Gå til innhold

Stakkars skilsmissebarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når både mor og far finner nye elskere å drive på med blir ungene liksom det femte hjul på vogna, ingen har tid til dem lenger. De blir overskuddsmasse som er i veien og dyttes som punchballer hit og dit.

Hvorfor er det ofte sånn, hvorfor tenker voksne mest på seg selv og ser ikke de lidende barna midt oppi det hele?

Er det viktigere å humpe enn å ta seg av ungene skikkelig?

Selvfølgelig finnes det unntak,men...

Skrevet

Eller kanskje det er unntakene du bruker som eksempler?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hvor i alle dager har du dette her fra???

Hva mener du egentlig?

Skrevet

Ingen av skilsmissebarna (eller foreldrene) som jeg kjenner har det sånn... Tror ikke det er normalen akkurat?

Skrevet

*knegg*

Hvor mange håper du å få etter deg i dag?

Skrevet

temmelig dumt inlegg! jeg er alenemama til 3 barn, har aldri forsømt dem overfor et nytt bekjentskap, det tror jeg stemmer for de fleste mødre iallfall, og også fedre...!!

men det finnes selvfølgelig unntak, godt de ikke hører til "massen"!

Skrevet

*knegg*

*tsss* ;)

Men litt sannhet er det i det, se deg rundt!

Jeg kjenner til eksempler det stemmer godt på.

Skrevet

*knegg*

Jeg prøvde å ilske opp litt med dokosten i går(dokosten i oppvaskmaskina), men de fleste hadde visst slokna :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg kjenner et tilfelle hvor det faktisk er slik. Så du greier ikke å hisse opp meg:)

Skrevet

Dette innlegget har vært oppe før

Ikke via meg vaffal.

Kan jeg ikke ta opp en ting som andre har tatt opp før mener du?

Jeg kan ikke vite noe om alt hva andre har postet på dol tidligere.Så hva mente du med den kommentaren?

Skrevet

Her er det ikke sånn i det hele tatt, barna kommer alltid i første rekke. Akkurat nå er det nok meg som er femte hjul på vogna, kjæresten og 12 åringen spiller Playstation i stuen, så da benytter jeg sjansen til å dole litt.

Klart vi voksne trenger tid for oss selv, men å la det gå på bekostning av barna? Nei det skjer aldri!

Vi inkluderer barna i den grad det er mulig, i går var kjæresten min i badeland med barna mens jeg jobbet overtid, og i dag har vi hatt eldstemann med på konsert.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ikke via meg vaffal.

Kan jeg ikke ta opp en ting som andre har tatt opp før mener du?

Jeg kan ikke vite noe om alt hva andre har postet på dol tidligere.Så hva mente du med den kommentaren?

Hissig?

Skrevet

Jeg kjenner et tilfelle hvor det faktisk er slik. Så du greier ikke å hisse opp meg:)

Neida,det var egentlig ikke meningen heller,eller, jeg ville bare ha en frisk debatt

:-)

Jeg kjenner også slike tilfeller,desverre får jeg si!

Skrevet

Hissig?

Hærregud:(

Hehe neida :-)

Jeg trodde du hintet til at jeg hadde skrevet innlegget før.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hærregud:(

Hehe neida :-)

Jeg trodde du hintet til at jeg hadde skrevet innlegget før.

En blir litt paranoid av alle disse trolleinnleggene bare =)

Skrevet

En blir litt paranoid av alle disse trolleinnleggene bare =)

Å sånn, men hadde det vært trolleri om noen skrev to like innlegg med en tids mellomrom? :)

Er du et troll da liksom ?kansje bare senil ;D

Gjest M.Angelica
Skrevet

Å sånn, men hadde det vært trolleri om noen skrev to like innlegg med en tids mellomrom? :)

Er du et troll da liksom ?kansje bare senil ;D

Jeg er et troll ja.. Et skikkelig Rocketroll ;)

Skrevet

Jeg er et troll ja.. Et skikkelig Rocketroll ;)

Jepp!!! men et veldig snilt og ærlig TROLL!!

(lurer ikke meg) :-)

*klem*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jepp!!! men et veldig snilt og ærlig TROLL!!

(lurer ikke meg) :-)

*klem*

*S* =D

Nå har jeg rocketroll-sangen på hjernen!! he he ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...