Gjest Halling Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Jeg er nødt for jeg har så mye hud på øyelokka at jeg må strekke ut alt jeg kan -jeg kan faktisk trekke huden på øyelokket langt ned på kinnet jeg - *hulk* Stakkars deg. *klappe på hodet* 0 Siter
flisa Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Stakkars deg. *klappe på hodet* *ser søt ut* 0 Siter
Elbereth Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 For å strekke skinnet... Sånn som karene gjør under barbering Forresten - mange som gaper når de mater babyer også. Det ser jo kjempelurt ut det også 0 Siter
Gjest Hildegard B. Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 For å strekke skinnet... Sånn som karene gjør under barbering Forresten - mange som gaper når de mater babyer også. Det ser jo kjempelurt ut det også Og se bare på fjeset til en som spiller gitar!! =0O 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 For å strekke skinnet... Sånn som karene gjør under barbering Forresten - mange som gaper når de mater babyer også. Det ser jo kjempelurt ut det også Da skal du se mora mi, hu oppfører seg som en klovn/idiot i lag med unger. Ungene gliser og elsker alt tullet og tøyset, men det blir ikke mye formidling av kultur, kunnskaper og språk. Hadde hun bare gapa så :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.