Gå til innhold

Stakkars fyr...

Gjest hærregudsåteit

Anbefalte innlegg

Gjest hærregudsåteit
Skrevet

...at det går an å bli så patetisk. Fikk vite her om dagen at x-en som jeg forlot for snart 3 år siden fremdeles sitter og spyr galle. Jeg kommer fra en liten by og han fra en annen kant av landet. Jeg fikk her om dagen vite via ei venninne at ei jente hjemmefra hadde møtt en fyr på en chattekanal i vår som spurte henne om hun kjente meg når hun fortalte hvor hun kom fra. Hun sa som sant er at hun vet hvem jeg er men kjenner meg ikke. Da han forsto at hun visste om meg så velta han ut av seg i bøtter og spann om hvor psyko jeg er og han la vistnok ikke to fingre mellom. Det hjalp ikke på å få den dama på gli akkurat, hun kutta jo fyren ut fordi han var så loco. Han har psykopatiske trekk og jeg kan fremdeles forbanne meg selv for at jeg var sammen med fyren. Dustemeg! Trist at folk hjemmefra får høre sånt gørr. Heldigvis har de fleste sosiale antenner nok til å tenke seg en gang ekstra om når det første et menneske gjør er å kaste dritt om x-en.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...