Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva definerer du som et trolleinnlegg?

Jeg vet faktisk ikke, derfor spør jeg dere. :-)))

Skrevet

Et innlegg med helt ville meninger eller historier, som bare er skrevet for å provosere eller lage bråk.

Skrevet

Et innlegg med helt ville meninger eller historier, som bare er skrevet for å provosere eller lage bråk.

Sånn som den dokostgreia mi for et par dager siden?

*ler enda*

Skrevet

Ikke så lenge siden jeg fikk det inn med teskjeer hva 'trolle' er. Synes ennå det høres ut som noe man kunne si til unger i 3-årsalderen. 'Trolle'...?

Ellers har jeg ikke noe svar på det du spurte om :)

Sa troll-

Skrevet

*ler enda*

Nei, den var gøy :D

Jeg lo også godt av den, hehe!

Det lå jo litt i luften at ikke du mente det døds-seriøst, da - derfor ble det ikke sånn typisk "trolle-innlegg".

Skrevet

*ler enda*

Egentlig ikke, for i et trolleinnlegg kverulerer hovedinnlegger med alle og vrir og vender på alt aller sider - konstant.

Skrevet

Alle de innleggene som er skrevet av en persjon under 100 ulike nick - men man kan kjenne gjen noen likevel -

Jeg kan ta feil - men jeg menere det er en som går igjen nå so alltid starter med liten bokstav i innlegget - -og da gidder jeg ikke -ikke på grunn av mangel på stor bosktav - hehe, men jeg tar ikke personen alvorlig nok til å gidde å svare.

Det er ofte sånne, "jeg har nå datet en dame i 14 dager, kan jeg bli gravis?"-typen - hehe

Skrevet

Et innlegg som bare går på å sverte andre eller rakke ned på andre.

Skrevet

Et innlegg som bare går på å sverte andre eller rakke ned på andre.

Ikke nødvendigvis. Det kan også være et inlegg som kun er for å provosere, uten å være direkte ufint. En person som gir seg ut for å ha flere forskjellige ekstreme holdninger er et eksempel på et troll.

"..................................."

Skrevet

Et eksempel på en spesiell type troll:

Hvis jeg nå svarte på innlegget ditt med å påpeke at det heter "definér", og ikke "definer", så hadde jeg vært et troll (dog en annen type enn den man vanligvis snakker om - men likevel et helt meningsløst innlegg som kun er for å provosere og/eller rakke ned på).

"....................................."

Skrevet

Et eksempel på en spesiell type troll:

Hvis jeg nå svarte på innlegget ditt med å påpeke at det heter "definér", og ikke "definer", så hadde jeg vært et troll (dog en annen type enn den man vanligvis snakker om - men likevel et helt meningsløst innlegg som kun er for å provosere og/eller rakke ned på).

"....................................."

Joda, jeg så det med det samme jeg trykka på send. Men en imperativ fra eller til, tar jeg ikke så tungt.

Ellers så skjønner jeg poenget ditt.

Skrevet

Sitat herfra: http://home.online.no/~vidaandr/news/OBSglossary.html

Trolling (fra engelsk "to troll", dorge (etter fisk)): Å fremkaste kontroversielle påstander/meninger kun i den hensikt å skape en lang tråd med masse støy. En artikkel som starter en slik tråd kalles ofte for et "troll", men det er langt mer korrekt (og vil bli forstått også på utenlandske grupper) å kalle den en "trolling".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...