Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

men når barnefaren og samboeren har følelsesmessige konflikter ,så har jo ikke mitt barn noe med det å gjøre-hvorfor skal barnet bli et offer for det?

Skrevet

Fått en pils for mye?

Eller M.Angelica som glemte skifte forum da hun svarte(men husket bytte nick) *knegg*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Eller M.Angelica som glemte skifte forum da hun svarte(men husket bytte nick) *knegg*

Hæ? Forklar..

Gjest M.Angelica
Skrevet

;x

Munnen er lukket med syv segl!

Antyder du at jeg skriver rare innlegg under falskt nick?

Hva mener du?!?!

Skrevet

Antyder du at jeg skriver rare innlegg under falskt nick?

Hva mener du?!?!

Nei!*ler*

Jeg tulla da bare, men du kan ha nytt nick i hver tråd uten at det bryter *moralen*, så det er sagt :P

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei!*ler*

Jeg tulla da bare, men du kan ha nytt nick i hver tråd uten at det bryter *moralen*, så det er sagt :P

Okei..jeg skjønte ikke helt den spøken jeg.. hehe..

Jeg skriver aldri med falskt nick, jeg.. Eller.. utenom på tannhelse da. Der vil jeg helst være anonym;)

(kødda)

Skrevet

Okei..jeg skjønte ikke helt den spøken jeg.. hehe..

Jeg skriver aldri med falskt nick, jeg.. Eller.. utenom på tannhelse da. Der vil jeg helst være anonym;)

(kødda)

Det er ikke falskt nick og bytte nick for hvert forum eller hvert innlegg, jeg har ikke fast nick.Vil ikke bli fast inventar eller hva jeg skal kalle det.

Har du fast nick kan alle innlegg om deg letes opp og samles, det gir masse info om en person.

Men viktig å prøve å holde seg til et nick pr tråd, ellers blire bråk ;) Skjønner jo akkurat det da!

Skrevet

Hvorfor kan du ikke prøve å sette pris på at de involverer barnet i det som tross alt ser ut til å være et forsøk på løse en _familiekonflikt_?

Skrevet

Hvorfor kan du ikke prøve å sette pris på at de involverer barnet i det som tross alt ser ut til å være et forsøk på løse en _familiekonflikt_?

men det er jo en konflikt mellom min x og samboeren.Altså jeg mener det at når to mennesker ikke klarer å ordne opp i deres forholder så er det jo ok å ha en mellom mann..hvorfor ialle dager skal barnet være med i den samtalen?Barnet skal ikke BLANDES I SLIKE SAKER!

Jeg mener at jeg kjenner mitt barn meget godt og hun får angst av så og si av ingenting-og slike saker er uvesentlig for barnet.Det er jo ikke barnet som skal løse konflikten om det skulle være sjalusi inne i bildet!Hadde du latt barnet ditt være med i en slik samtale????????Barna skal ikke involveres i alt..De har jo også et liv ikke bare med den familien..Hvorfor skal barnefaren plage mitt barn med sitt følelsesmessig konflikter??Er jo helt bak mål!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er ikke falskt nick og bytte nick for hvert forum eller hvert innlegg, jeg har ikke fast nick.Vil ikke bli fast inventar eller hva jeg skal kalle det.

Har du fast nick kan alle innlegg om deg letes opp og samles, det gir masse info om en person.

Men viktig å prøve å holde seg til et nick pr tråd, ellers blire bråk ;) Skjønner jo akkurat det da!

"Har du fast nick kan alle innlegg om deg letes opp og samles, det gir masse info om en person."

Men det gjør vel ingenting? Hvis man skal skrive noe superhemmelig, så kan man jo heller ta seg et nick for anledningen..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...