dortemor Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 men når barnefaren og samboeren har følelsesmessige konflikter ,så har jo ikke mitt barn noe med det å gjøre-hvorfor skal barnet bli et offer for det? 0 Siter
Gjest watte Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Fått en pils for mye? Eller M.Angelica som glemte skifte forum da hun svarte(men husket bytte nick) *knegg* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Eller M.Angelica som glemte skifte forum da hun svarte(men husket bytte nick) *knegg* Hæ? Forklar.. 0 Siter
Gjest watte Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Hæ? Forklar.. ;x Munnen er lukket med syv segl! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 ;x Munnen er lukket med syv segl! Antyder du at jeg skriver rare innlegg under falskt nick? Hva mener du?!?! 0 Siter
Gjest watte Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Antyder du at jeg skriver rare innlegg under falskt nick? Hva mener du?!?! Nei!*ler* Jeg tulla da bare, men du kan ha nytt nick i hver tråd uten at det bryter *moralen*, så det er sagt 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Nei!*ler* Jeg tulla da bare, men du kan ha nytt nick i hver tråd uten at det bryter *moralen*, så det er sagt Okei..jeg skjønte ikke helt den spøken jeg.. hehe.. Jeg skriver aldri med falskt nick, jeg.. Eller.. utenom på tannhelse da. Der vil jeg helst være anonym;) (kødda) 0 Siter
Gjest watte Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Okei..jeg skjønte ikke helt den spøken jeg.. hehe.. Jeg skriver aldri med falskt nick, jeg.. Eller.. utenom på tannhelse da. Der vil jeg helst være anonym;) (kødda) Det er ikke falskt nick og bytte nick for hvert forum eller hvert innlegg, jeg har ikke fast nick.Vil ikke bli fast inventar eller hva jeg skal kalle det. Har du fast nick kan alle innlegg om deg letes opp og samles, det gir masse info om en person. Men viktig å prøve å holde seg til et nick pr tråd, ellers blire bråk Skjønner jo akkurat det da! 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Hvorfor kan du ikke prøve å sette pris på at de involverer barnet i det som tross alt ser ut til å være et forsøk på løse en _familiekonflikt_? 0 Siter
dortemor Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 Hvorfor kan du ikke prøve å sette pris på at de involverer barnet i det som tross alt ser ut til å være et forsøk på løse en _familiekonflikt_? men det er jo en konflikt mellom min x og samboeren.Altså jeg mener det at når to mennesker ikke klarer å ordne opp i deres forholder så er det jo ok å ha en mellom mann..hvorfor ialle dager skal barnet være med i den samtalen?Barnet skal ikke BLANDES I SLIKE SAKER! Jeg mener at jeg kjenner mitt barn meget godt og hun får angst av så og si av ingenting-og slike saker er uvesentlig for barnet.Det er jo ikke barnet som skal løse konflikten om det skulle være sjalusi inne i bildet!Hadde du latt barnet ditt være med i en slik samtale????????Barna skal ikke involveres i alt..De har jo også et liv ikke bare med den familien..Hvorfor skal barnefaren plage mitt barn med sitt følelsesmessig konflikter??Er jo helt bak mål! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Det er ikke falskt nick og bytte nick for hvert forum eller hvert innlegg, jeg har ikke fast nick.Vil ikke bli fast inventar eller hva jeg skal kalle det. Har du fast nick kan alle innlegg om deg letes opp og samles, det gir masse info om en person. Men viktig å prøve å holde seg til et nick pr tråd, ellers blire bråk Skjønner jo akkurat det da! "Har du fast nick kan alle innlegg om deg letes opp og samles, det gir masse info om en person." Men det gjør vel ingenting? Hvis man skal skrive noe superhemmelig, så kan man jo heller ta seg et nick for anledningen.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.