Gå til innhold

FU: Mani/tvangstanker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt om mange rare, forskjellige. Min mann får helt angst hvis noen tygger på papir eller tøy, også driver han og teller ting. Bord i taket, ruter i taklampa og sånn.

Jeg klarer ikke å la en brusflaske stå uten kork. Ellers har jeg de vanlige (negl på tavle, gaffel på tallerken og sånn).

Hvorfor er det sånn, egentlig?

Og er det noen andre med "gøye" manier/tvangstanker der ute?

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

9

• laguna1365380434

9

• Lillemus

6

• flisa

5

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Jeg må ha kjøkkenutstyr i partall..:-o

Jeg kan ikke ha f.eks 3. 5 eller 7 glass..Knuser jeg ett må jeg kaste et til..;-)

Dessuten takler jeg ikke umake gafler og sånn.

Og jeg er ganske glad i å alfabetisere, og fordrer system..Også inni spillesker og sånn..Kortstokken må, f.eks, ligge i riktig rekkefølge.

Det skulle ingen trodd når de når de så kåken min! Overflaterot er nemlig en helt annen historie..

*loko*

:-)

Skrevet

Jeg er en sånn teller som mannen din...

Har ikkenoe, bortsett fra at jeg blir huggær'n hvis noen står med hånden i lomma og rasler med småpenger under en hel samtale.

Skrevet

Har ikkenoe, bortsett fra at jeg blir huggær'n hvis noen står med hånden i lomma og rasler med småpenger under en hel samtale.

(Skulle vært svar til Lolanda, seff)

Skrevet

Jeg kan ikke ha f.eks 3. 5 eller 7 glass..Knuser jeg ett må jeg kaste et til..;-)

Og jeg er ganske glad i å alfabetisere, og fordrer system..Også inni spillesker og sånn..Kortstokken må, f.eks, ligge i riktig rekkefølge.

Det skulle ingen trodd når de når de så kåken min! Overflaterot er nemlig en helt annen historie..

*loko*

At kortene dine må være 2 - 3 - 4 -osv, - knekt - dame - konge - ess?

laguna1365380434
Skrevet

At kortene dine må være 2 - 3 - 4 -osv, - knekt - dame - konge - ess?

Jupp..Før jeg legger dem bort, legger jeg de riktig..Gammel og manisk uvane..:-o

laguna1365380434
Skrevet

Jupp..Før jeg legger dem bort, legger jeg de riktig..Gammel og manisk uvane..:-o

Og de må ligge..spar-hjerter-kløver-ruter...;-)

Skrevet

Og de må ligge..spar-hjerter-kløver-ruter...;-)

Men når du skal bruke dem senere, er det jo et helvete å stokke dem godt nok??

laguna1365380434
Skrevet

Men når du skal bruke dem senere, er det jo et helvete å stokke dem godt nok??

Neida, jeg er god til å stokke! :-)

Skrevet

Neida, jeg er god til å stokke! :-)

Hva sier andre når de ser at du driver å legger dem i rekkefølge?

Skrevet

*loko*

Hmmm, det der med gaflene har visst jeg også... :D

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg takler ikke at folk tygger is, da spesielt saftis.

Får frysninger, den lyden er bare helt grusom!

laguna1365380434
Skrevet

Hva sier andre når de ser at du driver å legger dem i rekkefølge?

Det lar jeg de ikke se..;-)

Jeg har vett nok til å holde kjeft om at jeg kaster glass også jeg altså..Dvs noen av vennene mine vet det..(og hele dol..;-)) Men det er nok ikke det første jeg ville fortelle nye bekjentskaper..!;-)

Skrevet

Jeg har vett nok til å holde kjeft om at jeg kaster glass også jeg altså..Dvs noen av vennene mine vet det..(og hele dol..;-)) Men det er nok ikke det første jeg ville fortelle nye bekjentskaper..!;-)

Gjør du helt seriøst det? Kaster ett glass til hvis et knuser? :)

Gjest uvanlig anonym i dag
Skrevet

Jeg tåler ikke at folk trommer på bordkanten, slafser når de spiser, utstøter gryntelyder under samtaler, skriver lange setninger uten begynnelse, slutt og punktum.

Dessuten små smattelyder med tunga er helt pyton, og tyggisslafsing helt jævlig. Når noen biter sammen tennene og klikker med dem, må jeg bare gå.

Rugging på stolen er fælt, og når noen vibrerer med et kne eller liknende er jeg nesten ute av balanse...

Det er nesten et under at jeg fremdeles er gift!

Og nei, jeg klarer IKKE å ta meg sammen.

Skrevet

Jeg tåler ikke at folk trommer på bordkanten, slafser når de spiser, utstøter gryntelyder under samtaler, skriver lange setninger uten begynnelse, slutt og punktum.

Dessuten små smattelyder med tunga er helt pyton, og tyggisslafsing helt jævlig. Når noen biter sammen tennene og klikker med dem, må jeg bare gå.

Rugging på stolen er fælt, og når noen vibrerer med et kne eller liknende er jeg nesten ute av balanse...

Det er nesten et under at jeg fremdeles er gift!

Og nei, jeg klarer IKKE å ta meg sammen.

Hva med folk som knekker leddene i fingrene, da?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har en. Når jeg legger røykpakka på bordet er lighteren nødt til å ligge vinkelrett midt oppå pakka. Hvis noen skumper til bordet må jeg rette på den umiddelbart. Røykpakka må ligge vinkelrett på bordet, og bordet må stå vinkelrett på teppet.

Så det blir ofte litt omøblering når jeg er på besøk.

Det er jo bare en bagatell av den sjarmerende typen, og naturligvis noe jeg gjør for å unngå følgende av ikke å gjøre det.

Skrevet

Kan du ikke gjemme bort ett glass, til du kommer til å knuse et annet osv. Så har du partall i skapet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...