Gå til innhold

Bruker _alle_ sminke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man kan jo være velstelt selv om man ikke er sminket. :o)

Om man er velstelt og fin på håret og i tøyet, huden er myk og fin og sånt, så trenger man vel ikke ha sminke for å se ålreit ut?

Hei Lillemus,

Selvsagt kan man det. Jeg skrev bare at det var "trivelig". Med andre ord, at det er hyggelig at man pynter seg litt for hverandre, også i hverdagen.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg er overhodet ikke totalt likegyldig, og parfyme bruker jeg jo - det regner jeg ikke som sminke.

Men jeg er ganske mørk fra før, og har ikke så stort behov for mascara og sånn.

Hvorfor skal jeg bruke sminke, når jeg føler meg vel uten? Det er jo ikke det at jeg ikke bryr meg om hvordan jeg ser ut.

Hei,

Det skriver jeg da heller ikke. (Jeg bruker bare ordet "trivelig".)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jepp, men det varierer etter dagsformen hvor mye jeg gidder å ha på meg.

Har en jobb hvor jeg ikke akkurat kan se ut som verdens største sminkedokke, så det varierer fra litt diskret lys lilla/beige øyenskygge og mascara til bare mascara når jeg er på jobb.

Når jeg har fri og bare skal være hjemme, gidder jeg som oftest ikke å sminke meg i det hele tatt. Hvis jeg føler for det, kan jeg derimot smelle på full krigsmaling med foundation og skikkelig sterk øyensminke.

Til fest bruker jeg ALT! hehe...

Skrevet

Jeg bruker "aldri" sminke. Som deg pynter jeg meg til fest, og da kan jeg sminke meg. Ellers synes både jeg og mannen min at jeg er fin akkurat som jeg er!

Skrevet

Avhengig av mascara. Ser ut som jeg kommer fra en annen planet uten =)

" Ser ut som jeg kommer fra en annen planet uten =) "

*LOL*

Skrevet

Tåler ikke sminke,nekter å prøve flere sorter da det kjentes ut som salt i sår sist jeg prøvde.

Mannen min liker heller ikke at man må ha "himmelen rund øynene" som han kaller det.

Skrevet

Tåler ikke sminke,nekter å prøve flere sorter da det kjentes ut som salt i sår sist jeg prøvde.

Mannen min liker heller ikke at man må ha "himmelen rund øynene" som han kaller det.

Jeg reagerer også på sminke, blir veldig tørr i huden av det. Enda en grunn til hvorfor jeg ikke bruker det.

Skrevet

Bruker sminke everydag. Hvis jeg bare skal være hjemme, holder det med mascara, men skal jeg ut av huset har jeg gjerne på mer, avhengig av årstid.

Skrevet

Ja, jeg bruker sminke daglig. Er dessverre ikke født med verken ferskenhud eller lange øyenvipper.

Ser ikke sminket ut - bare freshere!

Skrevet

Jeg bruker stort sett sminke hver dag. Til hverdags velger jeg nøytrale farger og ikke så mye sminke. Til fest drar jeg på med litt mer.

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Hei,

Det er ikke nødvendig med "lag på lag" (eller noe i nærheten), men litt leppestift og parfyme er jo trivelig. Det handler vel mer om å vise at man ikke er totalt likegyldig hvordan man fremstår for andre.

Med vennlig hilsen

"Leppestift og parfyme er jo trivelig..."

DET må være den søteste kommentaren jeg har hørt her inne! =0)

Skrevet

"Leppestift og parfyme er jo trivelig..."

DET må være den søteste kommentaren jeg har hørt her inne! =0)

Jeg er jo kjent for å være søt! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg bruker så godt som aldri sminke.

Den ene gangen i jubelåret vi er bedt i selskap eller noe så tar jeg på litt mascara, muligens også litt lys brun øyenskygge.

Her er det altså natural ;)

Skrevet

Jeg bruker svart mascara hver dag og som regel lebestift. Det hender jeg glemmer det hvis jeg bare er hjemme.

Skal jeg på fest slår jeg på stortromma med litt øyenskygge i tillegg :-) Har aldri vært noe flink til å sminke meg... :-(

Skrevet

Jeg viser meg knapt offentlig uten mascara. Til daglig bruker jeg eyeliner, mascara, lipliner og leppestift.

Skrevet

Bruker ikke sminke hjemme, men ellers liker jeg å pynte meg litt med veldig lett foundation, rouge, mascara og lipgloss. Øyeskygge og farget leppestift får meg til å se 10 år eldre ut så det unngår jeg.

Skrevet

Bruker mascara til hverdags. Når jeg skal pønte meg kliner jeg på noen ekstra strøk, litt eyeliner og solpudder.

Leppestift har jeg aldri brukt, og kommer aldri til å falle meg inn å bruke. Blir til nød litt lepomade med "farge". :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...