Gå til innhold

Bruker _alle_ sminke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker nesten sånn... Jeg kan ikke fordra å bruke sminke, jeg glemmer meg bare vekk og gnir meg hardt i øynene slik at jeg gnir alt utover.

Jeg vil heller se bedre ut hvis jeg sminker meg til en fest eller noe, enn å se helt _død_ ut hvis jeg plutselig en dag går uten sminke.

Så, jeg bruker nesten aldri sminke. Hva med dere andre jenter?

Og gutter, hva liker dere best?

Skrevet

Hei,

Det er ikke nødvendig med "lag på lag" (eller noe i nærheten), men litt leppestift og parfyme er jo trivelig. Det handler vel mer om å vise at man ikke er totalt likegyldig hvordan man fremstår for andre.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Det er ikke nødvendig med "lag på lag" (eller noe i nærheten), men litt leppestift og parfyme er jo trivelig. Det handler vel mer om å vise at man ikke er totalt likegyldig hvordan man fremstår for andre.

Med vennlig hilsen

Jeg er overhodet ikke totalt likegyldig, og parfyme bruker jeg jo - det regner jeg ikke som sminke.

Men jeg er ganske mørk fra før, og har ikke så stort behov for mascara og sånn.

Hvorfor skal jeg bruke sminke, når jeg føler meg vel uten? Det er jo ikke det at jeg ikke bryr meg om hvordan jeg ser ut.

Skrevet

Nah. Bruker litt mascara og lebestift innimellom, men nå er det lenge siden.

Skrevet

Jeg går ikke så langt uten sminke på... til nød i butikken kanskje ;-)

Det er vel bare en vanesak.

Gjest Halling
Skrevet

Sminke er bra i små mengder, og når det er lagt av en som kan det.

Men best til festbruk egentlig.

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg er overhodet ikke totalt likegyldig, og parfyme bruker jeg jo - det regner jeg ikke som sminke.

Men jeg er ganske mørk fra før, og har ikke så stort behov for mascara og sånn.

Hvorfor skal jeg bruke sminke, når jeg føler meg vel uten? Det er jo ikke det at jeg ikke bryr meg om hvordan jeg ser ut.

Jeg har helt klare (ubevisst lagte) grenser for hvor langt jeg går uten sminke. Da mener jeg øyebrynsblyant, mascara, øyeskygge, leppestift.

I den lokale Sparbutikken: ingen sminke. Til det nærmeste sted med bank og post og slikt: leppepomade, litt øyebrynsblyant. På treninga: det samme.

Til byen (Oslo, tjue minutter med bane): Full rulle.

Jeg har sminket meg siden jeg var fjorten år, og ser helt ukjennelig ut uten. Men mannen min liker meg best uten...

Skrevet

Daglig bruker jeg kun mascara, jeg ser ut som, og føler meg som en fisk uten.

Når jeg skal på fest e.l bruker jeg litt mer, men aldri overdrevent.

Skrevet

Hei,

Med vennlig hilsen

Enig, Sør. .)

Skrevet

Hei,

Med vennlig hilsen

Man kan jo være velstelt selv om man ikke er sminket. :o)

Om man er velstelt og fin på håret og i tøyet, huden er myk og fin og sånt, så trenger man vel ikke ha sminke for å se ålreit ut?

Skrevet

Jeg bruker alltid sminke, føler meg overhode ikke vel uten.

Til vanlig bruker jeg sånn at det ser pent men naturlig ut, og til fest bruker jeg en del mer. Så en ser jo stor forskjell om jeg har sminket meg til vanlig, eller om jeg har festsminke på. :-D

Jeg ser forøvrig så trøtt ut uten sminke, og det tar ikke lang tid å sminke meg heller.

Har ikke lyst å gå rundt og se ustelt ut, og jeg syns ikke jeg ser velstelt nok ut om jeg lar være å sminke meg.

De fleste ser bedre ut med litt mascara i det minste.

Skrevet

Man kan jo være velstelt selv om man ikke er sminket. :o)

Om man er velstelt og fin på håret og i tøyet, huden er myk og fin og sånt, så trenger man vel ikke ha sminke for å se ålreit ut?

Men de aller aller fleste ser hakket freshere ut hvis de i det minste har mascara på. :)

Skrevet

Men de aller aller fleste ser hakket freshere ut hvis de i det minste har mascara på. :)

På meg ser man faktisk nesten ikke forskjell om jeg bruker mascara eller ikke, og da gidder jeg ikke.

Men jeg _bryr_ meg om hvordan jeg ser ut, likevel :)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg sminker meg daglig..Selvsagt med visse untak..Skal jeg loffe rundt hjemme med tøfler på kan det hende jeg utsetter det.

Men jeg liker ikke å vise meg for andre usminket. Jeg ser bedre ut med enn uten..Og vil jo gjerne at andre skal oppfatte meg som søt&pen&velstelt!

:-)

Skrevet

Når man sier 'sminke seg', høres det både vulgært og karnevalsaktig ut. Men det er nå en gang det det heter. En digresjon...

Ja, jeg 'gjør noe' med øyne og lepper, men bruker aldri farge på huden. Det er utrolig lite lekkert for oss som ikke lever av å vise oss fram på lerret og i bladet.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Avhengig av mascara. Ser ut som jeg kommer fra en annen planet uten =)

Gjest papirtiger
Skrevet

"Jeg vil heller se bedre ut hvis jeg sminker meg til en fest eller noe, enn å se helt _død_ ut hvis jeg plutselig en dag går uten sminke"

Ja, da er det bedre å se død ut hele tiden ;)

Jeg bruker litt sminke hver dag. Føler meg ikke vel uten.

Skrevet

"Jeg vil heller se bedre ut hvis jeg sminker meg til en fest eller noe, enn å se helt _død_ ut hvis jeg plutselig en dag går uten sminke"

Ja, da er det bedre å se død ut hele tiden ;)

Jeg bruker litt sminke hver dag. Føler meg ikke vel uten.

Hehe :)

Jeg føler ikke at jeg ser død ut uten sminke, jeg er ganske mørk.

Skrevet

Jeg sminker meg KUN til fest en gang iblandt, og av og til ikke da engang. Til dagligdags bruker jeg ingenting annet enn vann i ansiktet ;)

Skrevet

Jeg liker heller ikke å sminke meg til daglig. Vil ikke bli avhengig av å måtte sminke meg hver dag for ikke å se død ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...