Gjest Freya - med sorte øyne i dag Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 ...og med stort hell! Hva da, spør du? Nemlig å lage "sotede øyne". Brukte ca 1/2 time ekstra på badet i dag, men jeg fikk det til! Juhu! Stor takk rettes til jåledamene Mary Poppins og laguna som forbarmet seg over en wannabe-jåledame som meg. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Sotete øyne er kjempefint, selv om jeg foretrekker andre farger enn svart. 0 Siter
Freya Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Hva er det? http://www.elle.no/elle/september/fokus/fokus1.shtml Noe sånt som dette. 0 Siter
Freya Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Sotete øyne er kjempefint, selv om jeg foretrekker andre farger enn svart. Det ble ikke helt svart, mer veldig mørkegrått. Men for meg er det veldig uvant å bruke svart kajal, så jeg føler meg meget mystisk og sotet i dag, altså. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Trodde du mente å prøve som i å prøve å lage bebiss jeg..hehe 0 Siter
Freya Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Trodde du mente å prøve som i å prøve å lage bebiss jeg..hehe Hehehehe.... Joda, har da prøvd på det også, men ikke akkurat i dag. Typen er på hyttetur med gutta, så jeg må prøve andre ting. Som å sminke meg, f.eks. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Så bra!! Hyggelig å høre at våre råd kom til noe nytte! :0) 0 Siter
Freya Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Så bra!! Hyggelig å høre at våre råd kom til noe nytte! :0) Ja, jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Hva skulle man gjort uten DOL? 0 Siter
Gjest uækh Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 "sotede øyne" Medlem av B-gjengen ? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Så kult da! :-) Kult å kunne bidra! Grattis med sexy sote-øyne..;-) Ikke SÅ vanskelig det? 0 Siter
Freya Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Så kult da! :-) Kult å kunne bidra! Grattis med sexy sote-øyne..;-) Ikke SÅ vanskelig det? Må nok øve litt, ja. Kanskje investere i en bedre øyenskygge, den fra HM er ikke så veldig god, akkurat. Noen tips i så henseende? 0 Siter
Freya Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 "sotede øyne" Medlem av B-gjengen ? Jepp! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Må nok øve litt, ja. Kanskje investere i en bedre øyenskygge, den fra HM er ikke så veldig god, akkurat. Noen tips i så henseende? Der er ikke jeg noen ekspert altså..Jeg kjøper sminke litt tilfeldig, mest fra body-shop..Den synes jeg er god.. Men det finnes massevis av øyenskygge-fanatikere med mye mere peil. Jeg er en vakler påøyeskygge fronten, og tar gjerne den jeg liker der og da. Men jeg synes bodyshop har bra greier..Og i tillegg har man knallgod samvittighet, i den grad en kan holde seg med slikt når en er ute og sløser;-), for sminkehandelen har i allefall ikke støttet drapet på tusenvis av kaniner og pusekatter, ei heller finansierer man barnearbeid og sånn. Body shop er butikken sin! :-) 0 Siter
Freya Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Der er ikke jeg noen ekspert altså..Jeg kjøper sminke litt tilfeldig, mest fra body-shop..Den synes jeg er god.. Men det finnes massevis av øyenskygge-fanatikere med mye mere peil. Jeg er en vakler påøyeskygge fronten, og tar gjerne den jeg liker der og da. Men jeg synes bodyshop har bra greier..Og i tillegg har man knallgod samvittighet, i den grad en kan holde seg med slikt når en er ute og sløser;-), for sminkehandelen har i allefall ikke støttet drapet på tusenvis av kaniner og pusekatter, ei heller finansierer man barnearbeid og sånn. Body shop er butikken sin! :-) Ja, de har mye bra på Body Shop, bare synd at nærmeste butikk ligger så griselangt unna. Chanel har digg øyenskygge, men den var så veldig dyr på strawberrynet, så det blir over 200 kr... Grr. Ikke hadde de noen svarte/grå heller. Får vel oppsøke et parfymeri et eller annet sted, rundt her har de bare billigmerker som Maybelline, L'Oreal og Nivea og slikt. 0 Siter
Freya Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Er jeg for gammel`? For gammel? Spørs hva du har tenkt det. 0 Siter
flisa Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 For gammel? Spørs hva du har tenkt det. Å sote øya - hehe, hva trodde du? :-) jeg kan gjøre det i Photoshop først... 0 Siter
flisa Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Ja, de har mye bra på Body Shop, bare synd at nærmeste butikk ligger så griselangt unna. Chanel har digg øyenskygge, men den var så veldig dyr på strawberrynet, så det blir over 200 kr... Grr. Ikke hadde de noen svarte/grå heller. Får vel oppsøke et parfymeri et eller annet sted, rundt her har de bare billigmerker som Maybelline, L'Oreal og Nivea og slikt. Har en datter på 22 jeg - som ikke merker at jeg stjeler fra ho ;-) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Har en datter på 22 jeg - som ikke merker at jeg stjeler fra ho ;-) Senest i dag morges tenkt jeg på at du sa du bare hadde døtre - og var MORMOR? Det har ikke falt meg inn at du er "gammel nok" til å være mormor - det virker så utgammelt... Men på den andre siden; kanskje du fikk barn når du var 16 og bare er 38? Jeg har alltid sett for meg deg som sent i 30-årene av en eller annen grunn, og jeg håper du ser på dette som et kompliment og ikke mobbing av mormor'er 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.