Lula Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Sammen i snart 11 år, gift i 3 av de. Har to barn. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Hadde 14 års bryllupsdag i forgårs. Mer forelsket enn noensinne:o) og har et barn. 0 Siter
mamma til ni Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Har vore gift i 25 år, er no separert. Skulle ønske eg fekk til dette ekteskapet, men eg har mistanke om at mannen har ADHD e.l.(psykiater som meinte det). Blei psykisk utslitt av ikkje å vite kvar eg hadde han. Har 9 barn. Fire av dei bor hos meg, to går på vgs., tre jobbar/studerer. Pappaen har ansvaret for barna annakvar helg. ( dei to minste overnattar hos han, men han har ansvar for køyring o.l. for dei andre også.) Vi har det veldig godt som det er, men skulle ønske meg fast jobb - som ikkje er så lett å få her vi bor. 0 Siter
puttelull Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Samboer på 10.året, forlovet i 8 av dem. Tre barn på 6, 3 og 1 år. Kjempeforelsket enda!;-) 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Jepp, her leves det er svært lykkelig familieliv, veldig forelskede er vi ennå etter et par år. Har to barn som er "mine" fra tidligere, bikkjer, katt og marsvin 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Jeg har en samboer og en katt. Samboer og to nusseligge pusekatter 0 Siter
Velouria Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Separert på tredje året og bor i kollektiv med han jeg er separert fra, samt barna og en kattunge. 0 Siter
zapata Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Lykkelig gift i snart 9 år :-) Et barn på 1 år og 2 pusejenter på 4 og 2 år! 0 Siter
Aryane Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Var samboer i 13 år og fikk to gutter, nå bor jeg og guttene alene, og jeg har ny kjæreste. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Kjæreste på 17 året,samboer på 15 året og forlovet i 14 år. Lever et lykkelig familieliv med ett barn,opprinnelig to. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Samboer på 10.året, forlovet i 8 av dem. Tre barn på 6, 3 og 1 år. Kjempeforelsket enda!;-) Det var en lang forlovelse! Har dere planlagt bryllup snart? 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Jeg er lykkelig gift og har to barn. 0 Siter
puttelull Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Det var en lang forlovelse! Har dere planlagt bryllup snart? Hm... Vi hadde vel planlagt å gift oss nokså fort etter forlovelsen, men siden har det gått slag i slag med fødsler og husbygging, dårlig økonomi osv. Men kjæresten min sier rett som det er : "Vi skal gifte oss, vi kjære! Bare du lærer å bake potetlefse!" Han sier det med et smil, altså! Men joda, vi skal nok gifte oss!;-) 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Hm... Vi hadde vel planlagt å gift oss nokså fort etter forlovelsen, men siden har det gått slag i slag med fødsler og husbygging, dårlig økonomi osv. Men kjæresten min sier rett som det er : "Vi skal gifte oss, vi kjære! Bare du lærer å bake potetlefse!" Han sier det med et smil, altså! Men joda, vi skal nok gifte oss!;-) Så nå overrasker du ham med potetlefse på hans neste bursdag? Sikkert noen her inne som har en oppskrift til deg 0 Siter
puttelull Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Så nå overrasker du ham med potetlefse på hans neste bursdag? Sikkert noen her inne som har en oppskrift til deg Hadde det bare vært så enkelt!? Nei, de skal smake på en helt spesiell måte, slik som bestemoren hans lagde, ser du!;-) Dette med lefsa er nok ikke så seriøst ment, det er mer for å utsette det hele til vi har litt bedre økonomi, og det er på en måte greit for begge to å ha en unnskyldning i bakhånd, når nysgjerrige folk spør!;-)) 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Hadde det bare vært så enkelt!? Nei, de skal smake på en helt spesiell måte, slik som bestemoren hans lagde, ser du!;-) Dette med lefsa er nok ikke så seriøst ment, det er mer for å utsette det hele til vi har litt bedre økonomi, og det er på en måte greit for begge to å ha en unnskyldning i bakhånd, når nysgjerrige folk spør!;-)) Og bestemoren er gått bort, kanskje? Men som unnskyldning var den fin 0 Siter
puttelull Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Og bestemoren er gått bort, kanskje? Men som unnskyldning var den fin Yepp!;-) Jeg traff henne aldri... ;-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.