Gå til innhold

De begynner tidlig ;-)

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Fikk akkurat nå flere telefoner fra en som som sa han ville komme inn til meg i kveld og, ja dere kan tenkte det selv *s*

Hørte jo at dette var en som ikke kunne være så gammel.

Tok ett søk på nummeret, og fikk opp at det var en av barnehagene her.

He he, jammen begynner de tidlig med telefonterror ;-)

De gir seg jo ikke heller man, jaja, de får bare ringe.

Gjest Halling
Skrevet

Ikke så morsomt for de på nødnummeret, de får stadig oppkall fra barnehager. De voksne tar ut SIM-kortet og gir bort sin gamle mobiltelefon til barnehagen eller gir den til unga, men det er litt batteri igjen. Dermed kan ungene ringe til 113 og snakke med sentralen, fordi telefonene fungerer uten SIM kort når du ringer nødnumre.

Gjest Shira12
Skrevet

Ikke så morsomt for de på nødnummeret, de får stadig oppkall fra barnehager. De voksne tar ut SIM-kortet og gir bort sin gamle mobiltelefon til barnehagen eller gir den til unga, men det er litt batteri igjen. Dermed kan ungene ringe til 113 og snakke med sentralen, fordi telefonene fungerer uten SIM kort når du ringer nødnumre.

Det er jo klart det ikke er morsomt!

Men nå er jo ikke jeg noen sentral.

Dette var ett hustlfnr, ikke mobil.

Skjønner ikke helt hva disse gjorde i barnehagen på en lørdag, hørtes ut som ungdommer.

Gjest Halling
Skrevet

Det er jo klart det ikke er morsomt!

Men nå er jo ikke jeg noen sentral.

Dette var ett hustlfnr, ikke mobil.

Skjønner ikke helt hva disse gjorde i barnehagen på en lørdag, hørtes ut som ungdommer.

Kanskje de hadde brutt seg inn?

Gjest Shira12
Skrevet

Kanskje de hadde brutt seg inn?

Den tanken slo meg, men det kan være at de er med den som vasker, moren eller noen.

Det er nemlig storvask i den barnehagen på lørdagene.

Men de har ikke ringt flere ganger etter at jeg sa at de måtte bare komme, og se om de var like tøffe i trynet da!

Da la de på.

Men tulleringing til sentraler har jeg ikke noe til overs for!

Jeg har en som ringer med jevne mellomrom på mobilen min og stønner, men jeg vet hvem det er, så jeg har ikke gjort så mye med det.

Gjest Halling
Skrevet

Den tanken slo meg, men det kan være at de er med den som vasker, moren eller noen.

Det er nemlig storvask i den barnehagen på lørdagene.

Men de har ikke ringt flere ganger etter at jeg sa at de måtte bare komme, og se om de var like tøffe i trynet da!

Da la de på.

Men tulleringing til sentraler har jeg ikke noe til overs for!

Jeg har en som ringer med jevne mellomrom på mobilen min og stønner, men jeg vet hvem det er, så jeg har ikke gjort så mye med det.

Ringer for å stønne i telefonen? Det må jeg si er seriøst. Greit hvis det er en sterkt psykisk utviklingshemma, men...

Gjest Shira12
Skrevet

Ringer for å stønne i telefonen? Det må jeg si er seriøst. Greit hvis det er en sterkt psykisk utviklingshemma, men...

Han er psykisk syk han som ringer.

Han er blitt anmeldt og fått bot tidligere.

Jeg tar ikke tlf, og blir det for ofte, gir jeg beskjed om at han blir anmeldt om han ikke gir seg.

Det samme med SMS, sender han det, blir politiet kontaktet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...