Lillemus Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Her hadde jeg skrevet en laaaang mail og så kom jeg borti en tast og vips! var hele greia borte! Noen som vet hvordan jeg kan reversere det sånn at jeg får tilbake det jeg har skrevet? Det er ikke første gangen det skjer nemlig... 0 Siter
Femma Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Ctrl + Z (angre) Kanskje? Aner ikke om det funker da 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 Ctrl + Z (angre) Kanskje? Aner ikke om det funker da Du sier noe der - det skal jeg prøve neste gang! 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Vi ville satt pris på om du unnlot å bruke slike overskrifter. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 Vi ville satt pris på om du unnlot å bruke slike overskrifter. Sorry, var bare litt rasende, det skal ikke gjenta seg. Lover. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Sorry, var bare litt rasende, det skal ikke gjenta seg. Lover. Tilgitt :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Du sier noe der - det skal jeg prøve neste gang! Skriv i Word, eller Notepad for den saks skyld, lagre underveis, og så klipper & limer du over i yahoo-mailen etterpå. Jeg har Notepad liggende i QuickLauch (ved siden av Start-knappen), veldig kjekt. Har de mest brukte programmene mine der, inkl Word, kalkulatoren til windows mm. 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Skriv i Word, eller Notepad for den saks skyld, lagre underveis, og så klipper & limer du over i yahoo-mailen etterpå. Jeg har Notepad liggende i QuickLauch (ved siden av Start-knappen), veldig kjekt. Har de mest brukte programmene mine der, inkl Word, kalkulatoren til windows mm. Kan man ikke "save draft" i yahoo også? Så slipper amn å skrive i word (som forsåvidt er et godt elaternativ). 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 Kan man ikke "save draft" i yahoo også? Så slipper amn å skrive i word (som forsåvidt er et godt elaternativ). Jo, men poenget mitt var at jeg kom borti en knapp og at hele greia forsvant. Faktisk har jeg en mistanke om at jeg klarte å trykke ctrl+z som er angre slik at jeg fikk tilbake e-posten som den var før jeg begynte å svare på den. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 Skriv i Word, eller Notepad for den saks skyld, lagre underveis, og så klipper & limer du over i yahoo-mailen etterpå. Jeg har Notepad liggende i QuickLauch (ved siden av Start-knappen), veldig kjekt. Har de mest brukte programmene mine der, inkl Word, kalkulatoren til windows mm. Jeg veeeet.... Må vel begynne å gjøre det når jeg skriver til kjæresten, da hender det at mailene blir av litt lengde. ) 0 Siter
favn Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Skriv i Word, eller Notepad for den saks skyld, lagre underveis, og så klipper & limer du over i yahoo-mailen etterpå. Jeg har Notepad liggende i QuickLauch (ved siden av Start-knappen), veldig kjekt. Har de mest brukte programmene mine der, inkl Word, kalkulatoren til windows mm. Hvordan var det igjen, å legge noe i Quick Launch? Husker du, sånn tilfeldigvis? 0 Siter
Gemini Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Hvordan var det igjen, å legge noe i Quick Launch? Husker du, sånn tilfeldigvis? Jeg tar en liten omvei (?) via skrivebordet/desktop jeg, legger ting der først, og så drar det ned i QuickLaunch'en etterpå :-) 0 Siter
favn Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Jeg tar en liten omvei (?) via skrivebordet/desktop jeg, legger ting der først, og så drar det ned i QuickLaunch'en etterpå :-) Ja. Så enkelt er det. Jeg bare testet deg ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Skriv i Word, eller Notepad for den saks skyld, lagre underveis, og så klipper & limer du over i yahoo-mailen etterpå. Jeg har Notepad liggende i QuickLauch (ved siden av Start-knappen), veldig kjekt. Har de mest brukte programmene mine der, inkl Word, kalkulatoren til windows mm. hvordan får jeg ikonene dit - jeg har det på jobben -menikke hjemme 0 Siter
Gemini Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 hvordan får jeg ikonene dit - jeg har det på jobben -menikke hjemme Se svaret mitt til favn, som later som om hun kan dette ;-) 0 Siter
Gjest Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 hvordan får jeg ikonene dit - jeg har det på jobben -menikke hjemme Bare dra de ned dit - fra desktop, mapper eller startmenyen 0 Siter
flisa Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Jeg tar en liten omvei (?) via skrivebordet/desktop jeg, legger ting der først, og så drar det ned i QuickLaunch'en etterpå :-) du mener den BLÅ linja under`? - det virker ikke her hos meg. Det er det jeg har prøvd.... 0 Siter
flisa Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Bare dra de ned dit - fra desktop, mapper eller startmenyen nope - da får jeg et sånt "parkeringforbudt"-skilt -hehe 0 Siter
Gemini Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 du mener den BLÅ linja under`? - det virker ikke her hos meg. Det er det jeg har prøvd.... Høyreklikk på linja (den er ikke blå hos meg, men det er den linja som har Start i venstre hjørne, og i 9 av 10 tilfeller går langs nedre kant av skjermen. Når du høyreklikker på den, får du opp bl.a. Properties. Gå inn der, og kryss av ved "Show Quick Launch". Antar at den er slått av hos deg. Nå kan du dra over de mest brukte programmene fra desktop til quick launch. Skal i alle fall funke, om det ikke er noe sære greier med maskinen din ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Høyreklikk på linja (den er ikke blå hos meg, men det er den linja som har Start i venstre hjørne, og i 9 av 10 tilfeller går langs nedre kant av skjermen. Når du høyreklikker på den, får du opp bl.a. Properties. Gå inn der, og kryss av ved "Show Quick Launch". Antar at den er slått av hos deg. Nå kan du dra over de mest brukte programmene fra desktop til quick launch. Skal i alle fall funke, om det ikke er noe sære greier med maskinen din ;-) AHA! Vis Hurtigtast står det! *SMASKER* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.