Gå til innhold

Apropos galleriet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg trenger ikke gå inn på noe galleri for å se deg, har jo bilde fra bl.a. et grilltreff... ;-)

Men jeg liker ingen bilder av meg sjøl, hater å bli tatt bilde av, så det er litt så som så med utvalget her... Må i såfall bli noe fra bryllupet... hehe

Med slør foran ansiktet! hehe

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

22

• flisa

9

• amber sun

5

• sheba

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har sendt nå. Jeg er kanskje ikke så ivrig til å skrive her, men jeg har vært her siden det startet. Har truffet en del i RL, men de fleste av dem er mer eller mindre borte herfra nå.

hei simen, flott og se deg på galleriet:-)

Skrevet

Neida. Men om jeg var tjukk da, så er jeg tjukkere nå, dessuten desto flere bilder å velge mellom... hehe

Skrevet

Blander meg litt! Var det ikke en Simen som var dolpoliti(webmaster) i sin tid?hæ?

Skrevet

Har sendt nå. Jeg er kanskje ikke så ivrig til å skrive her, men jeg har vært her siden det startet. Har truffet en del i RL, men de fleste av dem er mer eller mindre borte herfra nå.

Nå har jeg sett deg - trodde du var helt anderledes! :) - du er jo voksen jo -som meg! hehe

Vi har ikke vært på treff sammen vi?

Skrevet

Blander meg litt! Var det ikke en Simen som var dolpoliti(webmaster) i sin tid?hæ?

jo

Skrevet

Er det sånn du ser ut?! :o) Har jeg sett bilde av deg før? Vi hadde jo en del kontakt for noen år siden, mener bestemt at du var mørk, men det er mulig at jeg har drømt.

laguna1365380434
Skrevet

Råstilig bilde, laguna!

Selv er jeg misfornøyd med mitt. Jeg likner faktisk på en hest. :-I

Gjør du vel ikke! & tusen takk:-)

laguna1365380434
Skrevet

Det var forresten et fint bilde av deg, men jeg likte det gamle også jeg. Bruker det som skjermsparer. :)

Hehe..Kult:-) Og tusen takk! :-)

Ser ut som en kjekk kar du også, tross vilt ansiktsutrykk!

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Der var du! Hyggelig å vite hvordan du ser ut!

Skrevet

Så gøy å se deg der også, Simen! :)

Alltid moro å se om bildet en har dannet seg av noen stemmer. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe..Kult:-) Og tusen takk! :-)

Ser ut som en kjekk kar du også, tross vilt ansiktsutrykk!

Jeg forventer at du bruker meg som bakgrunnsbilde. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

oisann! aner vi en gryende romanse?? :-)

*spent* ;-)

Neida. Jeg bruker flere enn henne som screensaver. Mailet webbis bildene jeg likte på bildesiden, og ba han konstruere enn screensaver av den typen som bytter bilde hvert tredje sekund. Det gjorde han.

Gjest Halling
Skrevet

Hest er best som pålegg, synger Øystein Sunde

Org - du ligner IKKE en hest =)

Hest er best på midten. Mellom kjeften og dritten.

Skrevet

Neida. Jeg bruker flere enn henne som screensaver. Mailet webbis bildene jeg likte på bildesiden, og ba han konstruere enn screensaver av den typen som bytter bilde hvert tredje sekund. Det gjorde han.

Jeg fikk sånne bilder som regner nedover - i dag har jeg Andor og Altman - du er sånn søndagstryne -hehe

laguna1365380434
Skrevet

Jeg forventer at du bruker meg som bakgrunnsbilde. :)

såklabert! :-)

Skrevet

Snill webbis:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...