sheba Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 *S* =D Nå har jeg rocketroll-sangen på hjernen!! he he får rocke med jeg da:-) hehehe 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 får rocke med jeg da:-) hehehe Jaaaa... finn fram gitaren og rockeringen og synge med! 0 Siter
Gjest Rystet Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jeg er et troll ja.. Et skikkelig Rocketroll Ok! Men jeg mente ikke deg da,men at trollet kansje ikke var et troll,men bare senil(om trollet/ikketrollet sendte flere like innlegg) Mange gamliser som sitter å surfer på dol fra gamleheimen og later som de er unge igjen. Mange av de kjente nickene her er egentlig oldinger :9 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Ok! Men jeg mente ikke deg da,men at trollet kansje ikke var et troll,men bare senil(om trollet/ikketrollet sendte flere like innlegg) Mange gamliser som sitter å surfer på dol fra gamleheimen og later som de er unge igjen. Mange av de kjente nickene her er egentlig oldinger :9 He he..synes jeg ser de der på gamlehjemmet! Sniker seg opp om natta for å dole inne på sexforumet 0 Siter
sheba Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jaaaa... finn fram gitaren og rockeringen og synge med! hihi:-) *øve* 0 Siter
Gjest Rystet Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 He he..synes jeg ser de der på gamlehjemmet! Sniker seg opp om natta for å dole inne på sexforumet Ja, de har nok rene orgien der inne ;D 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 hihi:-) *øve* Vi får møtes en kveld og framføre sangen.. Oslo Spektrum, passer det? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Ja, de har nok rene orgien der inne ;D EKLE bilder inne i hodet nå..hehe :S 0 Siter
Gjest Rystet Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 EKLE bilder inne i hodet nå..hehe :S Helsearbeidere på aldershjemmet har nok mye griseri å vaske opp i, utrolig hva gamlingene får til når de har dol;) 0 Siter
sheba Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Vi får møtes en kveld og framføre sangen.. Oslo Spektrum, passer det? jepp, bare si tid og sted så fikser vi det:-) vi blir sikkert berømte :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Helsearbeidere på aldershjemmet har nok mye griseri å vaske opp i, utrolig hva gamlingene får til når de har dol;) Hehe..kanskje de har tatt i bruk den linken til ulike stillinger som ligger på sexforumet? Da blir det i såfall mange bein å brekke opp i morgen 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 jepp, bare si tid og sted så fikser vi det:-) vi blir sikkert berømte :-) *Ringe spektrum og høre når det er ledig* Berømt, ja! Mest sannsynlig 0 Siter
Gjest Rystet Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Hehe..kanskje de har tatt i bruk den linken til ulike stillinger som ligger på sexforumet? Da blir det i såfall mange bein å brekke opp i morgen Får håpe de ikke får kullbrann i tissefanten, da må de koble dem fra hverandre på morrasskiftet Blir som med hunder som parrer seg, sitter de så sitter de ;p Oohh, tørre Sahara ) får for guds skyld håpe de får med seg glidemiddeltipsene på sexforum.. Usj nå begynner vi å bli fæle her, stakkars oldefar*snufs* 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Får håpe de ikke får kullbrann i tissefanten, da må de koble dem fra hverandre på morrasskiftet Blir som med hunder som parrer seg, sitter de så sitter de ;p Oohh, tørre Sahara ) får for guds skyld håpe de får med seg glidemiddeltipsene på sexforum.. Usj nå begynner vi å bli fæle her, stakkars oldefar*snufs* Skjoenner fleipen....men likevel. En gammel dame sa engang til sin unge sonn,en ny- utdannet lege,som var veldig "ovenpaa": " Det du er,har jeg vaert. Det jeg er,skal du bli" Kanskje noe aa tenke paa saann av og til ? 0 Siter
mamma til ni Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Skjoenner fleipen....men likevel. En gammel dame sa engang til sin unge sonn,en ny- utdannet lege,som var veldig "ovenpaa": " Det du er,har jeg vaert. Det jeg er,skal du bli" Kanskje noe aa tenke paa saann av og til ? Hehe. Den var fin! Skal skrive den opp i "minneboka" mi. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Ja, sånn er det...noen ganger. Har sett slike ting opptil flere ganger de årene jeg har levd. Men da har det gjerne vært sånn selv om mor og far ikke har gått fra hverandre også, for å si det sånn. Hvorfor det er sånn kan ikke jeg svare på fordi det ikke faller eller vil falle seg naturlig for meg å leve sånn noen gang. Har skilt lag med mine barns far, men de har alltid gått foran alt for meg. Deres lykke har alltid veid høyere enn min. Vi er forskjellige og desverre så er det noen ganger uskyldige barn må lide, verden er ikke alltid like enkel eller rettferdig. 0 Siter
Gjest isbjørnen Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 "Hvorfor er det ofte sånn, hvorfor tenker voksne mest på seg selv og ser ikke de lidende barna midt oppi det hele?" Det er overhodet ikke ofte slik, og det tror jeg at du vet. Du kan sikkert finne et enkelt tilfelle, men det er ikke nok til å generalisere med 'stakkars skilsmissebarn'. I en vanlig skoleklasse i Oslo er det flere barn som ikke bor sammen med begge foreldre. De er ikke "stakkarene", mens de andre er heldige. Noen er det synd på fordi foreldrene er syke og fattige, men det har ingen sammenheng med sivilstatus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.