Gå til innhold

Galleriet.

Gjest lurer jeg på

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Er det trygt? elle har noen opplevd noe sjikane etter å ha lagt ut bilde?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det blir en del sexpress, men hvis du kan leve med det har du intet å frykte.

Skrevet

Snakker du av personlig erfaring?

Skrevet

Jeg henger på Prozak som en klegg innimellom, men jeg har ikke opplevd noe selv. Dessverre. :o(

laguna1365380434
Skrevet

Sørgelig lite sjikane for min del hvertfall..;-)

Du kan nok trygt legge ut.

:-)

Skrevet

Sørgelig lite sjikane for min del hvertfall..;-)

Du kan nok trygt legge ut.

:-)

Ingen som har sex-sjikanert deg heller? Kjedelig.

laguna1365380434
Skrevet

Ingen som har sex-sjikanert deg heller? Kjedelig.

veldig..;-) sørgelige greier hva?;-)

Skrevet

Jeg fikk en fyr etter meg derfra... Han ble med hjem en kveld, og han har ikke dratt enda!!

Skrevet

Hehehe----har ikke vært her mye i det siste, men du er den samme som før :o)

Gjest rart du...
Skrevet

Du... du drar vel til Rhodos neste uke. Er et ikke rart å tenkte på at det er mange mennesker som du ikke kjenner som vet at du skal reise alene og kose deg på Rhodos en uke. Til og med på hvilket hotel. Skulle ønske jeg kunne vært på det hotellet samtidig med deg, og gått og kikket på "mon tror hvem SDD er av alle disse menneskene" ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du... du drar vel til Rhodos neste uke. Er et ikke rart å tenkte på at det er mange mennesker som du ikke kjenner som vet at du skal reise alene og kose deg på Rhodos en uke. Til og med på hvilket hotel. Skulle ønske jeg kunne vært på det hotellet samtidig med deg, og gått og kikket på "mon tror hvem SDD er av alle disse menneskene" ;-)

Hehe, det har jeg ikke tenkt på, men nå som du minner meg på det burde jeg kanskje bli paranoid. :)

Jeg vil tro det er ekstremt mange mennesker i Rhodos, og bare på hotellet jeg skal bo på er det rundt 140 rom. Så selv der ville det blitt vanskelig å finne meg. :)

Skrevet

Du ser jo ut som en hyggelig, liten gutt på galleriet, SDD.

De fleste tror vel du er aaalt for ung til sex! *S*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du ser jo ut som en hyggelig, liten gutt på galleriet, SDD.

De fleste tror vel du er aaalt for ung til sex! *S*

Du, nå har jeg faktisk ikke måtte vise legge på byen på flere måneder, så den der kjøper jeg ikke. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg fikk en fyr etter meg derfra... Han ble med hjem en kveld, og han har ikke dratt enda!!

*knis*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvor ligger dette galleriet?

Det ligger til venstre for Rimi ;)

(Sorry, måtte bare :)

Skrevet

Hehe, det har jeg ikke tenkt på, men nå som du minner meg på det burde jeg kanskje bli paranoid. :)

Jeg vil tro det er ekstremt mange mennesker i Rhodos, og bare på hotellet jeg skal bo på er det rundt 140 rom. Så selv der ville det blitt vanskelig å finne meg. :)

Vanskelig å finne deg? Nah. Det er bare å finne en dame som er så glattbarbert som mulig så er ikke du langt unna. ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vanskelig å finne deg? Nah. Det er bare å finne en dame som er så glattbarbert som mulig så er ikke du langt unna. ;o)

Hehe, vi får håpe det blir så enkelt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...