Gjest Moliza Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Gi meg et vennlig spark bak, eller si at jeg skal ta det med ro og bare kose meg i dag og gi blaffen i å gjøre noesomhelst. Spent på om jeg får vennlig spark, eller om jeg skal gi blaffen! Trenger input! Kom igjen, snille dolere! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Hva er det du skulle ha gjort da? Er det råviktig : gjør det nå og belønn deg med total slapp-off i hele morgen.. Er det ett eller annet utsettbart..feks hus..Løp ut i det fine været og koos deg! :-) 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Hva er det du skulle ha gjort da? Er det råviktig : gjør det nå og belønn deg med total slapp-off i hele morgen.. Er det ett eller annet utsettbart..feks hus..Løp ut i det fine været og koos deg! :-) Viktig, men likevel. Jeg er utslitt! Så jeg får kanskje vente og se om det går over.. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Viktig, men likevel. Jeg er utslitt! Så jeg får kanskje vente og se om det går over.. Neida..Ikke driv og gjør det sånn kanskje etterpå..;-) Det ødelegger roen. Man gjør eller gjør ikke..Driver man og tenker på at man BURDE gjort det bruker man nesten like mye energi som om man hadde gjort det;-) Slapp av du (helt) og gjør det i morra..;-) 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Neida..Ikke driv og gjør det sånn kanskje etterpå..;-) Det ødelegger roen. Man gjør eller gjør ikke..Driver man og tenker på at man BURDE gjort det bruker man nesten like mye energi som om man hadde gjort det;-) Slapp av du (helt) og gjør det i morra..;-) Ja da slapper jeg av, (helt til jeg evt. mot all formodning skulle få ånden over meg!) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.