Gjest Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Lys eller mørk? Tynn eller frodig? Frempå eller sjenert? Langt eller kort hår? Brun eller blek? Øynefarge? Pratsom eller stille? Høy eller lav? Jålete eller ikke? Flørtete eller ikke? Villig eller "hard to get"? Innejente eller utejente? Åpen eller hemmelighetsfull? Karrierekvinne eller "husmorkvinne"? Festejenter eller hjemmekos-jenter? Andre ting? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 "Innejente" eller "utejente". Det høres jo ut som om du er ute etter en katt. Jeg klarer ikke ta stilling til et eneste av alternativene dine. 0 Siter
Gjest Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 "Innejente" eller "utejente". Det høres jo ut som om du er ute etter en katt. Jeg klarer ikke ta stilling til et eneste av alternativene dine. Jeg er ikke "ute etter" noen, jeg er jo jente selv...! Jeg bare lurte på hva menn foretrekker, jeg Med "innejente eller utejente" mente jeg om hun er glad i å være inne eller ute. Men hvis du synes det er vanskelig, så trenger du jo ikke svare, da 0 Siter
Gjest 50/50 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Tipper du får fifty/fify på de fleste spm. dine. 0 Siter
Gjest Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Tipper du får fifty/fify på de fleste spm. dine. Ja, det var det jeg var spent på å finne ut av, da 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jeg er ikke "ute etter" noen, jeg er jo jente selv...! Jeg bare lurte på hva menn foretrekker, jeg Med "innejente eller utejente" mente jeg om hun er glad i å være inne eller ute. Men hvis du synes det er vanskelig, så trenger du jo ikke svare, da Jeg skjønte hva du mente, men har vel aldri hørt en jente bli omtalt som "innejente" før. Men jeg har hørt om "innekatter". Grunnen til at det er vanskelig å svare er at det blir litt for mye ytterpunkter å forholde seg til her. Svært få liker bare blondiner eller bare brunetter (selv liker jeg begge deler), og sånn er det med alt du lurer på. Så jeg prøver ikke å være vrien. 0 Siter
Gjest Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jeg skjønte hva du mente, men har vel aldri hørt en jente bli omtalt som "innejente" før. Men jeg har hørt om "innekatter". Grunnen til at det er vanskelig å svare er at det blir litt for mye ytterpunkter å forholde seg til her. Svært få liker bare blondiner eller bare brunetter (selv liker jeg begge deler), og sånn er det med alt du lurer på. Så jeg prøver ikke å være vrien. Nei, egentlig har jo ikke disse tingene så mye å si alene, uansett. Det var bare gøy å høre om folk liker det ene mer enn det andre Jeg må jo også få lov å kjede meg litt 0 Siter
org Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jeg skjønte hva du mente, men har vel aldri hørt en jente bli omtalt som "innejente" før. Men jeg har hørt om "innekatter". Grunnen til at det er vanskelig å svare er at det blir litt for mye ytterpunkter å forholde seg til her. Svært få liker bare blondiner eller bare brunetter (selv liker jeg begge deler), og sånn er det med alt du lurer på. Så jeg prøver ikke å være vrien. For tiden leser jeg serien "Arvesynd" - der er det mye snakk om innejenter. Da i form av tjenestejenter som tok seg av husarbeidet innendørs. 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Det er ikke så mange menn her, mest "kjerringer" har jeg hørt. Så representative kan vi ikke bli. Lys eller mørk? Uten betydning. Tynn eller frodig? Rund. Frempå eller sjenert? Midt i mellom. Langt eller kort hår? Kort, eller hva hun liker den uka. Brun eller blek? Like gjerne blek. Øynefarge? Likegyldig. Pratsom eller stille? Kommunikasjon er viktig, pratsom. Høy eller lav? Tja. Jålete eller ikke? Tja. Flørtete eller ikke? Som hun vil. Jeg skal nok takle det meste. Villig eller "hard to get"? Ærlig. Innejente eller utejente? Nå senere er det nok inne som er in. Åpen eller hemmelighetsfull? Som hun vil. Men åpen er nok lettere. Karrierekvinne eller "husmorkvinne"? Ambisjoner, ja. Festejenter eller hjemmekos-jenter? Hjemmekos høres fristende ut. Andre ting? Nei. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Nei, egentlig har jo ikke disse tingene så mye å si alene, uansett. Det var bare gøy å høre om folk liker det ene mer enn det andre Jeg må jo også få lov å kjede meg litt Ok, da. Siden du kjeder deg har jeg nå, for din skyld, gått igjennom lista en gang til, og i hvert fall kommet fram til en ting: Jeg foretrekker pratsomme jenter framfor de stille. Men også den er jeg fleksibel i forhold til. For dersom du med pratsom mener en som tar over enhver samtale når man sitter flere rundt et bord, så tror jeg at jeg - sammenlignet med henne - foretrekker en som vet å holde kjeft og bare se pen ut. 0 Siter
Gjest Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Ok, da. Siden du kjeder deg har jeg nå, for din skyld, gått igjennom lista en gang til, og i hvert fall kommet fram til en ting: Jeg foretrekker pratsomme jenter framfor de stille. Men også den er jeg fleksibel i forhold til. For dersom du med pratsom mener en som tar over enhver samtale når man sitter flere rundt et bord, så tror jeg at jeg - sammenlignet med henne - foretrekker en som vet å holde kjeft og bare se pen ut. Takk, nå var du snill som gjorde det for min skyld 0 Siter
Gjest Damene Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Ære være mangfoldet! Jeg tror ikke det finnes svar på spørsmålene dine, man faller for den man minst aner når man minst forventer det. Og ofte forskjellige fra gang til gang(synes jeg å huske fra en svunnen tid....) 0 Siter
Gjest meg da Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Lys eller mørk? Mørk Tynn eller frodig? Normalt slank Frempå eller sjenert? Mellomting Langt eller kort hår? Langt Brun eller blek? Brun Øynefarge? Brun Pratsom eller stille? Pratsom Høy eller lav? Lav Jålete eller ikke? Jålete til anledninger, ellers ikke Flørtete eller ikke? Flørtete Villig eller "hard to get"? Mellomting Innejente eller utejente? Mest innejente når det er vinter Åpen eller hemmelighetsfull? Åpen, men noen hemmeligheter må man ha Karrierekvinne eller "husmorkvinne"? Karrierekvinne Festejenter eller hjemmekos-jenter? Hjemmekos når det er kaldt, fest ellers Dette er meg da.. Så hvordan er dere? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 For tiden leser jeg serien "Arvesynd" - der er det mye snakk om innejenter. Da i form av tjenestejenter som tok seg av husarbeidet innendørs. Tjenestejentene som jobbet inne ja. Arvesynd har jeg også lest. Jeg kommer jo nesten derifra:) 0 Siter
Gjest fornøyd fyr Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Lys eller mørk? likegyldig Tynn eller frodig? likegyldig Frempå eller sjenert? frempå Langt eller kort hår? langt Brun eller blek? blek Øynefarge? likegyldig Pratsom eller stille? en mellomting, ikke avbryt når noen snakker. Jappe-folk er slitsomme. Høy eller lav? høy Jålete eller ikke? ikke jålete (jåleri = like ille turnoff som rødstrømper) Flørtete eller ikke? flørtete ok, men ikke med hvem som helst. Flørter hun, må hun også våge resten. Villig eller "hard to get"? villig (jeg mangler tolmodlighet, mister lett interessen) Innejente eller utejente? begge deler Åpen eller hemmelighetsfull? åpen Karrierekvinne eller "husmorkvinne"? husmor Festejenter eller hjemmekos-jenter? hjemmekos Andre ting? Flink å lage mat, glad i friluftsliv, kan lytte, vennlig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.