Gå til innhold

FU: Mani/tvangstanker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert mor hans, eller en skrekkelig tante!

ja, så for meg det jeg også :-)

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

9

• laguna1365380434

9

• Lillemus

6

• flisa

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest LucySky
Skrevet

(Skulle vært svar til Lolanda, seff)

Jeg er en teller.

Og så må jeg stokke den lille kabalkortstokken akkurat x antall ganger (har å gjøre med en forlengst forlatt og glemt kjærestes navn å gjøre) - og så får jeg bare legge Syver-kabalen tre ganger pr. dag.

Har den ikke gått opp da, kan jeg ikke fortsette.

Skrevet

Dorullen må være rett vei, jeg snur den om den er feil uansett hvor jeg er.

Jeg blir skikkelig forbanna på folk som behandler cd'er dårlig, uansett om det er deres egne eller andres. Og rydder ofte i cd'er på nachspiel ;)

Urene askebeger klikker jeg av og tyggis i askebeger, da er jeg klar for å drepe.

Skrevet

Dorullen må være rett vei, jeg snur den om den er feil uansett hvor jeg er.

Jeg blir skikkelig forbanna på folk som behandler cd'er dårlig, uansett om det er deres egne eller andres. Og rydder ofte i cd'er på nachspiel ;)

Urene askebeger klikker jeg av og tyggis i askebeger, da er jeg klar for å drepe.

Enig i det med dorullen! Den må henge sånn at enden henger ut i rommet og ikke inn mot veggen.

Skrevet

Enig i det med dorullen! Den må henge sånn at enden henger ut i rommet og ikke inn mot veggen.

Enig!

Skrevet

Ja, ikke sant!

Skrevet

Bordet skal selvfølgelig ha likt bestikk,men jeg snakker ikke ombordet..;-) Gafler og kniver får ikke blande seg med forskjellig utseende gafler&kniver i skuffen..

Jeg vil helst ikke HA forskjellig utseende bestikk.

En look takk!

:-)

Da har du vel én skuff for hvert slag da?

Hehe, neida, skjønner jo at du har en sort og ferdig med det.

Det jeg ikke skjønner er at sånt er plagsomt? Menmen, det er jo ikke noe som gir seg jo ut for å angå fornuften.

Skrevet

*grøss* - lite ordning och reda måste de va!

Sier du det? Nei, sånt plager ikke meg, selv om vi vel har likt til noen mennesker her og. Men så stampet jeg da også arvesølvet forleden.

Skrevet

Ja, ikke kline seg inntil veggen.

Forresten burde jeg skrive et innlegg om sånne svære dorullholdere på utesteder, som er sånn at papiret frosvinner innn i rullen, og man må grave etter papir-enden i blinde,

Eller legge seg ned på gulvet og kikke opp,

Eller prøve å dreie rullen rundt og håpe det kommer noe papir.

Og noen av dem er treige! Da ryker papiret selv om man skulle være så heldig å få tak i enden. *Ikke-banne-nå!!*

laguna1365380434
Skrevet

Da har du vel én skuff for hvert slag da?

Hehe, neida, skjønner jo at du har en sort og ferdig med det.

Det jeg ikke skjønner er at sånt er plagsomt? Menmen, det er jo ikke noe som gir seg jo ut for å angå fornuften.

Jeg skjønner selvsagt at det er vilt irrasjonelt og at jeg tar feil..Og håper dermed at folk lar meg bestemme, og anser det som søtt & corky og ikke ramlende manisk og usunt..;-)

Skrevet

Ja, ikke kline seg inntil veggen.

Forresten burde jeg skrive et innlegg om sånne svære dorullholdere på utesteder, som er sånn at papiret frosvinner innn i rullen, og man må grave etter papir-enden i blinde,

Eller legge seg ned på gulvet og kikke opp,

Eller prøve å dreie rullen rundt og håpe det kommer noe papir.

Og noen av dem er treige! Da ryker papiret selv om man skulle være så heldig å få tak i enden. *Ikke-banne-nå!!*

Ååå, ja det er irriterende!

Skrevet

Sier du det? Nei, sånt plager ikke meg, selv om vi vel har likt til noen mennesker her og. Men så stampet jeg da også arvesølvet forleden.

Jeg var ikke seriøs, jeg var ironisk.... - jeg sier alltid til mora mi; "det er bedre å ha mat til 12 enn sølv til 12" - men hun er nok ikke helt enig - jegbytter ut sånt billig-greier i hytt og gevær -orker ikek pusse sølv og sånt.

Skrevet

Jeg var ikke seriøs, jeg var ironisk.... - jeg sier alltid til mora mi; "det er bedre å ha mat til 12 enn sølv til 12" - men hun er nok ikke helt enig - jegbytter ut sånt billig-greier i hytt og gevær -orker ikek pusse sølv og sånt.

Det var da godt å høre. Jeg er også enig i det du sier om å prioritere maten.

Jeg har alltid nerver for å servere andre, for at det skal være for kjipt og ikke bra nok. Underlig nok får jeg alltid små ovasjoner for prestasjonene.

Det som er enda mer underlig, er at jeg alltid blir henrykt over å all mulig enkel servering hos andre. Jeg synes alt er bra og hyggelig (bortsett fra kinakål og hermetikk, kanskje).

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hmm..jeg kommer ikke på noen selv. Men jeg er flink til å framkalle noen for samboeren min!

-Ofte når jeg setter ifra meg ting på bordet (eks vannglass, fjernkontroll etc.) så setter jeg det helt på kanten. Da får han helt noia og må bare flytte det lenger inn på bordet.

Og så har jeg en tendens til at når jeg mister ting på gulvet eller noe faller ned, så lar jeg det ligge en stund før jeg gidder å ta det opp. Gjett hvem som blir helt vill i blikket av sånt??? LOL

Jeg hadde mer tvangstanker før, når jeg gikk ute måtte jeg feks gå forbi neste lyktestolpe før neste bil kom og sånne ting. Hadde mer renslighet på hjernene..Kunne ikke ta i visse dører, måtte vaske hendene etter å tatt i forskjellige ting.. Så det så! =)

Skrevet

Jeg har noen: Jeg er i tillegg til å være en teller, opptatt av en del spesielle tall!... Og ingen andre skjønner hva jeg mener når jeg sier at det er disse tallene som er GODE tall: 1,3,5,6,10,12,13,15,16,20,21,23... mens jeg takler overhodet ikke 2,4,7,8,9,11,14,17,18,19,22,24...

Noen som ser systemet? Dvs.mangelen på system??

I tillegg er jeg en listemaker, over alt som listes kan...

Da jeg var liten "måtte" jeg si en liten "pipe"-lyd før jeg sovna, og hvis vi var flere som sov på samme rom, MÅTTE jeg være den som laga den siste lyden, f.esk.en pipelyd...

Ha,ha,ha, ser sjøl hvor vanvittig det høres ut! *glise*

;-)

Skrevet

Jeg har noen: Jeg er i tillegg til å være en teller, opptatt av en del spesielle tall!... Og ingen andre skjønner hva jeg mener når jeg sier at det er disse tallene som er GODE tall: 1,3,5,6,10,12,13,15,16,20,21,23... mens jeg takler overhodet ikke 2,4,7,8,9,11,14,17,18,19,22,24...

Noen som ser systemet? Dvs.mangelen på system??

I tillegg er jeg en listemaker, over alt som listes kan...

Da jeg var liten "måtte" jeg si en liten "pipe"-lyd før jeg sovna, og hvis vi var flere som sov på samme rom, MÅTTE jeg være den som laga den siste lyden, f.esk.en pipelyd...

Ha,ha,ha, ser sjøl hvor vanvittig det høres ut! *glise*

;-)

Det minner meg om da jeg var liten. God natt _måtte_ alltid være det siste vi sa.

I tillegg syntes jeg det var så "slitsomt" å åpne munnen når jeg hadde lagt meg for å sove, så hvis noen spurte meg om noe, svarte jeg _uten_ å åpne munnen - skikkelig irriterende for de andre, hehe :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...