Gjest Timari Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Det har nærmest blitt umulig å navigere med den. Har pekefingermus. akkurat nå klarte jeg å navigere den ellers så er det umulig Er det noen snille dolere som kan tipse meg om hva dette kan skyldes? mvh 0 Siter
Gemini Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Pekefingermus? Vet ikke helt hva som er feilen, men mange sånne ting løses med å restarte pc-en. Har du prøvd det? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Pekefingermus? Vet ikke helt hva som er feilen, men mange sånne ting løses med å restarte pc-en. Har du prøvd det? jepp, det har jeg forsøkt 0 Siter
Gemini Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 jepp, det har jeg forsøkt Men hva er en pekefingermus??? 0 Siter
Gjest Fnis Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Men hva er en pekefingermus??? Pleier man ikke bruke langfinger? 0 Siter
Gjest zidane Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 "Pekefingermus"??? *LOL* Prøver du å fortelle oss at du har en laptop? 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Pleier man ikke bruke langfinger? Pekefinger på venstre museknapp (og evt. hjulet i midten) og langefinger på høyre. 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Pekefinger på venstre museknapp (og evt. hjulet i midten) og langefinger på høyre. Jeg blir så rar av så mye musesnakk. 0 Siter
goss Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Viss du har en tradisjonell mus med kule i kan det ha lagt seg støv og rusk rundt kula. Opne opp lokket, ta ut kula, ta ut støv og rusk, sett på lokket og naviger. Hjalp det? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Viss du har en tradisjonell mus med kule i kan det ha lagt seg støv og rusk rundt kula. Opne opp lokket, ta ut kula, ta ut støv og rusk, sett på lokket og naviger. Hjalp det? Nå har pc'en klikka fullstendig, så nå leverer jeg hele greia inn til reparasjon og bruker en annen pc i mens. tror problemet er mer omfattende en pekefingermusa 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Pekefinger på venstre museknapp (og evt. hjulet i midten) og langefinger på høyre. når jeg tenker etter så bruker jeg vel langefingeren til å navigere med, og noen ganger pekefingeren. poenget er at det er en kule i midten av pc'n men nå har hele pc'en kræsja.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.