Gå til innhold

Da er det prøvd...

Gjest Freya - med sorte øyne i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Senest i dag morges tenkt jeg på at du sa du bare hadde døtre - og var MORMOR? Det har ikke falt meg inn at du er "gammel nok" til å være mormor - det virker så utgammelt... ;)

Men på den andre siden; kanskje du fikk barn når du var 16 og bare er 38?

Jeg har alltid sett for meg deg som sent i 30-årene av en eller annen grunn, og jeg håper du ser på dette som et kompliment og ikke mobbing av mormor'er :)

Jeg fikk barn da jeg var 20 og dattern fikk barn da hun var 19 - så jeg er nå mor til 2 jente rpå 22, 14 og 8 - og mormor til ei berte på 3 år.

Jeg blir 43 til høsten - er så ung atte :-)

Min mor og far er 18 år eldre enn meg igjen - så de er unge oldeforeldre ja.

Skrevet

Senest i dag morges tenkt jeg på at du sa du bare hadde døtre - og var MORMOR? Det har ikke falt meg inn at du er "gammel nok" til å være mormor - det virker så utgammelt... ;)

Men på den andre siden; kanskje du fikk barn når du var 16 og bare er 38?

Jeg har alltid sett for meg deg som sent i 30-årene av en eller annen grunn, og jeg håper du ser på dette som et kompliment og ikke mobbing av mormor'er :)

guriland

Skrevet

*kremt* har du en oppskrift? sikkert litt gammel jeg, men vi må vel få lov til og prøve

:-)

*glippe med øynene* ;-)

Gjest Persille
Skrevet

Jeg fikk barn da jeg var 20 og dattern fikk barn da hun var 19 - så jeg er nå mor til 2 jente rpå 22, 14 og 8 - og mormor til ei berte på 3 år.

Jeg blir 43 til høsten - er så ung atte :-)

Min mor og far er 18 år eldre enn meg igjen - så de er unge oldeforeldre ja.

Det fårn si!

Jeg var ikke mer enn 23 da jeg fikk snuppa selv - men likevel ser jeg ikke for meg en mormor på under 60...

Selv om mamma var 53 da hun ble mormor!

Snodig sak....

Skrevet

Å sote øya - hehe, hva trodde du? :-) jeg kan gjøre det i Photoshop først...

Man vet jo aldri med deg da, flisa... ;)

Skrevet

Man vet jo aldri med deg da, flisa... ;)

Nei - det er jo sant :)

Skrevet

Har du prøvd nå da? :)

Nei - kan godt gjøre det....i morra :)

Skrevet

Nei - kan godt gjøre det....i morra :)

Det blir så fiiiint atte. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehehehe....

Joda, har da prøvd på det også, men ikke akkurat i dag.

Typen er på hyttetur med gutta, så jeg må prøve andre ting. Som å sminke meg, f.eks. :)

hehe..Vartfall fint at du informerer oss på dol om det =D

Skrevet

hehe..Vartfall fint at du informerer oss på dol om det =D

Ja, jeg føler det er viktig å dele dette med alle. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...