Gå til innhold

dusjkabinett

Gjest æsj...det var det utrolig møkkete

Anbefalte innlegg

Gjest æsj...det var det utrolig møkkete
Skrevet

Pleier dere å flytte dusjkabinettet for å rengjøre sluken i gulvet?

Hvor ofte?

Skrevet

Flytte dusjkabinettet??? Nå har jeg ikke kabinett lengre, men da vi hadde så veide det jo laaangt over 100 kg! Flyttes kun ved flytting eller riving.

Skrevet

Jeg flytter det aldri, men når jeg vasker badet kaster jeg alltid en bøtte eller to med vann under der, det får frem dritt og støv.

Gjest æsj...det var utrolig møkkete
Skrevet

Jeg flytter det aldri, men når jeg vasker badet kaster jeg alltid en bøtte eller to med vann under der, det får frem dritt og støv.

...men da vi flyttet på vårt var det nesten gjørmeaktig nedi sluket......masse hår.....grått....slimete.......gammel såpe.....olje....æsj...æsj...æsj....og stinket.

Gjest Calóni
Skrevet

Nå leste jeg 'når vi kaster badet'. Jeg har hørt om folk som kaster dokosten og skuresvampen og baderomsmatta, liksom ;)

Skrevet

Flytte dusjkabinettet??? Nå har jeg ikke kabinett lengre, men da vi hadde så veide det jo laaangt over 100 kg! Flyttes kun ved flytting eller riving.

Jeg klarer ikke flytte mitt, men jeg hiver også et par bøtter med vann under, gjerne med litt klorin i. Og en gang i blant har jeg klorin i sluken. Merker av og til at det blir mye hår nedi der, noe klarer jeg å dra opp, men det hender jeg har litt Plumbo nedi for å løse opp det jeg ikke får tak i fra oversiden.

Skrevet

...men da vi flyttet på vårt var det nesten gjørmeaktig nedi sluket......masse hår.....grått....slimete.......gammel såpe.....olje....æsj...æsj...æsj....og stinket.

Det er derfor vi har MrMuscle! Bruk den avløpsåpneren et par ganger i året og du slipper den guffa der. Enkelt og greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...