bilder før jeg finner noen jeg liker.

Jeg finner nesten ingen jeg liker av meg selv..Jeg er vrang..;-)

Men nå sendte jeg en mail, med nytt bilde, så da får vi se..

Ikke at jeg ikke ser snål ut på det og..(det er sakset fra musikkvideoen til en venn) men jeg ser hvertfall littegrann penere ut..Det jeg har der nå yter meg fanden ikke rettferdighet, men det var pr. da det eneste jeg hadde, og inn måtte jeg jo, jeg holdt på å dø av bare nyssgjerrighet på hvordan dere så ut!

laguna1365380434
Skrevet

Det var jammen på tide, ligner deg ikke i det hele tatt selv om jeg kan ane at det er deg ;o)

Takk for at du ikke synes det ligner, Dorthe du er grei:-)

Nå har jeg sendt nytt, der ser jeg nå litt bedre ut, selvom det er litt rart det også, siden det er sakset fra en video..

Folk tar tydeligvis ikke bilde av meg, jeg finner bare ingen brukbare!

Står til med deg forresten? Hjemmover snart?

Skrevet

Syns du det?

jeg er i alle fall veldig fornøyd med bildet av meg selv *s*

Skrevet

jeg er i alle fall veldig fornøyd med bildet av meg selv *s*

Du er kjempefin på bildet ditt, flisa!

:)

Skrevet

Takk for at du ikke synes det ligner, Dorthe du er grei:-)

Nå har jeg sendt nytt, der ser jeg nå litt bedre ut, selvom det er litt rart det også, siden det er sakset fra en video..

Folk tar tydeligvis ikke bilde av meg, jeg finner bare ingen brukbare!

Står til med deg forresten? Hjemmover snart?

Laguna, du er ei flott jente å se på. Sprekere enn de fleste inne på galleriet. Og så har du en personlighet som synes lang vei :o)

Jeg er hjemme og heisen står så jeg tar gjerne i mot besøk de neste fire ukene. Jeg er redd jeg skal kjede meg ihjel.

Skrevet

Amber ser ut som en liten uskyldig jentunge nesten! Sååå søt atte! :o)

Men hva kikker du egentlig på, på det eldste bildet? En bille i taket?

laguna1365380434
Skrevet

Laguna, du er ei flott jente å se på. Sprekere enn de fleste inne på galleriet. Og så har du en personlighet som synes lang vei :o)

Jeg er hjemme og heisen står så jeg tar gjerne i mot besøk de neste fire ukene. Jeg er redd jeg skal kjede meg ihjel.

Tusen takk, du er nå så kjempegrei! :-)

Tusler gjerne nedom en av dagene jeg, har ikke så mye på tapetet jeg heller..Kanskje påsøndagen eller noe, hvis du ikke har planer?

Håper heisen ikke har tenkt å stå eviglenge da! Du må vel nesten ha den og? Den må de jo bare få reparert da!

Skrevet

hehe, men jeg er ikke så uskyldig som jeg ser ut ;-p

laguna1365380434
Skrevet

Si det du..? ;-) Tror det var kjæresten som tok tullebilde.. Husker ikke helt hva det var som var så fint i taket..;-)

Skrevet

Tusen takk, du er nå så kjempegrei! :-)

Tusler gjerne nedom en av dagene jeg, har ikke så mye på tapetet jeg heller..Kanskje påsøndagen eller noe, hvis du ikke har planer?

Håper heisen ikke har tenkt å stå eviglenge da! Du må vel nesten ha den og? Den må de jo bare få reparert da!

Den skal stå lenge og jeg er litt stressa for å ta trappa alene.

laguna1365380434
Skrevet

Den skal stå lenge og jeg er litt stressa for å ta trappa alene.

Skjønner jeg godt! :-o

Skrevet

hehe, men jeg er ikke så uskyldig som jeg ser ut ;-p

Av en eller annen merkelig grunn så ante det meg... ;o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Stilig bilde Laguna.. Synes ikke du var sååå ulik fra det andre bildet, da =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...