Gjest midia Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Kanskje jeg skal be ham hjem på middag? Jeg har nemmelig et snodig tak, det er treruter. Det er hundrevis små ruter 10x10 over hele taket. Så får han sitte der da å se i taket *LOL* 0 Siter
amber sun Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 http://www.home.no/haraldweider/dorull.html Denne fyren er helt på villspor! Den skal selvfølgelig henge den andre veien av det han mener er riktig! Selvfølgelig skal rullen henge med papiret ut mot veggen, ikke sånn som i linken din. Jeg pleier alltid å snu doruller som henger med rive-enden inn mot veggen, hehe ;-p 0 Siter
Gjest Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Kanskje jeg skal be ham hjem på middag? Jeg har nemmelig et snodig tak, det er treruter. Det er hundrevis små ruter 10x10 over hele taket. Så får han sitte der da å se i taket *LOL* Å hjelp, ja da hadde han hatt noe å gjøre en stund 0 Siter
Gjest midia Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Å hjelp, ja da hadde han hatt noe å gjøre en stund Bare han kunne vært sånn magisk at de hadde blitt vasket når han reknet dem!*S* 0 Siter
Gjest Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Bare han kunne vært sånn magisk at de hadde blitt vasket når han reknet dem!*S* Ja, _det_ skulle jeg også ønske, hehe Da hadde det blitt rent her hjemme! 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Selvfølgelig skal rullen henge med papiret ut mot veggen, ikke sånn som i linken din. Jeg pleier alltid å snu doruller som henger med rive-enden inn mot veggen, hehe ;-p Jeg og. Snur dem alltid sånn at riveenden henger ut i rommet. *Hehe* 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Jeg og. Snur dem alltid sånn at riveenden henger ut i rommet. *Hehe* Det er gøy å bestemme litt! Selv over andre folks doruller! Hehe.. 0 Siter
zapata Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Guri 8-o Hva betyr egentlig det tegnet der da? (8-o) Å. ja nå så jeg det, når jeg selv skreiv det... Ja, man kan gjøre store øyne av manien min, skjønner ikke sjøl hvor den kommer fra og hvorfor jeg har den... men har morro av å fortelle den til folk - nettopp pga.de store øynene og de måpende munnene ;-) 0 Siter
zapata Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Helt logisk for meg, bortsett fra at 21 er et dårlig tall og 22 et godt tall. 21 er en ener pluss en tjue, derfor er det uryddig. 22 er to tall pluss en tjuer og er derfor i harmoni. Jeg stiller aldri lyden på cd-spilleren i bilen på noen av de dårlige tallene. He, he... :-) Da har vi noe til felles - bortsett fra at 2 er dårlig, og 1 er god! 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 KLARER ikke å dusje et sted hvis det er hår i sluket. Det er forferdelig grusomt. Eller matrester i oppvaskkummen og jeg skal vaske opp. usj!! synes også det er ekkelt at folk går ut fra badet med tannbørsten i munnen, særlig at de pusser tenner mens de står og lager mat. æsj!! vel, det var noen av mine manier/tvangstanker 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.