Prozak Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Jeg har prøvd Kafka. Det var som å drukne i en bolle med gele... Fire timers finsk fjernsynsteater ville gitt meg mer. *overfladisk* Du skal ikke si så mye galt om finsk fjernsynsteater :-) "..................................." 0 Siter
Gjest Hildegard B. Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Du skal ikke si så mye galt om finsk fjernsynsteater :-) "..................................." Jeg vet ikke det... jeg har enda bilder i hjernen, fra finsk fjernsynsteater på NRK. Der de hadde bål på natta. Og noen folk dansa kliss nakne i noe som lignet en boksering, mennene hadde sånne penisfutteraler på flere meter på seg!! Og ellers vela alle fulle rundt. Jeg tror det var en begravelse, for en stakkar hadde dævva og han sendte de nedover elva i en ødelagt båt. Og dette var for en femten-tyve år siden. Minst! *rystet enda* 0 Siter
Prozak Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Jeg vet ikke det... jeg har enda bilder i hjernen, fra finsk fjernsynsteater på NRK. Der de hadde bål på natta. Og noen folk dansa kliss nakne i noe som lignet en boksering, mennene hadde sånne penisfutteraler på flere meter på seg!! Og ellers vela alle fulle rundt. Jeg tror det var en begravelse, for en stakkar hadde dævva og han sendte de nedover elva i en ødelagt båt. Og dette var for en femten-tyve år siden. Minst! *rystet enda* Høres ut som en mye morsommere begravelsen enn en standard, begredelig kirkebegravelse :-) "..................................." 0 Siter
Gjest suomenlainen Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Jeg vet ikke det... jeg har enda bilder i hjernen, fra finsk fjernsynsteater på NRK. Der de hadde bål på natta. Og noen folk dansa kliss nakne i noe som lignet en boksering, mennene hadde sånne penisfutteraler på flere meter på seg!! Og ellers vela alle fulle rundt. Jeg tror det var en begravelse, for en stakkar hadde dævva og han sendte de nedover elva i en ødelagt båt. Og dette var for en femten-tyve år siden. Minst! *rystet enda* Jamen det er jo sånn de begraver folk i Finland! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.