Gå til innhold

Er det teit...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...å gi brente pc-spill i bursdagspresang til ei 8 år gammel jente? De skjønner jo at man ikke har betalt noe for det - men det er jo verdt noe likevel...

Datteren min fikk telefon om bursdagsselskap i siste liten, og vi har ikke tid til å reise å kjøpe noe.

Alternativt kan jeg vel bare gi noen penger. Hvor mye bruker dere å gi?

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

11

• flisa

8

• laguna1365380434

7

• Gemini

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg synes det ville virket usannsynlig gnient!

Skrevet

Jeg synes det ville virket usannsynlig gnient!

Hmmm, det var det jeg også følte litt...

Men jeg kunne jo kanskje kombinere det, da. Både penger og brent cd-spill, så blir det ikke så kjedelig.

Skrevet

Jeg ville IKKE gitt en brent cd/spill i gave!!! Det tar seg vanvittig dårlig ut...

Hva som er vanlig pris i gaver til små venninner vet jeg ikke, men en hundrelapp kanskje?

Ellers er det vel noe man kan få kjøpt fortsatt? En CD på bensinstasjonen eller noe?

Skrevet

...da hadde jeg heller gitt penger.....

Ja... får vel gjøre det.

Skrevet

Jeg ville IKKE gitt en brent cd/spill i gave!!! Det tar seg vanvittig dårlig ut...

Hva som er vanlig pris i gaver til små venninner vet jeg ikke, men en hundrelapp kanskje?

Ellers er det vel noe man kan få kjøpt fortsatt? En CD på bensinstasjonen eller noe?

Ja, det var det jeg også følte.

Vi bor langt inne på landet, så det er egentlig like langt å kjøre til bensinstasjon...

Det blir vel penger, da :)

Skrevet

Brent CD blir omtrent som brukte bøker.....

Ja ja, jeg går for pengegave.

Skrevet

Ja, det var det jeg også følte.

Vi bor langt inne på landet, så det er egentlig like langt å kjøre til bensinstasjon...

Det blir vel penger, da :)

Du får kjøpe litt "reservegaver" og ha i bakhånd til slike tilfeller til senere bruk. Hårstrikker og annet dill, bøker, cd-er osv.

Skrevet

Brent CD blir omtrent som brukte bøker.....

Det kommer an på hvilken bok det er! Det er da noen bøker jeg virkelig skulle hatt og da førsteutgaven som nok er godt brukt!

Men det er klart - det er liksom ikke så staselig å få Anne-Karin Elstad med eselører... ;o)

Gjest Halling
Skrevet

Det kommer an på hvilken bok det er! Det er da noen bøker jeg virkelig skulle hatt og da førsteutgaven som nok er godt brukt!

Men det er klart - det er liksom ikke så staselig å få Anne-Karin Elstad med eselører... ;o)

Signert førsteutgave av "Vildanden"?

Ja takk.

Skrevet

Du får kjøpe litt "reservegaver" og ha i bakhånd til slike tilfeller til senere bruk. Hårstrikker og annet dill, bøker, cd-er osv.

Ikke så dumt.

Skrevet

Signert førsteutgave av "Vildanden"?

Ja takk.

F.eks. :o) Eller bind 2 og 3 av Onkel Arthurs skumringsfortellinger...

laguna1365380434
Skrevet

Man gir ikke vekk brente spill i bursdagsgave..Faktisk ikke brente plater i det hele tatt..Det virker skikkelig gnient.

Med untak av musikk cder du har satt sammen selv til å passe motager, med fint cover og hilsner og sånn..:-)

Jeg hadde gitt vekk pengene!

Forøvrig er jeg uenig med de andre i at brukte bøker er galt!

Jeg blir kjempeglad for bøker, og setter ofte min ære i å finne en pen liten bunke bruktbøker jeg tror vil falle i smak som ekstra julegaver o.l

ALT trenger ikke å være nytt og dyrt..- Men et brent spill? Stusselig.

:-)

Gjest Halling
Skrevet

F.eks. :o) Eller bind 2 og 3 av Onkel Arthurs skumringsfortellinger...

Gjerne også:

Catilina; Gildet på Solhaug; Fru Inger til Østråt; Hærmendene på Helgeland; Kjæelighetens komedie; Kongs-emnerne; Brand; Peer Gynt; De unges forbund; Keiser og galilæer; Samfundets støtter; Et dukkehjem; Gengangere; En folkefiende; Rosmersholm; Fruen fra havet; Hedda Gabler; Bygmester Solness; Lille Eyolf; John Gabriel Borkman; Når vi døde vågner; dikt

Skrevet

Man gir ikke vekk brente spill i bursdagsgave..Faktisk ikke brente plater i det hele tatt..Det virker skikkelig gnient.

Med untak av musikk cder du har satt sammen selv til å passe motager, med fint cover og hilsner og sånn..:-)

Jeg blir kjempeglad for bøker, og setter ofte min ære i å finne en pen liten bunke bruktbøker jeg tror vil falle i smak som ekstra julegaver o.l

Som sagt - er det en spesiell bok, f.eks. en barnebok jeg hadde som liten og som giver vet jeg var veldig glad i så blir jeg jo kjempeglad om jeg får et brukt eksemplar!

Men å få en nyere roman med eselører er vel ikke fullt så stor stas...

Skrevet

Ja, jeg følte det samme - så det blir nok pengegave.

laguna1365380434
Skrevet

Som sagt - er det en spesiell bok, f.eks. en barnebok jeg hadde som liten og som giver vet jeg var veldig glad i så blir jeg jo kjempeglad om jeg får et brukt eksemplar!

Men å få en nyere roman med eselører er vel ikke fullt så stor stas...

Må jo være kule bøker..Selvfølgelig! :-)

Noe som en tror er spesielt for motageren..Gjerne, som du sier favoritt barneboka eller noe, noe som viser at man har hørt etter - og at man kjenner og bryr seg om motager.

Bøker ksn være gøy! Men selvsagt også usigelig døvt..Hadde jeg fått f.eks davinci koden eller alkymisten (nye også, egentlig..;-)) med eselører hadde jeg blitt SUR!

Skrevet

Gi 50 kroner - det bruker vi å gjøre -fordi alle foreldre i klassen er enig om det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...