Gjest lurer jeg på Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Er det trygt? elle har noen opplevd noe sjikane etter å ha lagt ut bilde? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Det blir en del sexpress, men hvis du kan leve med det har du intet å frykte. 0 Siter
Sofline Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Det blir en del sexpress, men hvis du kan leve med det har du intet å frykte. Snakker du av personlig erfaring? 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jeg henger på Prozak som en klegg innimellom, men jeg har ikke opplevd noe selv. Dessverre. ( 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Sørgelig lite sjikane for min del hvertfall..;-) Du kan nok trygt legge ut. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Sørgelig lite sjikane for min del hvertfall..;-) Du kan nok trygt legge ut. :-) Ingen som har sex-sjikanert deg heller? Kjedelig. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Ingen som har sex-sjikanert deg heller? Kjedelig. veldig..;-) sørgelige greier hva?;-) 0 Siter
carma Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jeg fikk en fyr etter meg derfra... Han ble med hjem en kveld, og han har ikke dratt enda!! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Det blir en del sexpress, men hvis du kan leve med det har du intet å frykte. Hehehe----har ikke vært her mye i det siste, men du er den samme som før ) 0 Siter
Gjest rart du... Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Det blir en del sexpress, men hvis du kan leve med det har du intet å frykte. Du... du drar vel til Rhodos neste uke. Er et ikke rart å tenkte på at det er mange mennesker som du ikke kjenner som vet at du skal reise alene og kose deg på Rhodos en uke. Til og med på hvilket hotel. Skulle ønske jeg kunne vært på det hotellet samtidig med deg, og gått og kikket på "mon tror hvem SDD er av alle disse menneskene" ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Du... du drar vel til Rhodos neste uke. Er et ikke rart å tenkte på at det er mange mennesker som du ikke kjenner som vet at du skal reise alene og kose deg på Rhodos en uke. Til og med på hvilket hotel. Skulle ønske jeg kunne vært på det hotellet samtidig med deg, og gått og kikket på "mon tror hvem SDD er av alle disse menneskene" ;-) Hehe, det har jeg ikke tenkt på, men nå som du minner meg på det burde jeg kanskje bli paranoid. Jeg vil tro det er ekstremt mange mennesker i Rhodos, og bare på hotellet jeg skal bo på er det rundt 140 rom. Så selv der ville det blitt vanskelig å finne meg. 0 Siter
org Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Det blir en del sexpress, men hvis du kan leve med det har du intet å frykte. Du ser jo ut som en hyggelig, liten gutt på galleriet, SDD. De fleste tror vel du er aaalt for ung til sex! *S* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Du ser jo ut som en hyggelig, liten gutt på galleriet, SDD. De fleste tror vel du er aaalt for ung til sex! *S* Du, nå har jeg faktisk ikke måtte vise legge på byen på flere måneder, så den der kjøper jeg ikke. 0 Siter
Gimmick Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Hvor ligger dette galleriet? Glem det:) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jeg fikk en fyr etter meg derfra... Han ble med hjem en kveld, og han har ikke dratt enda!! *knis* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Hvor ligger dette galleriet? Det ligger til venstre for Rimi (Sorry, måtte bare 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Hehe, det har jeg ikke tenkt på, men nå som du minner meg på det burde jeg kanskje bli paranoid. Jeg vil tro det er ekstremt mange mennesker i Rhodos, og bare på hotellet jeg skal bo på er det rundt 140 rom. Så selv der ville det blitt vanskelig å finne meg. Vanskelig å finne deg? Nah. Det er bare å finne en dame som er så glattbarbert som mulig så er ikke du langt unna. ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Vanskelig å finne deg? Nah. Det er bare å finne en dame som er så glattbarbert som mulig så er ikke du langt unna. ;o) Hehe, vi får håpe det blir så enkelt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.