Gå til innhold

Gutter, har dere noen gang elsket...?

Anbefalte innlegg

Gjest eller bare hatt sex?

Det er så mye snakk om sex her (naturlig nok;), men er det noen av dere gutta der ute som virkelig har elsket en dame? Kjent på virkelig kjærlighet og ikke "bare" seksuelt begjær? Hvordan føltes evt det? Var sex annerledes med en dere virkelig var glad i?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/194069-gutter-har-dere-noen-gang-elsket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest papirtiger

Jeg er jente, men jeg har aldri forstått forskjellen mellom "å elske" og å ha sex.

Det høres riktignok mer romantisk ut når man sier "elsker", men selve samleiet er det samme synes jeg. Men så har jeg aldri helt sett poenget med romantisk sex heller...hvem klarer å tenke søte tanker når man elsker ;)

Gjest M.Angelica

Jeg er jente, men jeg har aldri forstått forskjellen mellom "å elske" og å ha sex.

Det høres riktignok mer romantisk ut når man sier "elsker", men selve samleiet er det samme synes jeg. Men så har jeg aldri helt sett poenget med romantisk sex heller...hvem klarer å tenke søte tanker når man elsker ;)

Er enig med deg. Synes det å elske høres ut som noe gamlinger gjør! He he =)

Gjest papirtiger

Er enig med deg. Synes det å elske høres ut som noe gamlinger gjør! He he =)

Hehe, huff ja.. Hadde ikke blitt spesielt opphisset om kjæresten spurte meg om vi skulle elske.. Får assosiasjoner til rolig misjonær med et strategisk plassert lakan, som sett i romantiske komedier.

Gjest M.Angelica

Hehe, huff ja.. Hadde ikke blitt spesielt opphisset om kjæresten spurte meg om vi skulle elske.. Får assosiasjoner til rolig misjonær med et strategisk plassert lakan, som sett i romantiske komedier.

Hehe..akkurat som meg!

Gjerne i en sånn stil som man ser på svart-hvit filmer.. Pyr på peisen og greier .hihi =)

Gjest Halling

Det er kaskje ikke vulgært nok?

:-)

Hvordan bør det være?

Annonse

hehe ja. Sånne assosiasjoner får jeg også. Det blir rett og slett for tamt.

lane1365380891

Å elske er å knulle med følelse. ;)

Det er nok en glidende overgang, men det er annerledes å knulle for knullets skyld (det er deilig, dama er deilig, man er kåt, fyllt av begjær osv.) og å i tillegg føle sterk lidenskap for den personen man knuller.

Det er vanskelig å beskrive det godt med ord, men for meg er det i hvertfall en forskjell, og en forskjell jeg personlig godt kan kalle forskjellen mellom å knulle og elske.

"Jeg er jente, men jeg har aldri forstått forskjellen mellom "å elske" og å ha sex. "

Nå gikk vel ikke spørsmålet på "å elske" i betydningen "ha sex", men å elske i betydningen "elske noen" (ikke "elske med").

".................................."

Annonse

Gjest papirtiger

"Jeg er jente, men jeg har aldri forstått forskjellen mellom "å elske" og å ha sex. "

Nå gikk vel ikke spørsmålet på "å elske" i betydningen "ha sex", men å elske i betydningen "elske noen" (ikke "elske med").

".................................."

Jasså.

Sex er en fellesbetegnelse og handler nettopp om seksuelt samkvem, uavhengig av det kvantitative og det kvalitative. Det favner alt mulig rart i sjangeren.

Å elske er (for meg) en svært intens opplevelse med ham jeg elsker, så intens at jeg fylles av noe større.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...