Gå til innhold

Damer tenner fyrstikker fra seg.

Anbefalte innlegg

Gjest Halling
Skrevet

De stryker som regel fyrstikken fra seg når de tenner den. Mens menn stryker den mot seg. Det er ikke tvil hva som er mest fornuftig.

Menn og kvinner vrir også opp en klut hver sin vei. Menn vrir med høyre mot høyre. Kvinner vrir mot venstre med høyre.

Ikke alle, men de fleste. Om noen gjør omvendt, så vet jeg ikke hva det tyder på. Ei lesbe påsto at de fleste lesbiske gjør motsatt, dvs som menn.

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

10

• favn

4

• Velouria

2

• Lillemus

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg fyrer opp fyrstikker fra meg - som de andre jentene.

Jeg aner ikke hvilken vei jeg vrir en klut. Det er en syk ting å gå rundt og vite.

Gjest svaksterk
Skrevet

Jeg aner ikke hvilken vei jeg vrir en klut. Det er en syk ting å gå rundt og vite.

hehe

Gjest Halling
Skrevet

...hva ER mest fornuftig da?

Å stryke fra seg, da spruter det vekk fra kroppen og ansiktet i tilfelle.

Gjest Halling
Skrevet

Jeg syns det er sykt å vite hvem som sparket en lærkule i et nett i 1965, og hvilke som sparket på den like før :-)

Det er det en her som går rundt og vet.

Gjest Halling
Skrevet

He, he, det stemmer på meg i alle fall...

Merkelige fenomener, kvinner og menn har ulike hjerner på svært mange måter.

Skrevet

Jeg vrir kluten mot høyre med høyre, men jeg føler meg ikke som en lesbe for det...

Fyrstikker tenner jeg fra meg, ja :)

Gjest Halling
Skrevet

Jeg vrir kluten mot høyre med høyre, men jeg føler meg ikke som en lesbe for det...

Fyrstikker tenner jeg fra meg, ja :)

He-he. Bare for moro, men hun påsto det. Hun påsto også at hun kunne se på jenter om de var lesber, helt tydelig på måten de brukte kroppspråket og annen adferd. Bl a en egen måte å sette seg ned på en stol. Vet ikke jeg, men kanskje.

Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på de som tenner fyrsitkker mot seg.

Tenk om du, i det du tenner fyrstikken, glipper fyrstikken og den tente fyrstikken går rett på klærne, og brenner opp hele deg!

Gjest Halling
Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på de som tenner fyrsitkker mot seg.

Tenk om du, i det du tenner fyrstikken, glipper fyrstikken og den tente fyrstikken går rett på klærne, og brenner opp hele deg!

Noen liker det hett.

laguna1365380434
Skrevet

Fyrstikken stemmer på meg, men ikke kluten..En klut ville jeg vri mot høyre med høyre.

Fant jeg ut ved å tørrvri en tenkt klut! :-)

Skrevet

Det der stemmer på meg :o) Har aldri tenkt over hvordan min kjære gjør det, får se etter neste gang..

Gjest Halling
Skrevet

Fyrstikken stemmer på meg, men ikke kluten.

Sikkert nok av unntak. De fleste jag har spurt, har stemt med påstanden. Det med kluten er det flere unntak på enn med fyrstikken.

Tror du vi får et forskningsstipend?

Skrevet

Sikkert nok av unntak. De fleste jag har spurt, har stemt med påstanden. Det med kluten er det flere unntak på enn med fyrstikken.

Tror du vi får et forskningsstipend?

Tja, det er iallefall lov å prøve seg ;)

Skrevet

Jeg klarer ikke å finne ut hvordan jeg vrir kluten - - for jeg vrir den med ene handa overst og den andre nederst først først og så helt rundt så det blir omvendt og da også den andre retningen.....

Skrevet

He-he. Bare for moro, men hun påsto det. Hun påsto også at hun kunne se på jenter om de var lesber, helt tydelig på måten de brukte kroppspråket og annen adferd. Bl a en egen måte å sette seg ned på en stol. Vet ikke jeg, men kanskje.

Jeg sitter som en lesbe - så det der på tv jeg også - setter meg og sitter bredbenst og med ena handa i låret så albuen står ut. Det er sikkert for jeg er full av selvtillitt.

Skrevet

Jeg syns det er sykt å vite hvem som sparket en lærkule i et nett i 1965, og hvilke som sparket på den like før :-)

Det er det en her som går rundt og vet.

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...