Gå til innhold

FU: Mani/tvangstanker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en. Når jeg legger røykpakka på bordet er lighteren nødt til å ligge vinkelrett midt oppå pakka. Hvis noen skumper til bordet må jeg rette på den umiddelbart. Røykpakka må ligge vinkelrett på bordet, og bordet må stå vinkelrett på teppet.

Så det blir ofte litt omøblering når jeg er på besøk.

Det er jo bare en bagatell av den sjarmerende typen, og naturligvis noe jeg gjør for å unngå følgende av ikke å gjøre det.

Hehe :)

Trodde det var mer sånn dame-tvangstanke, at ting må ligge helt perfekt og sånn, mener jeg :P

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

9

• laguna1365380434

9

• Lillemus

6

• flisa

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg tåler ikke at folk trommer på bordkanten, slafser når de spiser, utstøter gryntelyder under samtaler, skriver lange setninger uten begynnelse, slutt og punktum.

Dessuten små smattelyder med tunga er helt pyton, og tyggisslafsing helt jævlig. Når noen biter sammen tennene og klikker med dem, må jeg bare gå.

Rugging på stolen er fælt, og når noen vibrerer med et kne eller liknende er jeg nesten ute av balanse...

Det er nesten et under at jeg fremdeles er gift!

Og nei, jeg klarer IKKE å ta meg sammen.

Hva med rasle mynter i lomma?

Skrevet

Trodde det var mer sånn dame-tvangstanke, at ting må ligge helt perfekt og sånn, mener jeg :P

Kanskej han bare tuller.

Gjest uvanlig anonym i dag
Skrevet

Hva med rasle mynter i lomma?

Grufullt!

Gjest uvanlig anonym i dag
Skrevet

Hva med folk som knekker leddene i fingrene, da?

Det gjør jeg selv, så det går gulle godt!

Skrevet

Jeg var sånn geitekilling før, telte litt her og der. Men det forsvant på veien.

Opphengt-handlinger har jeg ingen av. Men jeg kan god tumle med og kjæle for en god, liten depresjon i ny og ne.

Skrevet

Jeg må ha kjøkkenutstyr i partall..:-o

Jeg kan ikke ha f.eks 3. 5 eller 7 glass..Knuser jeg ett må jeg kaste et til..;-)

Dessuten takler jeg ikke umake gafler og sånn.

Og jeg er ganske glad i å alfabetisere, og fordrer system..Også inni spillesker og sånn..Kortstokken må, f.eks, ligge i riktig rekkefølge.

Det skulle ingen trodd når de når de så kåken min! Overflaterot er nemlig en helt annen historie..

*loko*

:-)

Umake gafler, hva er det? At bordet er dekket med bestikk fra Sonja, Harald, Ikeas siste og den derre skeive gaffelen med rart mønster?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mulig jeg overdrev litt over, men hvis man ser bort ifra omøbleringa, bordet og teppet, er det med lighteren og røykpakka sant. :)

Skrevet

Mulig jeg overdrev litt over, men hvis man ser bort ifra omøbleringa, bordet og teppet, er det med lighteren og røykpakka sant. :)

Tøft :D

Skrevet

Når jeg fyller vann i glasset fra spingen må jeg fylle det helt opp-så og tømme det, 3 ganger hehe....

Ulike kniv/gaffel takkler jeg heller ikke...

Syntetisk stoff mot tennene er det værste jeg vet, grusomt...

Skrevet

Når jeg fyller vann i glasset fra spingen må jeg fylle det helt opp-så og tømme det, 3 ganger hehe....

Ulike kniv/gaffel takkler jeg heller ikke...

Syntetisk stoff mot tennene er det værste jeg vet, grusomt...

Når spiser man stoff, da? Har aldri tenkt på å smake på gardiner og sånt, dessuten har jeg bommull.

Skrevet

Akkurat som jeg tenkte. Du bare smørte på littegraann :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Akkurat som jeg tenkte. Du bare smørte på littegraann :)

Littegrann. :)

Skrevet

Umake gafler, hva er det? At bordet er dekket med bestikk fra Sonja, Harald, Ikeas siste og den derre skeive gaffelen med rart mønster?

*grøss* - lite ordning och reda måste de va!

Skrevet

Har en venn som ikek tåler store kåpeknapper!

LOL

når og hvor blir han eksponert for sånt? - tør ikke spørre--

Skrevet

Har en venn som ikek tåler store kåpeknapper!

LOL

når og hvor blir han eksponert for sånt? - tør ikke spørre--

Sikkert mor hans, eller en skrekkelig tante!

laguna1365380434
Skrevet

Gjør du helt seriøst det? Kaster ett glass til hvis et knuser? :)

Jess..Men det kommerlitt an på, jeg er ikke helt konsekvent..En går noen ganger, også i skap sammenheng..Og jeg tolerte lenge tre cognacglass, fordi de var samboerens, og dyre..

Jeg KAN styre meg om påkrevs, men har ikke lyst! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Kan du ikke gjemme bort ett glass, til du kommer til å knuse et annet osv. Så har du partall i skapet?

Mnei..Ett glass er nemlig heller ikke noe vinner..;-) Jeg knuser ikke SÅ ofte, så det går stort sett fint.

Men takk for tipset..:-)

laguna1365380434
Skrevet

Bordet skal selvfølgelig ha likt bestikk,men jeg snakker ikke ombordet..;-) Gafler og kniver får ikke blande seg med forskjellig utseende gafler&kniver i skuffen..

Jeg vil helst ikke HA forskjellig utseende bestikk.

En look takk!

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...