Gå til innhold

Dere gaper når dere legger øyesminke!

Anbefalte innlegg

Gjest Halling
Skrevet

Hvorfor gaper mange damer når de legger øyesminke?

Skrevet

Fordi vi av en eller annen idiotisk grunn tror at sjansen for å komme borti kinnbeinet eller undersiden av øynene blir mindre dersom vi gjør vårt beste for å strekke ut hele greia.

Egentlig er det visst ingen forskjell.

laguna1365380434
Skrevet

Det skjer helt automatisk og det er gåte hvorfor man må. Jeg klarer ikke med munnen lukket.Men det er bare mascara..! Kajal går bra..;-)

Gjest Halling
Skrevet

Fordi vi av en eller annen idiotisk grunn tror at sjansen for å komme borti kinnbeinet eller undersiden av øynene blir mindre dersom vi gjør vårt beste for å strekke ut hele greia.

Egentlig er det visst ingen forskjell.

Nå har sikkert alle prøvd å gape for å sjekke om det spiller none rolle på øya.

:-)

Da kan dere sjekke en annen ting: visste dere hvor glatt tunga er på undersiden?

Gjest Mascarafansen
Skrevet

Jeg gaper fordi jeg synes det blir stødigere på en måte.

Gjest Halling
Skrevet

Jeg gaper fordi jeg synes det blir stødigere på en måte.

Ser ikke så "stødig" ut :-)

Skrevet

hehe jeg vet ikke .Det skjer automatisk. Ser ikke så veldig intelligent ut, men -

;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Flink er du!

Ikke sant? He he

Tingen er at jeg har lest dette med at jenter gaper når de sminker seg. Og hver gang når jeg sminker jeg så tenker jeg på dette. Nesten som en tvangstanke ;)

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg gjør det ikke. Men jeg leste en gang en artikkel om at det er best av en eller annen grunn..Fordi man da får strekt ut de og de musklene så sminken kommer best på, samt at man minsker faren for å 'søle'. Men jeg husker ikke hvor/når jeg leste artikkelen, så den kan nok vel ikke regnes som en sikker kilde.

Gjest Halling
Skrevet

Jeg gjør det ikke. Men jeg leste en gang en artikkel om at det er best av en eller annen grunn..Fordi man da får strekt ut de og de musklene så sminken kommer best på, samt at man minsker faren for å 'søle'. Men jeg husker ikke hvor/når jeg leste artikkelen, så den kan nok vel ikke regnes som en sikker kilde.

He-he. Det er en liten studie i adferd.

Skrevet

Nå har sikkert alle prøvd å gape for å sjekke om det spiller none rolle på øya.

:-)

Da kan dere sjekke en annen ting: visste dere hvor glatt tunga er på undersiden?

Sjekk dette: Klarer du å slikke deg selv på albuen?

Gjest kort overarm
Skrevet

Da må man vel ha veldig kort overarm (evt veldig lang tunge) ?

Gjest Halling
Skrevet

He-he. Første gangen de hører det, prøver nok en del å gjøre det, men ikke alle.

Den glatte undersiden av tunga er visst verd mer enn gull, sier kvinnsen :-) bare synd vi blir så slitne. Har de apparat for å trene den på helsestudio?

Vanskelig å ikke kjenne etter under tunga når man hører det.

Gjest Halling
Skrevet

Gjø'kke det.

Flink du også.

*klappe på hodet*

Skrevet

Av samme grunn som menn legger ansiktet på skjeve og munnen ute på ene siden når de skal barbere seg, antagelig.

Skrevet

Jeg er nødt for jeg har så mye hud på øyelokka at jeg må strekke ut alt jeg kan -jeg kan faktisk trekke huden på øyelokket langt ned på kinnet jeg - *hulk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...