Gå til innhold

Er det teit...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd Kafka. Det var som å drukne i en bolle med gele... Fire timers finsk fjernsynsteater ville gitt meg mer.

*overfladisk*

Du skal ikke si så mye galt om finsk fjernsynsteater :-)

"..................................."

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

11

• flisa

8

• laguna1365380434

7

• Gemini

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Du skal ikke si så mye galt om finsk fjernsynsteater :-)

Jeg vet ikke det... jeg har enda bilder i hjernen, fra finsk fjernsynsteater på NRK. Der de hadde bål på natta. Og noen folk dansa kliss nakne i noe som lignet en boksering, mennene hadde sånne penisfutteraler på flere meter på seg!!

Og ellers vela alle fulle rundt.

Jeg tror det var en begravelse, for en stakkar hadde dævva og han sendte de nedover elva i en ødelagt båt. Og dette var for en femten-tyve år siden. Minst!

*rystet enda*

Skrevet

Jeg vet ikke det... jeg har enda bilder i hjernen, fra finsk fjernsynsteater på NRK. Der de hadde bål på natta. Og noen folk dansa kliss nakne i noe som lignet en boksering, mennene hadde sånne penisfutteraler på flere meter på seg!!

Jeg tror det var en begravelse, for en stakkar hadde dævva og han sendte de nedover elva i en ødelagt båt. Og dette var for en femten-tyve år siden. Minst!

*rystet enda*

Høres ut som en mye morsommere begravelsen enn en standard, begredelig kirkebegravelse :-)

Gjest suomenlainen
Skrevet

*rystet enda*

Jamen det er jo sånn de begraver folk i Finland!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...