Gå til innhold

Fobi...

Gjest Fredagskvelden kom...

Anbefalte innlegg

Gjest Fredagskvelden kom...
Skrevet

Er det noe som kan gjøres for å bli kvitt en fobi? Det aller verste jeg kan tenke meg er mus. Små ekle mus som er fulle av sjukdommer og dritt! Jeg bor på landet, så det er igrunn gangske naturlig at her kommer noen mus i lpet av året, spesielt siden vi har dyr. Jeg er fult klar over at de ikke kan gjøre meg noe, men jeg synes de er så ekle. Får frysninger når jeg ser de, og har mest lyst til å skrike. Sånn ca sirkus er jeg vel ca 10000 ganger større enn en mus, men allikvel.. Når jeg var mindre var det masse mus i stallen her, som spratt frem overalt fra.. Det er nok etter det at det har kommet... Irriterende!!

Skrevet

Man kan bli kvitt alt. Hvis det er et stort problem bør du gå i terapi. Noen prøver og hypnose.

Skrevet

Den var søt. Rotter er verre...

Rotter kan jeg også spare meg for, selv om jeg en gang måtte fjerne en død en fra fortralla i stallen.

Men den som gikk i musefella i kjøkkenbenken der vi bodde for noen år siden - den ble mannfolkarbeid. Tvert.

Skrevet

Rotter kan jeg også spare meg for, selv om jeg en gang måtte fjerne en død en fra fortralla i stallen.

Men den som gikk i musefella i kjøkkenbenken der vi bodde for noen år siden - den ble mannfolkarbeid. Tvert.

Jepp, døde dyr er mannfolkarbeid.

Da jeg var liten fikk jeg alltid vite at det var viktig å lukke døra om høsten så ikke rottene løp inn. (Ingen mannfolk i huset...) Grøss...

Gjest Muselill
Skrevet

De finnes ikke nussselige i det hele tatt... *brrrr*

Joda... På j*velig lang avstand er de sikkert søte, men fykj.... Smittebærere!!!

Jeg synes de er kjempesøte:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...