villee Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jeg skal i bryllup om en uke, men kun i kirken. Behøver man å pynte seg da? Tenkte ikke å komme i jeans, men trenger råd og tips om hva annet ha på.. 0 Siter
Gjest Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jeg ville tatt på meg litt fint tøy, kanskje en svart bukse, fin topp og jakke. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Ville ikke ha gått i jeans. Hvis du ikke vil pynte deg, kan du jo ta på deg en annen bukse og noe pent oventil. 0 Siter
villee Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Ville ikke ha gått i jeans. Hvis du ikke vil pynte deg, kan du jo ta på deg en annen bukse og noe pent oventil. Ja, det var det jeg tenkte. Men trenger ikke finne en kjole som om jeg skulle vært bedt i resten av bryllupet også? 0 Siter
villee Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Jeg ville tatt på meg litt fint tøy, kanskje en svart bukse, fin topp og jakke. Ja, tenkte noe slikt. Bare er i tvil om jeg må finne en kjole som om jeg også hadde vært bedt i hele bryllupet.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.