Gå til innhold

hjelp. eldstemann har bursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstemann har bursdag i dag og jeg må finne en presang. Han er fotballgal, medlem av Klanen, ser alle VIF-kampene som er på Ullevål, liker å spille playstation og studerer latin på Blindern.

Hva kjøper mor til en slik merkelig unge? Penger er ikke aktuelt og garantert ikke velkomment. Den mest vellykkede presangen jeg har gitt ham var gudfarentrilogien på DVD, foreslått av SDD for noen år siden :o)

Skrevet

Årskort til Ullevål?

Her var jeg korttenkt.. Hvis han ser alle kampene har han vel det allerede..

Skrevet

Gavekort i VIF-sjappa?

Eller en sånn kul hettejakke derfra? Eller sesongkort til neste år på Ullevål?

Skrevet

Gavekort i VIF-sjappa?

Eller en sånn kul hettejakke derfra? Eller sesongkort til neste år på Ullevål?

Hvor er VIFsjappa? *skammer seg nå*

Skrevet

I pilestredet, mellom Tinghuset og Grensen. Ved siden av Fry Lyng (barnebutikken).

Skrevet

I pilestredet, mellom Tinghuset og Grensen. Ved siden av Fry Lyng (barnebutikken).

Ok, takk skal du ha :o)

Skrevet

Ved siden av Fru Lyng i Pilestredet. Rett ved trikkeholdeplassen, og vis-a-vis Løplabbet og Medicus-Plesner. :) Tror til og med du kommer greit inn der. :)

Skrevet

Ved siden av Fru Lyng i Pilestredet. Rett ved trikkeholdeplassen, og vis-a-vis Løplabbet og Medicus-Plesner. :) Tror til og med du kommer greit inn der. :)

Takk skal du ha, jeg får ta meg en tur til tirsdag :o)

Skrevet

Takk skal du ha, jeg får ta meg en tur til tirsdag :o)

Send meg en melding når du er der, a, så kan vi ta en kaffe. Rett rundt hjørnet for jobben, vettu. ;)

Skrevet

Send meg en melding når du er der, a, så kan vi ta en kaffe. Rett rundt hjørnet for jobben, vettu. ;)

Det skal jeg gjøre ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...