Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i bryllup om en uke, men kun i kirken. Behøver man å pynte seg da? Tenkte ikke å komme i jeans, men trenger råd og tips om hva annet ha på..

Skrevet

Jeg ville tatt på meg litt fint tøy, kanskje en svart bukse, fin topp og jakke.

:)

Skrevet

Ville ikke ha gått i jeans. Hvis du ikke vil pynte deg, kan du jo ta på deg en annen bukse og noe pent oventil.

Skrevet

Ville ikke ha gått i jeans. Hvis du ikke vil pynte deg, kan du jo ta på deg en annen bukse og noe pent oventil.

Ja, det var det jeg tenkte. Men trenger ikke finne en kjole som om jeg skulle vært bedt i resten av bryllupet også?

Skrevet

Jeg ville tatt på meg litt fint tøy, kanskje en svart bukse, fin topp og jakke.

:)

Ja, tenkte noe slikt. Bare er i tvil om jeg må finne en kjole som om jeg også hadde vært bedt i hele bryllupet..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...