Gå til innhold

God morgen! :-D

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Dra til den på Revheim, der har de den ;)

Jeg skal ikke se noen film ikveld. :) Har litt andre planer ikveld.

De hadde den her, så da blir det skummelt her i kveld....

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

17

• hare1365380455

9

• laguna1365380434

5

• Goldy79

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

De hadde den her, så da blir det skummelt her i kveld....

Kanskje jeg kommer og banker på vinduet utpå kvelden...for å se om du skvetter ;)

hehe kos deg med grøssene. Det jeg syns var verst (og som jeg tittet meg over skulderen for å "se" etterpå,) var armen...du skjønner hvilken når du kommer uti filmen.

*S*

hare1365380455
Skrevet

Kanskje jeg kommer og banker på vinduet utpå kvelden...for å se om du skvetter ;)

hehe kos deg med grøssene. Det jeg syns var verst (og som jeg tittet meg over skulderen for å "se" etterpå,) var armen...du skjønner hvilken når du kommer uti filmen.

*S*

Jeg tenkte å vente til det ble mørkt med å se den, men nå vet jeg ikke lenger.. Ikke skrem meg sånn! Kanskje jeg skal bytte den i en koselig familiefilm eller en suppesøt klissete film? Hm... Nei, jeg får vel se den!:)

hare1365380455
Skrevet

*S*

Leser nå at den har fått terningkast to i VG....

Skrevet

Jeg tenkte å vente til det ble mørkt med å se den, men nå vet jeg ikke lenger.. Ikke skrem meg sånn! Kanskje jeg skal bytte den i en koselig familiefilm eller en suppesøt klissete film? Hm... Nei, jeg får vel se den!:)

LOL

Du må ikke finne på å bytte den ut nå, hare! Denne kvelden er perfekt for å se en sånn film.

(Og jeg lover å ikke komme bort og skremme deg ;) *s* )

Men - kanskje det blir sånn som da jeg så The Ring. _De_ forventningene om at den var dritskummel, og så ble jeg ikke redd engang. Nå er det din tur til å få høye forventninger til skremmefaktor, så kanskje du ikke syns den er skummel engang. :)

Skrevet

Leser nå at den har fått terningkast to i VG....

Gi blaffen i terningkastene, gjør opp din egen mening heller. :)

Terningkastene kommer jo ikke akkurat fra helt objektive skribenter heller, da.

hare1365380455
Skrevet

Gi blaffen i terningkastene, gjør opp din egen mening heller. :)

Terningkastene kommer jo ikke akkurat fra helt objektive skribenter heller, da.

Det er sant...

hare1365380455
Skrevet

LOL

Du må ikke finne på å bytte den ut nå, hare! Denne kvelden er perfekt for å se en sånn film.

(Og jeg lover å ikke komme bort og skremme deg ;) *s* )

Men - kanskje det blir sånn som da jeg så The Ring. _De_ forventningene om at den var dritskummel, og så ble jeg ikke redd engang. Nå er det din tur til å få høye forventninger til skremmefaktor, så kanskje du ikke syns den er skummel engang. :)

Jeg tror den er skummel, men jeg skal skru ned forventningene.... Og ikke lusk i buskene og bank på vinduet når du ser det er skummelt!!! Jeg får trekke for alle gardinene i alle fall.

Skrevet

He-he!

Vi kjøpte bilen for tre år siden for kr 150.000,-.

Kostet på litt, som tectylering og 1000 meters lykter.

Men vi solgte for kr 144.000,-!

Å jøsses! Kjøpte min for 200 000,- for et års tid siden, kosta på endel i styling på den (senking ,chipping osv) og har lagt den ut for 170 000,- men dårlig! Bil er skikkelig dårlig butikk! (for meg iallefall:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...