Gå til innhold

SOS:Hva har skjedd med museknappen på pc'en min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har nærmest blitt umulig å navigere med den. Har pekefingermus.

akkurat nå klarte jeg å navigere den ellers så er det umulig

Er det noen snille dolere som kan tipse meg om hva dette kan skyldes?

mvh

Skrevet

Pekefingermus?

Vet ikke helt hva som er feilen, men mange sånne ting løses med å restarte pc-en. Har du prøvd det?

Skrevet

Pekefingermus?

Vet ikke helt hva som er feilen, men mange sånne ting løses med å restarte pc-en. Har du prøvd det?

jepp, det har jeg forsøkt

Skrevet

jepp, det har jeg forsøkt

Men hva er en pekefingermus???

Skrevet

Men hva er en pekefingermus???

Pleier man ikke bruke langfinger?

Skrevet

"Pekefingermus"??? *LOL*

Prøver du å fortelle oss at du har en laptop?

Skrevet

Pleier man ikke bruke langfinger?

Pekefinger på venstre museknapp (og evt. hjulet i midten) og langefinger på høyre.

Gjest Halling
Skrevet

Pekefinger på venstre museknapp (og evt. hjulet i midten) og langefinger på høyre.

Jeg blir så rar av så mye musesnakk.

Skrevet

Viss du har en tradisjonell mus med kule i kan det ha lagt seg støv og rusk rundt kula. Opne opp lokket, ta ut kula, ta ut støv og rusk, sett på lokket og naviger. Hjalp det?

Skrevet

Viss du har en tradisjonell mus med kule i kan det ha lagt seg støv og rusk rundt kula. Opne opp lokket, ta ut kula, ta ut støv og rusk, sett på lokket og naviger. Hjalp det?

Nå har pc'en klikka fullstendig, så nå leverer jeg hele greia inn til reparasjon og bruker en annen pc i mens.

tror problemet er mer omfattende en pekefingermusa

Skrevet

når jeg tenker etter så bruker jeg vel langefingeren til å navigere med, og noen ganger pekefingeren. poenget er at det er en kule i midten av pc'n

men nå har hele pc'en kræsja....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...