Gå til innhold

Harry Potterspørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat det går jeg også og venter på!! :-) Så da kan vi være sære sammen...

Bokhyllene mine ser virkelig ikke ut så jeg vet ikke hvorfor jeg er så opptatt av akkurat det når det gjelder Harry Potterbøkene. :o) Men noen særheter må vi få ha vel?

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

7

• Gemini

6

• Lillemus

6

• Dorthe

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Klabern! Her er det bare å låne..:-) Skal du også begynne fra start,eller har du lest noen?

Har ikke lest noen, har bare sett en film eller to. Men vil nok starte på første.

Men lån ut til Dorthe nå, så skal jeg se om de er å oppdrive på vårt landsens bibliotek (det er faktisk ganske ok).

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Harry Potterspørsmål... Harry Potter spørsmål..Harrypotterspørsmål... Harry... Potterspøsrmål..nei.. Hm. *klør meg i hodet*

;0)

Sorry... MÅTTE bare...

laguna1365380434
Skrevet

Har ikke lest noen, har bare sett en film eller to. Men vil nok starte på første.

Men lån ut til Dorthe nå, så skal jeg se om de er å oppdrive på vårt landsens bibliotek (det er faktisk ganske ok).

Kanskje Dorthe leser fort? :-)

Ikke noe problem å låne av meg hvertfall.

Skrevet

Bokhyllene mine ser virkelig ikke ut så jeg vet ikke hvorfor jeg er så opptatt av akkurat det når det gjelder Harry Potterbøkene. :o) Men noen særheter må vi få ha vel?

Absolutt! Jeg vil bare ha dem samla jeg, og litt gullkanta :-) hvis jeg kan få det! Akkurat sånn som Narnia-bøkene mine!

Skrevet

Harry Potterspørsmål... Harry Potter spørsmål..Harrypotterspørsmål... Harry... Potterspøsrmål..nei.. Hm. *klør meg i hodet*

;0)

Sorry... MÅTTE bare...

Harry Potter, spørsmål.

Eller : Harry Potter. Spørsmål.

Eller : Harry Potter - spørsmål.

Eller : Harry Potter (spørsmål)

...

;)

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Harry Potter, spørsmål.

Eller : Harry Potter. Spørsmål.

Eller : Harry Potter - spørsmål.

Eller : Harry Potter (spørsmål)

...

;)

Harry Potter?

Sånn kanskje?

Jeg kommer til å ligge og gruble i natt...*klaskepanne*

He he ;0)

Gjest neineinei
Skrevet

Og atte - BIBLIOTEKET! Vi har selvfølgelig alle sammen.

Låner ikke på bibloteket, tenk om den gamle naboen som runker uten å vaske hendene etterpå har lånt den?Enda værre, runket til potter? ;)

Skrevet

Låner ikke på bibloteket, tenk om den gamle naboen som runker uten å vaske hendene etterpå har lånt den?Enda værre, runket til potter? ;)

Hadde folk visst hva som lever i (gamle) bøker så hadde de aldri tatt dem med på senga! ;o) Men jeg gjør det jeg og.

Skrevet

For øyeblikket kan jeg skaffe alle de 5 første titlene i løpet av en dag eller to. Så det så! :o)

Bedre utvalg enn hos oss da tenker jeg. Her er uendelig ventelister på det meste og utrolig lite utvalg. Det jeg har lyst å lese der, har jeg allerede lest :o)

Gjest kutt ut!
Skrevet

Gamleste? Kanskje mor (eller far?) bør lese litt mer også? Det heter eldste (eller evt. tidligere utgivelsene, i denne sammenhengen).

Men for å svare på det du spør om, så tror jeg at man bør lese de i rekkefølge. Har ikke lest de selv (ennå?), men er ganske sikker på at man bør ha historien i riktig rekkefølge for å få med seg all handlingen.

Hva med å kjøpe de eldre utgivelsene som pocket-bøker? De koster ca 100 kr per stk.

I min verden heter det "gamleste". Det bruker jeg, er fornøyd med og vil fortsette å bruke;)

Selvsagt vet jeg hva som står i den berømte ordboka, men la nå alle få skrive enkelte ord som det passer dem, uten at andre her anmelder og leker skriveleifpoliti ;o)

Skrevet

I min verden heter det "gamleste". Det bruker jeg, er fornøyd med og vil fortsette å bruke;)

Selvsagt vet jeg hva som står i den berømte ordboka, men la nå alle få skrive enkelte ord som det passer dem, uten at andre her anmelder og leker skriveleifpoliti ;o)

Jeg svarte i alle fall på det trådstarter spurte om. Gjorde du?

laguna1365380434
Skrevet

Næsj..Folk gjør deg faktisk en tjeneste ved å be deg om å la være å si "gamleste" altså..Uskyldige små trykkleifer og sånn er en ting..Men "gamleste" nei, nei & nei!

Sorry, men alvorlig talt!

Gjest kutt ut!
Skrevet

Jeg svarte i alle fall på det trådstarter spurte om. Gjorde du?

*ssss* Jeg er trådstartern da ;) derfor jeg svarte deg!

Skrevet

*ssss* Jeg er trådstartern da ;) derfor jeg svarte deg!

Hvordan skulle jeg vite det?

Dessuten, har du ikke fått med deg webbis kjefting på de som bruker mer enn ett nick innen en tråd? :-)

Gjest Kutt ut!
Skrevet

Næsj..Folk gjør deg faktisk en tjeneste ved å be deg om å la være å si "gamleste" altså..Uskyldige små trykkleifer og sånn er en ting..Men "gamleste" nei, nei & nei!

Sorry, men alvorlig talt!

Ikke enig med du(sorry:deg!)

Ingen gjør meg en tjeneste ved å pirke på det jeg bevisst velger å skrive(og ønsker å skrive) ;D

laguna1365380434
Skrevet

Ikke enig med du(sorry:deg!)

Ingen gjør meg en tjeneste ved å pirke på det jeg bevisst velger å skrive(og ønsker å skrive) ;D

Så skriv "gamleste" da..

Men det SER teit ut altså..Så vet du det:-P

Gjest Kutt ut!
Skrevet

Hvordan skulle jeg vite det?

Dessuten, har du ikke fått med deg webbis kjefting på de som bruker mer enn ett nick innen en tråd? :-)

Jo, jeg har fått med meg det!

Men se på det øverste nicket i tråden, nicket var egentlig et spørsmål, og nå har jeg da fått svar,skjønner?

Det var også litt vel langt å bruke som nick hver gang jeg svarte, i tillegg trodde jeg at jeg gjorde meg så forståelig at du forsto vi var en og samme person ;)

inn med tesje! ;)

Så dette var et unntak!

Gjest neineinei/Kutt ut!
Skrevet

Hadde folk visst hva som lever i (gamle) bøker så hadde de aldri tatt dem med på senga! ;o) Men jeg gjør det jeg og.

;O) Kan bli gravid av sånt!

Gjest kutt ut!
Skrevet

Så skriv "gamleste" da..

Men det SER teit ut altså..Så vet du det:-P

Er vi alt ferdig med krangelen *himler med øya* :)

Shit!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...