Gå til innhold

Montere gummisåle på mine høyhelede ny sko...

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg har et par nye fine sko. De har riflet gummi under, men en sånn irriterende hardplastsåle på selve hælen. Denne kan lett skiftes/tas av, men :

Det koster 260,- å flikke dette hos MrMinit *hyyyl*

Hos en spesialforretning i byen får jeg kjøpt sånn gummisåle til 30,- pr par. Hvordan kan jeg selv feste sånne ny gummisåler? Dette _må_ sitte godt fast... *gnien*

Skrevet

Har du prøvd skomakeren på hjørnet bak Byhaven? (heter det Jomfrugata der også tro?) Eller Maskinkompaniet?

Skrevet

Har du prøvd skomakeren på hjørnet bak Byhaven? (heter det Jomfrugata der også tro?) Eller Maskinkompaniet?

Ja hos Gunnhild ja :-) Hun fikser det vettu!

Men slites ikke gummien av med en gang da? I alle fall på stillett-hel. Jeg fikk satt på metallhel jeg. Så holder det mer enn en tur til byen...

Skrevet

Men slites ikke gummien av med en gang da? I alle fall på stillett-hel. Jeg fikk satt på metallhel jeg. Så holder det mer enn en tur til byen...

Gunnhild har en hatt som er min! Eller rettere sagt det er kjæresten sin... Leverte den i sommer for å få satt snor i den, men tror du ikke hun hadde tatt sommerferie da jeg skulle hente den?!

Skrevet

Gunnhild har en hatt som er min! Eller rettere sagt det er kjæresten sin... Leverte den i sommer for å få satt snor i den, men tror du ikke hun hadde tatt sommerferie da jeg skulle hente den?!

Ja jeg tror hun har mye å gjøre og hun har alt for begrenset åpningstid.

Mister Mnt på City Syd er i alle fall kjappe.

Lurer på hvor lenge yrkesgruppen skomaker vil eksistere? Men som sagt det ser ut til at Gunnhild har nok å henge fingrene i.

Gjest Flystripa
Skrevet

Det er Maskinkompaniet som selger såler i løs vekt - men de monterer ikke :(

Prøvde å ringe Gunnhild (skomaker), fikk ikke noe svar.

Skrevet

Det er Maskinkompaniet som selger såler i løs vekt - men de monterer ikke :(

Prøvde å ringe Gunnhild (skomaker), fikk ikke noe svar.

Hun har ferie, åpner igjen på onsdag.

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg hater klikk-klakk-lyden. Er det godt å gå på metallhæler, da? Pris?

Skrevet

Hun har ferie, åpner igjen på onsdag.

ut og kjører harley hun sikkert. Hadde jeg og ville gjort om jeg var henne;o)

Skrevet

Jeg hater klikk-klakk-lyden. Er det godt å gå på metallhæler, da? Pris?

tror jeg betalte ca 200 ja. Blir jo metall-klikking når gummien er slitt bort uansett. Gummi må i allefall bli dyrt for da må en jo skifte så ofte. Helt greit å gå på, men det høres at jeg kommer ja ;o)

Skrevet

ut og kjører harley hun sikkert. Hadde jeg og ville gjort om jeg var henne;o)

Oj! Da syntes hun sikkert jeg var temmelig harry som ville ha satt snor i en cowboyhatt! :o)

Men den er ordentlig assa - kjøpt i Mexico og greier!

Og er ikke cowboyboots på vei inn igjen? *Sender en tanke til et par nede i kjellerboden*

Skrevet

Oj! Da syntes hun sikkert jeg var temmelig harry som ville ha satt snor i en cowboyhatt! :o)

Men den er ordentlig assa - kjøpt i Mexico og greier!

Og er ikke cowboyboots på vei inn igjen? *Sender en tanke til et par nede i kjellerboden*

Cowboy-boten kommer for fullt igjen sammen med sigøynerskjørt. :o)

Skrevet

Ha også slike sko som klakker så det er flaut. Prøvde å lime slik antigli lapp under, men de datt av før jeg fikk skoene på. Så jeg prøver Maskinkompaniet jeg også ;o)

Skrevet

Cowboy-boten kommer for fullt igjen sammen med sigøynerskjørt. :o)

Tror jeg står over sigøynerskjørtet, men de bootsene jeg har er egentlig veldig fine! Ikke sånne spisse altså, tåa er rett over foran. Hmmm....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...