mblo Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 kan gyn spes. se eventuelt et tidlig svangerskap på UL? skal til gyn på mandag. og er dapå dag 32 i sylusen.. håper på svar.. 0 Siter
lillyann Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Jeg vet egentlig ikke.. skulle nesten tro det??? Jeg ville trodd det, uten å ha fagkunnskap ang. akkurat det... LYKKE til i hvertfall.. Du er på dag 32, pleier du gå så lenge? 0 Siter
mblo Skrevet 15. august 2005 Forfatter Skrevet 15. august 2005 Jeg vet egentlig ikke.. skulle nesten tro det??? Jeg ville trodd det, uten å ha fagkunnskap ang. akkurat det... LYKKE til i hvertfall.. Du er på dag 32, pleier du gå så lenge? ja kan gå opp i mot 40- 50 dg. siste tiden har vært sånn ca 33- 40 dg. men aldri noe før den tid... skulle igrunn til gyn i dag, men tok feil mandag. kunne kansje presee meg inn på onsdag. er snakk om prøverør.. har en del stikkinger i magen. vet ikke om dette er noe symptom.. har EL stort sett. gått 3 kurer på pergo.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.