Gå til innhold

Damer tenner fyrstikker fra seg.

Anbefalte innlegg

Gjest Halling
Skrevet

Jeg klarer ikke å finne ut hvordan jeg vrir kluten - - for jeg vrir den med ene handa overst og den andre nederst først først og så helt rundt så det blir omvendt og da også den andre retningen.....

Ke?

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

10

• favn

4

• Velouria

2

• Lillemus

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Halling
Skrevet

Jeg sitter som en lesbe - så det der på tv jeg også - setter meg og sitter bredbenst og med ena handa i låret så albuen står ut. Det er sikkert for jeg er full av selvtillitt.

Du skal se at det er slik det henger fra hverandre.

Skrevet

Jeg klarer ikke å finne ut hvordan jeg vrir kluten - - for jeg vrir den med ene handa overst og den andre nederst først først og så helt rundt så det blir omvendt og da også den andre retningen.....

Vrr med høyrehånda i klokkas retning? ;)

Skrevet

Jeg vrir kluten i vannrett stilling jeg... Skulle jeg holdt den vannrett ville det blitt med høyre hånd mot høyre.

Og selvfølgelig tenner man fyrstikker fra seg ellers risikerer man jo å sette fyr på skjorta!

Gjest Halling
Skrevet

Jeg vrir kluten i vannrett stilling jeg... Skulle jeg holdt den vannrett ville det blitt med høyre hånd mot høyre.

Og selvfølgelig tenner man fyrstikker fra seg ellers risikerer man jo å sette fyr på skjorta!

Hør her: skal du vri, må du vri håndleddet enten mot høyre eller venstre. Eller holde i mot tilsvarende det. Du får ikke vridd uten å gjøre det?

Vrir du (eller holder i mot) med høyre hånd mot høyre eller venstre?

Skrevet

'De stryker som regel fyrstikken fra seg når de tenner den.'

Ja, det gjør jeg.

'Menn og kvinner vrir også opp en klut hver sin vei. Menn vrir med høyre mot høyre. Kvinner vrir mot venstre med høyre.'

Jeg gjør ingen av delene: Holder kluten med høyre og vrir med venstre hånd som på et gasshåndtak til en motorsykkel, altså utover.

Du glemte en annen: Menn løfter fot og sko foran seg, bender kneet utover og kikker under etter tyggisen. Jeg og de fleste andre kvinner snur oss og løfter opp fot og sko bak ('bakfoten') for å sjekke om det er tyggis under.

Gjest Halling
Skrevet

Ja, det gjør jeg.

'Menn og kvinner vrir også opp en klut hver sin vei. Menn vrir med høyre mot høyre. Kvinner vrir mot venstre med høyre.'

Jeg gjør ingen av delene: Holder kluten med høyre og vrir med venstre hånd som på et gasshåndtak til en motorsykkel, altså utover.

Du glemte en annen: Menn løfter fot og sko foran seg, bender kneet utover og kikker under etter tyggisen. Jeg og de fleste andre kvinner snur oss og løfter opp fot og sko bak ('bakfoten') for å sjekke om det er tyggis under.

Da vrir du på kvinnemåten, siden du holder igjen mot venstre med høyre hånd?

Det med skoa er riktig tror jeg. Har ikke tenkt på det.

Skrevet

Ja, det gjør jeg.

Ikke nok med det, kvinner henger dorullen med papiret inn mot veggen, håpløst? er det for å rulle OB`n lettere inn i papiret??? dere som vet alt....

Skrevet

Ikke nok med det, kvinner henger dorullen med papiret inn mot veggen, håpløst? er det for å rulle OB`n lettere inn i papiret??? dere som vet alt....

Ikke jeg. Vil ha enden ytterst.

By the way, jeg hiver ob'n i do.

Skrevet

Da vrir du på kvinnemåten, siden du holder igjen mot venstre med høyre hånd?

Det med skoa er riktig tror jeg. Har ikke tenkt på det.

'Da vrir du på kvinnemåten, siden du holder igjen mot venstre med høyre hånd?'

Tja, hva blir det egentlig? Kluten er avlangt 'brettet' foran meg, i vannrett posisjon. Så holder jeg med høyre, og vrir gass forover med venstre. Den riktige og funksjonelle måten såklart.

Gjest Halling
Skrevet

'Da vrir du på kvinnemåten, siden du holder igjen mot venstre med høyre hånd?'

Tja, hva blir det egentlig? Kluten er avlangt 'brettet' foran meg, i vannrett posisjon. Så holder jeg med høyre, og vrir gass forover med venstre. Den riktige og funksjonelle måten såklart.

Så klart :-)

Skrevet

Så klart :-)

Jeg klarer ikk enegang beskrive min klutvriiing jeg! LOL

Skrevet

Hør her: skal du vri, må du vri håndleddet enten mot høyre eller venstre. Eller holde i mot tilsvarende det. Du får ikke vridd uten å gjøre det?

Vrir du (eller holder i mot) med høyre hånd mot høyre eller venstre?

Hvis jeg snur kluten og hendene på høykant når jeg vrir opp så vrir jeg selvfølgelig høyre hånd mot høyre! Det er da ikke mulig å vri høyre hånd mot venstre, altså mot klokka?! Det er jo kjempeubehagelig.

Gjest Halling
Skrevet

Hvis jeg snur kluten og hendene på høykant når jeg vrir opp så vrir jeg selvfølgelig høyre hånd mot høyre! Det er da ikke mulig å vri høyre hånd mot venstre, altså mot klokka?! Det er jo kjempeubehagelig.

Du kan holde igjen for en vridning mot venstre, og da blir det samme som å vri mot høyre.

Skrevet

Du kan holde igjen for en vridning mot venstre, og da blir det samme som å vri mot høyre.

*blir helt svimmel av den vriinga*

Jeg må ta bilde av minmåte jeg tror jeg...eller finne et:

*******LETER********

Jeg gjør i alle fall ikke sånn: http://gfx.dagbladet.no/dinside/2002/12/03/vaskeart.jpg

Min klut ser ut som en vridd polkastang når jeg har vridd den -og arma har slått krøll på seg.

Gjest Halling
Skrevet

*blir helt svimmel av den vriinga*

Jeg må ta bilde av minmåte jeg tror jeg...eller finne et:

*******LETER********

Jeg gjør i alle fall ikke sånn: http://gfx.dagbladet.no/dinside/2002/12/03/vaskeart.jpg

Min klut ser ut som en vridd polkastang når jeg har vridd den -og arma har slått krøll på seg.

Du har fått et problem.

Skrevet

Du har fått et problem.

Ja, jeg har det - men det er nå ikk eheller jeg som bruker å vaske - og bøtte og klut er avlegs her - tror jeg - tror det går i mopp...og sånn, tror jeg..:) Bare lager mat jeg¨.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...