Gå til innhold

FU: Mani/tvangstanker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen: Jeg er i tillegg til å være en teller, opptatt av en del spesielle tall!... Og ingen andre skjønner hva jeg mener når jeg sier at det er disse tallene som er GODE tall: 1,3,5,6,10,12,13,15,16,20,21,23... mens jeg takler overhodet ikke 2,4,7,8,9,11,14,17,18,19,22,24...

Noen som ser systemet? Dvs.mangelen på system??

I tillegg er jeg en listemaker, over alt som listes kan...

Da jeg var liten "måtte" jeg si en liten "pipe"-lyd før jeg sovna, og hvis vi var flere som sov på samme rom, MÅTTE jeg være den som laga den siste lyden, f.esk.en pipelyd...

Ha,ha,ha, ser sjøl hvor vanvittig det høres ut! *glise*

;-)

Hva mener du med at du 'ikke takler' en rekke tall? Tilter du eller blir du syk eller...?

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

9

• laguna1365380434

9

• Lillemus

6

• flisa

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Glemte forresten å si at jeg synes det er grusomt ekkelt hvis noen stryker øynebrynene mothårs...

*grøss*

*stryker øynebrynene _rett_ vei*

Skrevet

Glemte forresten å si at jeg synes det er grusomt ekkelt hvis noen stryker øynebrynene mothårs...

*grøss*

*stryker øynebrynene _rett_ vei*

Hva med lange hår i ørene? Ujevnt lange hår som stikker ut fra nesa?

Skrevet

Hva med lange hår i ørene? Ujevnt lange hår som stikker ut fra nesa?

Det er jo også ekkelt, men ikke sånn _manisk_-ekkelt, hvis du skjønner :)

Skrevet

Jeg haaaaaaater negler mot tavle! Jeg får vondt inni meg bare ved å tenke tanken, og selvfølgelig kommer jeg på det bare jeg ser en tavle. Da må jeg liksom klore på noe annet for å "få vekk" følelsen. Kan nesten ikke ha lange negler, for da er jeg redd for å komme borti noe som kjennes ut som en tavle. Ja, det er helt merkelig. :)

På samme måte er det å ta på en terrakottapotte. Ekkel følelse.

Skrevet

Jeg har noen: Jeg er i tillegg til å være en teller, opptatt av en del spesielle tall!... Og ingen andre skjønner hva jeg mener når jeg sier at det er disse tallene som er GODE tall: 1,3,5,6,10,12,13,15,16,20,21,23... mens jeg takler overhodet ikke 2,4,7,8,9,11,14,17,18,19,22,24...

Noen som ser systemet? Dvs.mangelen på system??

I tillegg er jeg en listemaker, over alt som listes kan...

Da jeg var liten "måtte" jeg si en liten "pipe"-lyd før jeg sovna, og hvis vi var flere som sov på samme rom, MÅTTE jeg være den som laga den siste lyden, f.esk.en pipelyd...

Ha,ha,ha, ser sjøl hvor vanvittig det høres ut! *glise*

;-)

Helt logisk for meg, bortsett fra at 21 er et dårlig tall og 22 et godt tall.

21 er en ener pluss en tjue, derfor er det uryddig.

22 er to tall pluss en tjuer og er derfor i harmoni.

Jeg stiller aldri lyden på cd-spilleren i bilen på noen av de dårlige tallene.

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Hmmm har det samme som SDD, at alt som ligger på bordet skal ligge i vinkel og ikke på skrå, det er rotete. Og så har jeg det med at når jeg skal stå opp om morran så må det skje på runde klokkeslett, altså enten halv, kvart på, kvart over eller hel. Finner meg selv liggende og vente på "riktig" klokkeslett før jeg kan stå opp selv om jeg er lys våken og bare kan gå i dusjen...

Skrevet

Enig i det med dorullen! Den må henge sånn at enden henger ut i rommet og ikke inn mot veggen.

Enden på rullen skal selvsagt henge inn mot veggen. Jeg også snur den uansett hvor jeg er, hvis jeg ser at den henger feil.

Skrevet

Tre ting!

Ispinner er noe av det værste, jeg må surre ispapiret rundt ispinnen for å klare å holde i den ellers fryser jeg.

Grøtsleiva får en omgang under vannkranen før bruk.

Folk som sitter å tygger på ispinnen er jæv...

Skrevet

Hva mener du med at du 'ikke takler' en rekke tall? Tilter du eller blir du syk eller...?

Jeg "takler ikke" de andre tallene, på den måten at jeg f.eks.ikke kan legge fra meg en bok hvis den er på et sidetall som innehar noen av de tallene... s.124 går ikke... da må jeg lese til 125!... Men jeg "tilter" ikke... he,he :-) Men jeg synes det er "problematisk" ja!...

:-)

Skrevet

Jeg "takler ikke" de andre tallene, på den måten at jeg f.eks.ikke kan legge fra meg en bok hvis den er på et sidetall som innehar noen av de tallene... s.124 går ikke... da må jeg lese til 125!... Men jeg "tilter" ikke... he,he :-) Men jeg synes det er "problematisk" ja!...

:-)

Guri 8-o

Skrevet

Det er jo også ekkelt, men ikke sånn _manisk_-ekkelt, hvis du skjønner :)

I respekt for øre-, nese- og halsbehårede (?), vil jeg ikke kalle det direkte ekkelt, mer... fascinerende.

Skrevet

Enden på rullen skal selvsagt henge inn mot veggen. Jeg også snur den uansett hvor jeg er, hvis jeg ser at den henger feil.

Skal den vel ikke!!! Da må man jo grafse inn mot veggen for å få tak i papiret istedefor bare å ta greit tak i enden på det når det henger utover i rommet!

Skrevet

I respekt for øre-, nese- og halsbehårede (?), vil jeg ikke kalle det direkte ekkelt, mer... fascinerende.

Jo jo... får vel henge meg med på den :)

Skrevet

Skal den vel ikke!!! Da må man jo grafse inn mot veggen for å få tak i papiret istedefor bare å ta greit tak i enden på det når det henger utover i rommet!

Bare det å se for meg en dorull med enden ut i rommet, gjør meg syyyk..

Skrevet

Ååå, ja det er irriterende!

Ja, oxo tenker jeg på alle andre som har gravd etter dopapir, etter at de har begynt å tørke seg...hmm..bak, og hvor rene de er på henda når de famler etter papir. Hvis de kunne montert de holderne lenger opp på veggen, så man kunne sett hvor begynnelsen av resten av rullen var!

Noe så krøkkete! og kanksje uhygienisk. Eller helt sikkert, forresten!

Skrevet

http://www.home.no/haraldweider/dorull.html

Denne fyren er helt på villspor! Den skal selvfølgelig henge den andre veien av det han mener er riktig!

Ser ut som han ikke har tenkt å brette papiret. Da får han bæsj på fingrene. Jeg går for trelags!

Merkelig måte å angripe en dorull på, helt sløvt!

Skrevet

Ja, oxo tenker jeg på alle andre som har gravd etter dopapir, etter at de har begynt å tørke seg...hmm..bak, og hvor rene de er på henda når de famler etter papir. Hvis de kunne montert de holderne lenger opp på veggen, så man kunne sett hvor begynnelsen av resten av rullen var!

Noe så krøkkete! og kanksje uhygienisk. Eller helt sikkert, forresten!

Egentlig ganske rart at de ikke har klart å lage en bedre patent på slike...

Skrevet

Egentlig ganske rart at de ikke har klart å lage en bedre patent på slike...

Det fins ålreite patenter. Så det rareste er at arkitekter eller de som fikser slikt, bestiller de med råtten design! Nesten alltid! (Sikkert noen upraktiske mannfolk uten sans for detaljer)

Skrevet

jeg får helt "NOYA" når noen biter i et eple i nærheten av meg:-) får samme følelsen som å bite i sølvpapr!! brrrrr fryser på ryggen og føler virkelig ubehag;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...