Gå til innhold

Damer tenner fyrstikker fra seg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

*blir helt svimmel av den vriinga*

Jeg må ta bilde av minmåte jeg tror jeg...eller finne et:

*******LETER********

Jeg gjør i alle fall ikke sånn: http://gfx.dagbladet.no/dinside/2002/12/03/vaskeart.jpg

Min klut ser ut som en vridd polkastang når jeg har vridd den -og arma har slått krøll på seg.

Når jeg ser det bildet der, skjønner jeg at jeg har overhåndsgrep: Begge hender på styret, og gir gass med venstre, kanskje bittelitt motgass med høyre.

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

10

• favn

4

• Velouria

2

• Lillemus

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, jeg har det - men det er nå ikk eheller jeg som bruker å vaske - og bøtte og klut er avlegs her - tror jeg - tror det går i mopp...og sånn, tror jeg..:) Bare lager mat jeg¨.

Man har jo som regel en kjøkkenklut, da. Og vaskekluter på badet.

:)

Skrevet

Når jeg ser det bildet der, skjønner jeg at jeg har overhåndsgrep: Begge hender på styret, og gir gass med venstre, kanskje bittelitt motgass med høyre.

Får prøve å beskrive jeg da.

Jeg tar venstre hånd inn mot magen med håndflaten opp - og det samme med den høyre - så legger jeg kluten oppi der - så vrir jeg så begge håndflatene bikker bakover, mens jeg holde rigjen kluten - hvilken vei blir det da? -mot venstre? hehe

Skrevet

Man har jo som regel en kjøkkenklut, da. Og vaskekluter på badet.

:)

Det vet jeg intet om! *s*

Skrevet

Jeg var sikker på at jeg tente fra meg, men her i stad oppdaget jeg at jeg tente mot meg!

Skrevet

Jeg var sikker på at jeg tente fra meg, men her i stad oppdaget jeg at jeg tente mot meg!

Det gjør jeg også - - og jeg skyter links og kluten vet jeg ikke hvor er så jeg er sikkert en sånn som har traktor...

Gjest Halling
Skrevet

En åpenbaring?

:-)

Skrevet

KJenner meg igjen her. Jeg tenner fyrstikker fra meg, og vrir kluten sånn som du beskrev her ja.

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Hør her: skal du vri, må du vri håndleddet enten mot høyre eller venstre. Eller holde i mot tilsvarende det. Du får ikke vridd uten å gjøre det?

Vrir du (eller holder i mot) med høyre hånd mot høyre eller venstre?

Nå har jeg sitti her og VRIDD huet mitt, for å finne ut hva du mener! *dum*

Men jeg holder altså kluten vannrett, og vrir med høyre hånd mot meg, og venstre i fra. Gav det noen mening? Og hvor jeg er i forhold til den opprinnelige teorien din aner jeg ikke. Men det med fyrstikken stemmer. Man vil ikke ha en gnist inn i øyet!

Skrevet

Det gjør jeg også - - og jeg skyter links og kluten vet jeg ikke hvor er så jeg er sikkert en sånn som har traktor...

Traktor? Skjønte ikke det, jeg...

Kluten vrir jeg mot høyre med høyre hånd.

Skrevet

En åpenbaring?

:-)

Javisst! Husker at min far alltid tente mot seg, og at vi syntes det så så nifst ut. Jeg har tydeligvis tatt etter ham. Lurer på hva mannen min gjør...?

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Får prøve å beskrive jeg da.

Jeg tar venstre hånd inn mot magen med håndflaten opp - og det samme med den høyre - så legger jeg kluten oppi der - så vrir jeg så begge håndflatene bikker bakover, mens jeg holde rigjen kluten - hvilken vei blir det da? -mot venstre? hehe

Nå ser jeg for meg at du må ha regnbukse på deg med den metoden der?? Blir det ikke vått nedover hele deg da?

Skrevet

Sykt å legge merke til sånt. Nå kommer jeg til å følge med på hvordan alle vrir opp kopptuene jo!

Når det gjelder fyrstikker så er det ulogisk og farlig å rive dem av mot seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...