laguna1365380434 Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Det er fordi det er et stykke fra A til L på alfabetet. Men ta det rolig. Jeg kommer til dere etter hvert også. *lol* Kjapp deg litt a! ;-) 0 Siter
Simen Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Du får høre! :-) Du må sende mail tilbassisten. Har sendt nå. Jeg er kanskje ikke så ivrig til å skrive her, men jeg har vært her siden det startet. Har truffet en del i RL, men de fleste av dem er mer eller mindre borte herfra nå. 0 Siter
org Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Råstilig bilde, laguna! Selv er jeg misfornøyd med mitt. Jeg likner faktisk på en hest. :-I 0 Siter
sheba Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Du må nok sende inn bildet du vil bytte i til bassisten. *spent på nytt bilde av laguna* :-D Trodde man kunne bytte selv jeg:-) *mumle* 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Råstilig bilde, laguna! Selv er jeg misfornøyd med mitt. Jeg likner faktisk på en hest. :-I Hest er bra på maten. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 *lol* Kjapp deg litt a! ;-) Det var forresten et fint bilde av deg, men jeg likte det gamle også jeg. Bruker det som skjermsparer. 0 Siter
sheba Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Det var forresten et fint bilde av deg, men jeg likte det gamle også jeg. Bruker det som skjermsparer. oisann! aner vi en gryende romanse?? :-) *spent* ;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Har sendt nå. Jeg er kanskje ikke så ivrig til å skrive her, men jeg har vært her siden det startet. Har truffet en del i RL, men de fleste av dem er mer eller mindre borte herfra nå. Du må da sannelig kvalifisere som gammel traver og dermed absolutt få plass på galleriet :-) 0 Siter
Simen Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Du må da sannelig kvalifisere som gammel traver og dermed absolutt få plass på galleriet :-) Takk for det Gemini :-) Er du der forresten? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Hest er bra på maten. Hest er best som pålegg, synger Øystein Sunde Org - du ligner IKKE en hest =) 0 Siter
Gemini Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Takk for det Gemini :-) Er du der forresten? Nei, men teller på knappene om jeg kanskje skal søke om å allernådigst få plass... ;-) 0 Siter
Simen Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Nei, men teller på knappene om jeg kanskje skal søke om å allernådigst få plass... ;-) Nå er jeg inne, men du har jo sett meg i RL. Send inn bilde du også da vel :-) 0 Siter
sheba Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Nei, men teller på knappene om jeg kanskje skal søke om å allernådigst få plass... ;-) det synes jeg du skal:-) 0 Siter
Gemini Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Nå er jeg inne, men du har jo sett meg i RL. Send inn bilde du også da vel :-) Ja, jeg trenger ikke gå inn på noe galleri for å se deg, har jo bilde fra bl.a. et grilltreff... ;-) Men jeg liker ingen bilder av meg sjøl, hater å bli tatt bilde av, så det er litt så som så med utvalget her... Må i såfall bli noe fra bryllupet... hehe 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Nå er jeg inne, men du har jo sett meg i RL. Send inn bilde du også da vel :-) Er du neger og har tatt bildet inne i et mørkt kott? Er bare helt svart ved siden av navnet ditt hos meg *nysgjerring* =) 0 Siter
carma Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Er du neger og har tatt bildet inne i et mørkt kott? Er bare helt svart ved siden av navnet ditt hos meg *nysgjerring* =) Liten bug.. funker nå :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Liten bug.. funker nå :-) Yes..da fikk jeg sett deg og Simen.. Du ligner på en tv-kjendis! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Nå er jeg inne, men du har jo sett meg i RL. Send inn bilde du også da vel :-) Yes..da fikk jeg sett deg og Simen.. Du ligner på en tv-kjendis! 0 Siter
flisa Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Du er kjempefin på bildet ditt, flisa! Ja - jeg er nok det :-) 0 Siter
flisa Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Har sendt nå. Jeg er kanskje ikke så ivrig til å skrive her, men jeg har vært her siden det startet. Har truffet en del i RL, men de fleste av dem er mer eller mindre borte herfra nå. Nå er jeg spent gitt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.