Gå til innhold

Drakk til kl.03.00

Anbefalte innlegg

Gjest Cinderellla
Skrevet

Jeg drakk sprit fra 21.00 til 03.00 i natt.... angrer nå men.. Når kan jeg kjøre bil igjen?

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

8

• carma

5

• favn

3

• Velouria

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Cinderellla
Skrevet

I morgen ;-)

He...he.. ja det hadde vært det beste det men jeg må egentlig kjøre nå..men kjenner at jeg har drukket for å si det sån. Bare lurer på om alkoholen er i blodet ennå og må vente eller om det er greit. Søren at jeg ikke har skaffet en alkotest.. :-/

Skrevet

He...he.. ja det hadde vært det beste det men jeg må egentlig kjøre nå..men kjenner at jeg har drukket for å si det sån. Bare lurer på om alkoholen er i blodet ennå og må vente eller om det er greit. Søren at jeg ikke har skaffet en alkotest.. :-/

Kjører du nå og blir stoppet så mister du lappen. Etter at grensen ble satt ned kan man knapt kjøre i det hele tatt dagen derpå.

Skrevet

Hvis du fremdeles kjenner at du har drukket har du ingenting bak rattet å gjøre!!!

Tenk om du kjører på noen?

Skrevet

Vent iallefall til godt utpå kvelden om du absolutt må ut å kjøre.

Skrevet

Selv etter at du ikke lenger kjenner alkoholen i kroppen bør du vente flere timer.

Skrevet

Så lenge du ikke har mulighet til å sjekke promillen din synes jeg du bør la bilen stå til i morgen.

Gjest Halling
Skrevet

Med pils kan du regne 2 timer pr halvliter fra du begynte.

Vil du være helt sikker, regn 3 timer.

En 5 cl bar drink er vel omtrent det samme som en pils.

Gjest Cinderellla
Skrevet

Kjører du nå og blir stoppet så mister du lappen. Etter at grensen ble satt ned kan man knapt kjøre i det hele tatt dagen derpå.

Halllo!! Overhysteriske damer!;-)

Jeg er jo ikke full da eller var det i natt. Jeg drakk kanskje 5 GT Gin Tonic fra kl.21.00 til ca.03.00 og spiste full middag+dessert og kaffe.

Har ikke tenkt å kjøre på noen nei!

Trodde det var en "regel" på hvor mange timer det må gå siden man tok siste drink til man kan kjøre sån ca. men...

Gjest Cinderellla
Skrevet

Med pils kan du regne 2 timer pr halvliter fra du begynte.

Vil du være helt sikker, regn 3 timer.

En 5 cl bar drink er vel omtrent det samme som en pils.

TAKK!!!!!!!!:-)

Det var akkurat dette jeg ville vite!:-)

Thanks a lot!

Gjest Halling
Skrevet

Om du kjører på og dreper noen, og du har mer enn 0,2 i promille, blir du millionær i gjeld. Pluss at du får se innsiden av et kjedelig sted.

Skrevet

Jeg er jo ikke full da eller var det i natt. Jeg drakk kanskje 5 GT Gin Tonic fra kl.21.00 til ca.03.00 og spiste full middag+dessert og kaffe.

Trodde det var en "regel" på hvor mange timer det må gå siden man tok siste drink til man kan kjøre sån ca. men...

"Har ikke tenkt å kjøre på noen nei!"

Åå..! Jammen da er det jo greit! For alle andre som kjører på folk med promille har jo selvfølgelig planlagt på forhånd at de skulle gjøre det! *klaske panna*

Det finnes ingen regel på sånt! Man forbrenner alkohol individuelt. Hvis du vil kjøre med promille så værsågod... Noe så utrolig toskete å ikke tenke på det når du satt og drakk klokka tre i natt...

Gjest Halling
Skrevet

Hvis det var 5 cl, kan du regne 10 timer fra du begynte, men 15 for å være sikker.

Et annet problem med alkohol er at du ikke sover normalt, jo mer alkohol, jo mindre egentlig søvn. Det blir heller en "rusdvale", og du kan meget lett sovne bak rattet, særlig om de er varmt. I bakrus er man ofte også dehydrert, det gjør det hele verre.

Skrevet

Det ser jo ikke slik ut i hovedinnlegget ditt, da burde du kanskje skrevet på en annen måte. Det høres jo ut som om du bøtta innpå vodka en hel, det er iallefall det jeg tok utgangspunkt i.

Gjest Halling
Skrevet

TAKK!!!!!!!!:-)

Det var akkurat dette jeg ville vite!:-)

Thanks a lot!

En alkotester er egentlig kjekt, men matematikk er også greit. Kjedelig hvis alkotesteren er defekt og viser null, når det egentlig skal være 0,8?

Jeg kjører aldri dagen etter, men 2. dagen når jeg har sovet godt.

Gjest Cinderellla til carma
Skrevet

Åå..! Jammen da er det jo greit! For alle andre som kjører på folk med promille har jo selvfølgelig planlagt på forhånd at de skulle gjøre det! *klaske panna*

Det finnes ingen regel på sånt! Man forbrenner alkohol individuelt. Hvis du vil kjøre med promille så værsågod... Noe så utrolig toskete å ikke tenke på det når du satt og drakk klokka tre i natt...

Åj åj da men stakkars deg du må da ikke hisse deg så veldig opp kjære deg!!! :-)

Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal ta shoppingrunden nå alikevel, skal ut å gå tur i skogen, så håper jeg alle her inne blir veldig fornøyde. Jeg blir ikke tatt og ingen blir kjørt på av meg! :-)

Gjest Cinderellla til Halling :-)
Skrevet

Hvis det var 5 cl, kan du regne 10 timer fra du begynte, men 15 for å være sikker.

Et annet problem med alkohol er at du ikke sover normalt, jo mer alkohol, jo mindre egentlig søvn. Det blir heller en "rusdvale", og du kan meget lett sovne bak rattet, særlig om de er varmt. I bakrus er man ofte også dehydrert, det gjør det hele verre.

Ok, nå skal jeg ikke kjøre alikevel, men ... bare for å ha skrevet det. Jeg har sovet fra kl.03.00 til nå så søvn har jeg nok fått nok av. Masse frokost/lunch har jeg også spist!Så sulten er jeg heller ikke! ;-)

Skrevet

Åj åj da men stakkars deg du må da ikke hisse deg så veldig opp kjære deg!!! :-)

Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal ta shoppingrunden nå alikevel, skal ut å gå tur i skogen, så håper jeg alle her inne blir veldig fornøyde. Jeg blir ikke tatt og ingen blir kjørt på av meg! :-)

Den dagen kompisen din blir meid ned av en idiot som bare skulle kjøre hjem dagen derpå så tenker du deg kanskje om en ekstra gang du også.

Gjest Cinderellla til carma igjen...
Skrevet

Hvem er egentlig du som kan fortelle meg at jeg HAR promille nå???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...